Miksi suomalainen ostaa kelvottomia wag-tuotteita vaikka esimerkiksi jenkeissä volkkaria ei pidetä edes autona saati sitten Audia joka on kuin seat. Premiumautoja kun kumpikaan ei ole tosin mikä ihme se premium yleensä on.
miksi ostaa kelvoton Audi tai volkkari?
29
267
Vastaukset
- Olen.asunut.siellä
Harvinaisen hakoteilla olet. Amerikkalaiset rakastavat Audia ja VW:tä.
- Ghvcplå
No siksi tietty kun se on niin hyvä tuote. Luuletko että sinun mielipiteelläsi on jotain arvoa.
- BMWMERSU
Jos ei ole varaa oikeaan premiumiin niin joutuu tyytymään Audiin.
- Saksassakin
ensimmäinen auto on tuomittu takaisinostettavaksi ja tästä vyöry vasta alkaa.
- Konsernitietäjä
Saksassakin kirjoitti:
ensimmäinen auto on tuomittu takaisinostettavaksi ja tästä vyöry vasta alkaa.
Kyseessä tämä juttu.
Vw-konsernin autojen katsastusongelmat
Saksan AutoBild julkaisi 29.12.2017 artikkelin jonka aiheena on niiden Vw-konsernin autojen hylkäykset katsastuksessa joiden huijausohjelmistoa ei ole päivitetty vastaamaan vaadittavia saastenormeja. Kysymyksessä ovat tässä vaiheessa 2.0 TDI-moottorilla varustetut mallit ja autoja on tällä hetkellä 200.000kappaletta. Volkswagenin malleista ensimmäisenä tuleen joutuvat Amarok-mallit, sen jälkeen Tiguan, Caddy, Golf ja Passat. Audilla sama ongelma ja mallit A4, A5, Q5 ja A6. Ongelmaa mutkistaa se ettei Vw-konserni ole edes virallisesti tunnustanut koko ongelmaa eikä anna takuuta siitä ettei ohjelmistopäivityksellä ole mitään sivuvaikutuksia, esim. polttoaineenkulutuksen nousu, moottoritehon lasku tai koko pakokaasujen puhdistusjärjestelmän rikkoontuminen. Asianajotoimisto Ralf Stoll on saanut oman ilmoituksensa mukaan 10.000 ilmoitusta autojen sammumisista jonka jälkeen autot eivät ole enää käynnistyneet, kohta softapäivityksen jälkeen. Ja jottei asia helpottuisi, Vw tarvitsee 750 erilaista softaversiota päivittääkseen kaikki malliversiot joita noista edellämainituista autoista on tehty.
Jokainen voi ajatella tästä mitä haluaa mutta nyt ovat sellaiset merkit ilmassa että Konserni on entistä pahemmassa pulassa aiheuttamansa skandaalin kanssa.
Asiaan liittyy myös ennakkotapaus jossa Vw on tuomittu ostamaan auto takaisin sen ostohinnalla. Asiaa ei ole vielä saatu pantua täytäntöön koska Vw on tietenkin valittanut asiasta ylempään oikeusasteeseen mutta mikäli päätös pitää, konserni saattaa joutua ostamaan takaisin miljoonia autoja. Se olisi koko konsernin konkurssi kuten täällä on jo ennustettu päästöskandaalin alusta asti.
- Kohti_Hybridiä
Näin nykyisenä Toyota kuskina voin todeta VAG-konsernin tuotteiden olevan ajettavuudeltaan huomattavasti Toyotaa parempia, ero korostuu varsinkin talvella. Mitä tulee sitten VAG-konsernin laatuun ja valehteluun, se on sitten toinen tarina. Jokainen punnitkoon mikä painaa vaa'assa eniten, laatu, hinta, ajettavuus, kiihtyvyys
- NumeroUno
Eniten painaa hyvä ohjaus, ohjaus, ohjaus, ohjaus, ohjaus, ohjaus, ohjaus, ohjaus, ohjaus, ohjaus, ohjaus, ohjaus, ja ohjaus.
- Kohti_Hybridiä
NumeroUno kirjoitti:
Eniten painaa hyvä ohjaus, ohjaus, ohjaus, ohjaus, ohjaus, ohjaus, ohjaus, ohjaus, ohjaus, ohjaus, ohjaus, ohjaus, ja ohjaus.
Ei ole 1. kriteeri taajama-ajossa.
- rima.korkealla
Kohti_Hybridiä kirjoitti:
Ei ole 1. kriteeri taajama-ajossa.
Mutta ei kai siitä haittaakaan ole jos auton ajo-ominaisuudet ovat parasta luokkaa kaikissa olosuhteissa? Miksi tyytyä keskikastiin tai jopa aivan sinne häntäpäähän? Niinkuin tojo on osoittautunut olevan viimeisimmissä vertailuissa.
