miksi ostaa kelvoton Audi tai volkkari?

Miksi suomalainen ostaa kelvottomia wag-tuotteita vaikka esimerkiksi jenkeissä volkkaria ei pidetä edes autona saati sitten Audia joka on kuin seat. Premiumautoja kun kumpikaan ei ole tosin mikä ihme se premium yleensä on.
Ilmianna
Jaa

20 Vastausta


Harvinaisen hakoteilla olet. Amerikkalaiset rakastavat Audia ja VW:tä.
Ilmianna
Jaa
No siksi tietty kun se on niin hyvä tuote. Luuletko että sinun mielipiteelläsi on jotain arvoa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
https://www.mtv.fi/lifestyle/autot/artikkeli/kommentti-autovalmistajien-mainospuhe-jyraa-faktan-vw-n-uskominen-kavi-kalliiksi/5711284#gs.66lbl68

moniko ostaa vaikka öljyrempan koettuaan?
Lueppa juttu ja avaa myös kaikki otsikot
vieläkö on haluja kävellä VW tuotetta ostamaan?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Jos ei ole varaa oikeaan premiumiin niin joutuu tyytymään Audiin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
https://www.mtv.fi/lifestyle/autot/artikkeli/tuhannet-sveitsilaiset-vaativat-korvauksia-volkswagenilta-dieselhuijauksessa/6713232

Kohta tapahtuu Usanmalli euroopassa-ostetaan VW tuotteet takas

Kelpo autoja kun ajat muutamanvuoden niin valmistaja lunastaa sen takas...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
ostaEAkasikasikasi kirjoitti:
https://www.mtv.fi/lifestyle/autot/artikkeli/tuhannet-sveitsilaiset-vaativat-korvauksia-volkswagenilta-dieselhuijauksessa/6713232

Kohta tapahtuu Usanmalli euroopassa-ostetaan VW tuotteet takas

Kelpo autoja kun ajat muutamanvuoden niin valmistaja lunastaa sen takas...
ensimmäinen auto on tuomittu takaisinostettavaksi ja tästä vyöry vasta alkaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Saksassakin kirjoitti:
ensimmäinen auto on tuomittu takaisinostettavaksi ja tästä vyöry vasta alkaa.
Kyseessä tämä juttu.