Itse en ole tyytynyt sellaiseen. - eronrahassaVW
rima.korkealla kirjoitti:
Mutta ei kai siitä haittaakaan ole jos auton ajo-ominaisuudet ovat parasta luokkaa kaikissa olosuhteissa? Miksi tyytyä keskikastiin tai jopa aivan sinne häntäpäähän? Niinkuin tojo on osoittautunut olevan viimeisimmissä vertailuissa.
Itse en ole tyytynyt sellaiseen.vaihtele rauhassa jakopäitä ja tee öljyremppa 8000e...
- rima.korkealla
eronrahassaVW kirjoitti:
vaihtele rauhassa jakopäitä ja tee öljyremppa 8000e...
Tuollaiset toiveet pitävät tojomiehen vaipumasta syvään epätoivoon. Totuus on että olen ajanut Volsuilla yli 20 vuotta ja niiden korjaamiseen on mennyt multa rahaa nolla euroa.
En väitä etteikö jakoketjongelma olisi todellinen. Nykyiseen 2008 TSI Golfiin on vaihdettu koko jakopää kaksi vuotta sitten, mutta sen maksoi VW kokonaan. Öljyremppa ei tässä konetyypissä ole huolenaihe ja nykyinen vahvistettu jakopää kestää varmasti paaliin saakka.
Jatkossakin siis parhaillla ajo-ominaisuuksilla ja ilman huolenhäivää korjauksista. - Kohti_Hybridiä
rima.korkealla kirjoitti:
Mutta ei kai siitä haittaakaan ole jos auton ajo-ominaisuudet ovat parasta luokkaa kaikissa olosuhteissa? Miksi tyytyä keskikastiin tai jopa aivan sinne häntäpäähän? Niinkuin tojo on osoittautunut olevan viimeisimmissä vertailuissa.
Itse en ole tyytynyt sellaiseen.Upeat ajo-ominaisuudet on hieno asia, mutta jos autolla ajaa pääasiassa taajamissa noin 10km päivässä alle 60kmh, minä en laita siihen ylimääräistä rahaa kiinni. Minä listasin mitä haluan autolta ja mitä se saa maksaa (vaihdoin 3.0tdiq A4 2008 uuteen Toyotaan). Tämän jälkeen tod.näk. luovun omasta autosta kokonaan.
- Kallista.keskinkertaisuu
Kohti_Hybridiä kirjoitti:
Upeat ajo-ominaisuudet on hieno asia, mutta jos autolla ajaa pääasiassa taajamissa noin 10km päivässä alle 60kmh, minä en laita siihen ylimääräistä rahaa kiinni. Minä listasin mitä haluan autolta ja mitä se saa maksaa (vaihdoin 3.0tdiq A4 2008 uuteen Toyotaan). Tämän jälkeen tod.näk. luovun omasta autosta kokonaan.
Toyota on hyvä valinta jos ei autoltaan paljoa vaadi. Tosin ylihintainen vaatimattomiin ominaisuuksiinsa nähden.
- Anonyymi
rima.korkealla kirjoitti:
Tuollaiset toiveet pitävät tojomiehen vaipumasta syvään epätoivoon. Totuus on että olen ajanut Volsuilla yli 20 vuotta ja niiden korjaamiseen on mennyt multa rahaa nolla euroa.
En väitä etteikö jakoketjongelma olisi todellinen. Nykyiseen 2008 TSI Golfiin on vaihdettu koko jakopää kaksi vuotta sitten, mutta sen maksoi VW kokonaan. Öljyremppa ei tässä konetyypissä ole huolenaihe ja nykyinen vahvistettu jakopää kestää varmasti paaliin saakka.
Jatkossakin siis parhaillla ajo-ominaisuuksilla ja ilman huolenhäivää korjauksista.Kyllä Toyotallakin ajetaan lähes 600 tkm ilman suurempia korjauksia.
20 vuotta ja 30 tkm vuodessa. Yhdestä omistamastasi Volkkarista sinäkin varmasti kirjoitit.
Oliko auto vielä hyvässä kunnossa myydessäsi sen?
- Milloinhan_Suomessa
aletaan hylätä Vw-konsernin autoja katsastuksessa päästöjen takia? Saksassa se on jo ajankohtainen asia.
- reilutmyötäjäiset
"Harvinaisen hakoteilla olet. Amerikkalaiset rakastavat Audia ja VW:tä."
Rakkauden hinta volkkarille on vasta 30.000.000.000 dollaria, siis, kolmekymmentämiljardia dollaria, jonka volkkarin ostajat Euroopassa ovat päässeet tai pääsevät maksamaan. En ole kade!- höpöjuttuja
Höpöjuttuja tuollaiset että nykyiset asiakkaat joutuisivat mitään maksamaan. Olen lyönyt aikanani rahat tiskiin kun kävin volsunb liikkeestä hakemassa. Sen jälkeen en ole sinne pennäkään maksanut enkä maksa.
Nuo korvausrahat on kaivettu yhtiön osakkailta eli osingoista vuosilta 2014-2016. Samoiten yhtiön sisällä on varmaan peruttu projekteja säästösyistä.