Vw-konsernin autojen katsastusongelmat

Saksan AutoBild julkaisi 29.12.2017 artikkelin jonka aiheena on niiden Vw-konsernin autojen hylkäykset katsastuksessa joiden huijausohjelmistoa ei ole päivitetty vastaamaan vaadittavia saastenormeja. Kysymyksessä ovat tässä vaiheessa 2.0 TDI-moottorilla varustetut mallit ja autoja on tällä hetkellä 200.000kappaletta. Volkswagenin malleista ensimmäisenä tuleen joutuvat Amarok-mallit, sen jälkeen Tiguan, Caddy, Golf ja Passat. Audilla sama ongelma ja mallit A4, A5, Q5 ja A6. Ongelmaa mutkistaa se ettei Vw-konserni ole edes virallisesti tunnustanut koko ongelmaa eikä anna takuuta siitä ettei ohjelmistopäivityksellä ole mitään sivuvaikutuksia, esim. polttoaineenkulutuksen nousu, moottoritehon lasku tai koko pakokaasujen puhdistusjärjestelmän rikkoontuminen. Asianajotoimisto Ralf Stoll on saanut oman ilmoituksensa mukaan 10.000 ilmoitusta autojen sammumisista jonka jälkeen autot eivät ole enää käynnistyneet, kohta softapäivityksen jälkeen. Ja jottei asia helpottuisi, Vw tarvitsee 750 erilaista softaversiota päivittääkseen kaikki malliversiot joita noista edellämainituista autoista on tehty.
Jokainen voi ajatella tästä mitä haluaa mutta nyt ovat sellaiset merkit ilmassa että Konserni on entistä pahemmassa pulassa aiheuttamansa skandaalin kanssa.
Asiaan liittyy myös ennakkotapaus jossa Vw on tuomittu ostamaan auto takaisin sen ostohinnalla. Asiaa ei ole vielä saatu pantua täytäntöön koska Vw on tietenkin valittanut asiasta ylempään oikeusasteeseen mutta mikäli päätös pitää, konserni saattaa joutua ostamaan takaisin miljoonia autoja. Se olisi koko konsernin konkurssi kuten täällä on jo ennustettu päästöskandaalin alusta asti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Näin nykyisenä Toyota kuskina voin todeta VAG-konsernin tuotteiden olevan ajettavuudeltaan huomattavasti Toyotaa parempia, ero korostuu varsinkin talvella. Mitä tulee sitten VAG-konsernin laatuun ja valehteluun, se on sitten toinen tarina. Jokainen punnitkoon mikä painaa vaa'assa eniten, laatu, hinta, ajettavuus, kiihtyvyys
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
7 VASTAUSTA:
Eniten painaa hyvä ohjaus, ohjaus, ohjaus, ohjaus, ohjaus, ohjaus, ohjaus, ohjaus, ohjaus, ohjaus, ohjaus, ohjaus, ja ohjaus.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
NumeroUno kirjoitti:
Eniten painaa hyvä ohjaus, ohjaus, ohjaus, ohjaus, ohjaus, ohjaus, ohjaus, ohjaus, ohjaus, ohjaus, ohjaus, ohjaus, ja ohjaus.
Ei ole 1. kriteeri taajama-ajossa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kohti_Hybridiä kirjoitti:
Ei ole 1. kriteeri taajama-ajossa.
Mutta ei kai siitä haittaakaan ole jos auton ajo-ominaisuudet ovat parasta luokkaa kaikissa olosuhteissa? Miksi tyytyä keskikastiin tai jopa aivan sinne häntäpäähän? Niinkuin tojo on osoittautunut olevan viimeisimmissä vertailuissa.
Itse en ole tyytynyt sellaiseen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
rima.korkealla kirjoitti:
Mutta ei kai siitä haittaakaan ole jos auton ajo-ominaisuudet ovat parasta luokkaa kaikissa olosuhteissa? Miksi tyytyä keskikastiin tai jopa aivan sinne häntäpäähän? Niinkuin tojo on osoittautunut olevan viimeisimmissä vertailuissa.
Itse en ole tyytynyt sellaiseen.
vaihtele rauhassa jakopäitä ja tee öljyremppa 8000e...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
eronrahassaVW kirjoitti:
vaihtele rauhassa jakopäitä ja tee öljyremppa 8000e...
Tuollaiset toiveet pitävät tojomiehen vaipumasta syvään epätoivoon. Totuus on että olen ajanut Volsuilla yli 20 vuotta ja niiden korjaamiseen on mennyt multa rahaa nolla euroa.
En väitä etteikö jakoketjongelma olisi todellinen. Nykyiseen 2008 TSI Golfiin on vaihdettu koko jakopää kaksi vuotta sitten, mutta sen maksoi VW kokonaan. Öljyremppa ei tässä konetyypissä ole huolenaihe ja nykyinen vahvistettu jakopää kestää varmasti paaliin saakka.
Jatkossakin siis parhaillla ajo-ominaisuuksilla ja ilman huolenhäivää korjauksista.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
rima.korkealla kirjoitti:
Mutta ei kai siitä haittaakaan ole jos auton ajo-ominaisuudet ovat parasta luokkaa kaikissa olosuhteissa? Miksi tyytyä keskikastiin tai jopa aivan sinne häntäpäähän? Niinkuin tojo on osoittautunut olevan viimeisimmissä vertailuissa.
Itse en ole tyytynyt sellaiseen.
Upeat ajo-ominaisuudet on hieno asia, mutta jos autolla ajaa pääasiassa taajamissa noin 10km päivässä alle 60kmh, minä en laita siihen ylimääräistä rahaa kiinni. Minä listasin mitä haluan autolta ja mitä se saa maksaa (vaihdoin 3.0tdiq A4 2008 uuteen Toyotaan). Tämän jälkeen tod.näk. luovun omasta autosta kokonaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kohti_Hybridiä kirjoitti:
Upeat ajo-ominaisuudet on hieno asia, mutta jos autolla ajaa pääasiassa taajamissa noin 10km päivässä alle 60kmh, minä en laita siihen ylimääräistä rahaa kiinni. Minä listasin mitä haluan autolta ja mitä se saa maksaa (vaihdoin 3.0tdiq A4 2008 uuteen Toyotaan). Tämän jälkeen tod.näk. luovun omasta autosta kokonaan.
Toyota on hyvä valinta jos ei autoltaan paljoa vaadi. Tosin ylihintainen vaatimattomiin ominaisuuksiinsa nähden.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
aletaan hylätä Vw-konsernin autoja katsastuksessa päästöjen takia? Saksassa se on jo ajankohtainen asia.
Ilmianna
Jaa
"Harvinaisen hakoteilla olet. Amerikkalaiset rakastavat Audia ja VW:tä."