Ja mitä taas tulee tilanteeseen kun me nykyiset asiakkaat olemme ostamassa seuraavaa autoa niin Volsun hinnan pitää olla silloin kilpailukykyinen. Jos auton hintaan aletaan leipomaan päästölisiä niin silloin Volsut jäävät kauppaan.
Ei pitäisi olla vaikea asia ymmärtää, jos haluaa.
- ainasamatmurheet
Miten tää keskustelu päätyy aina samaan jamaan?
Ja niin helvetisti kouhotetaan luonnon puolesta.
Kukaan ei ajattele, että luonto kiittää, kun on volkkari korjattu, vaan siitä, että ajoneuvo ei ole entisensä. Miksi??
Minulle ympäristö ja luonto on tärkein.
Se on ihan sama miten se toimii, jos se on laillinen. Näin volkkaria omistamattomana ajattelen.
Kummallista ajattelua myös muka kukkahattuympäritöneideiltä. Varsinkin heiltä, joilla ei ole volkkaria. Miksi ne ei voi toimia erilailla, jos ovat laillisia, kunhan eivät saastuta enempää kuin muutkaan? Haittaako tuo asia teitä luonnonsuojelijoita, vai ettekö te niitä tosissaan olekkaan?
Jos omistaa volkkarin, ajatusmaailma varmaan eroaa meistä muista, jos siihen on aihetta. - Anonyymi
"Wag-tuote..." VAG = Volkswagen AG. En ole omistanut Audia, toki ajanut aika paljonkin sellaista (A6 Quattro 3.0 Diesel), joka on on ajettavuudeltaan OK, joskin liian kookas ja painava minun makuuni, VW Golf on tutuhko, vaikka en sellaistakaan ole omistanut, niissä on ainakin tunnokas ohjaus, vaikka inhoankin etuvetoisia autoja — ei wanhan liiton terve jäärä halua etuvetoisella ajaa, mutta kyllähän sellainenkin kävelyn voittaa. Joillain tutuilla on ollut, tai on yhäkin Audi, mutta niiden kestävyys ei ainakaan minuun ole tehnyt vaikutusta, ainakin takuu korjauksia on ollut ja nämä "premiun-pellet" vaihtavatkin Audin uudenpaan hyvinkin taajaan, etteivät vain joudu maksamaan kalliita korjauksia, joita on luvassa auton ikääntyessä. Toyota on tunnestusti kestävä merkki, äärimmäisen tylsä ja yleensä kehnolla ohjaustuntumalla, mutta esim. Avensiksen loppuun ajamalla on jo pari Audia mennyt paaliin ja kolmaskin on jo sitä lähellä.
- Anonyymi
Toyota ei ole ollut kestävä oikeastaan koskaan, niillä vaan ei ajeta ja kilometrit ne autot tappaa.
Toyota on ikävä ja epämukava ja nykyään yksi vikaisimmista autoista. - Anonyymi
Uutta corollaa on ainakin kehuttu ajettavuudesta monissa arvosteluista mutta on edelleen meluisa auto.
- Anonyymi
Hienoa avaus Toyotan omapojalta.
- Anonyymi
Simo Lammikon videot ovat saaneet minut vakuuttuneeksi että vag tuotteisiin ei pidä sekaantua.
- Anonyymi
Trollitehtaan narsu seeekopää hoidokki ajokortiton massapostaus trollaaja joka Tojo hönönä täällä tunnetaan spämmäsi tämän dissaus avauksen ! ! Älä kommentoi ! ! Älä ruoki trollia ! ! N 90 % avauksista trollitehtaan dissausta mielikuvitus tuubaa sähköauto vastustusta vetyvöyhötystä ym paskaa ! ! Pääasia että mt narsu trolli pääsee vänkäämään josain ja saa huomioo/kommentteja ! ! ÄLÄ KOMMENTOI ! !
- Anonyymi
Äläpä kuule huuda vai onko rinkulamossen monen tonnin viat saaneet mielenterveyden järkkymään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläpä kuule huuda vai onko rinkulamossen monen tonnin viat saaneet mielenterveyden järkkymään?
No miksi ne viat on ongelma sinulle?
Ymmärretään kyllä et Tojomiehen mielenterveys ei ole vahva.
Mutta äly ei ole Tojomiesten päähän kuuluvajuttu.
Audi on suosittu auto menestyjien keskuudessa. Samoin kuin BMW ja Mercedes.
Köyhät taas tyytyy Tojoon.
- Anonyymi
Hei avaaja! Mitä sillä on väliä mitä jenkit ostaa? Ei ne osta karjalanpiirakoitakaan. 😂
- Anonyymi
D A S A U T O
oli ja meni
nissan irtisanoo 9000 työntekijää - Anonyymi
Premium tarkoittaa sitä että hinta tippuu puoleen kahdessa vuodessa?
Veikkaan et tässä käy niin aika todennäköisesti. Jos ei kahdessa vuodessa niin kolmessa.
Audi e-tron GT RS 205 020 €
quattro 775hv Huippuvarustein *** *quattro Tour -kampanja -1000€ tähän autoon*
https://www.nettiauto.com/yritys