Rakkauden hinta volkkarille on vasta 30.000.000.000 dollaria, siis, kolmekymmentämiljardia dollaria, jonka volkkarin ostajat Euroopassa ovat päässeet tai pääsevät maksamaan. En ole kade!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Höpöjuttuja tuollaiset että nykyiset asiakkaat joutuisivat mitään maksamaan. Olen lyönyt aikanani rahat tiskiin kun kävin volsunb liikkeestä hakemassa. Sen jälkeen en ole sinne pennäkään maksanut enkä maksa.
Nuo korvausrahat on kaivettu yhtiön osakkailta eli osingoista vuosilta 2014-2016. Samoiten yhtiön sisällä on varmaan peruttu projekteja säästösyistä.
Ja mitä taas tulee tilanteeseen kun me nykyiset asiakkaat olemme ostamassa seuraavaa autoa niin Volsun hinnan pitää olla silloin kilpailukykyinen. Jos auton hintaan aletaan leipomaan päästölisiä niin silloin Volsut jäävät kauppaan.
Ei pitäisi olla vaikea asia ymmärtää, jos haluaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Miten tää keskustelu päätyy aina samaan jamaan?
Ja niin helvetisti kouhotetaan luonnon puolesta.
Kukaan ei ajattele, että luonto kiittää, kun on volkkari korjattu, vaan siitä, että ajoneuvo ei ole entisensä. Miksi??
Minulle ympäristö ja luonto on tärkein.
Se on ihan sama miten se toimii, jos se on laillinen. Näin volkkaria omistamattomana ajattelen.
Kummallista ajattelua myös muka kukkahattuympäritöneideiltä. Varsinkin heiltä, joilla ei ole volkkaria. Miksi ne ei voi toimia erilailla, jos ovat laillisia, kunhan eivät saastuta enempää kuin muutkaan? Haittaako tuo asia teitä luonnonsuojelijoita, vai ettekö te niitä tosissaan olekkaan?
Jos omistaa volkkarin, ajatusmaailma varmaan eroaa meistä muista, jos siihen on aihetta.
Ilmianna
Jaa
http://www.iltalehti.fi/autouutiset/201709012200365851_oa.shtml

ostaa kun saa 30000e auton 10000e hinnalla-pitää olla öljyremonttiin varaa kaupan jälkeen kertoo TM 19/17
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

miksi ostaa kelvoton Audi tai volkkari?

Miksi suomalainen ostaa kelvottomia wag-tuotteita vaikka esimerkiksi jenkeissä volkkaria ei pidetä edes autona saati sitten Audia joka on kuin seat. Premiumautoja kun kumpikaan ei ole tosin mikä ihme se premium yleensä on.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta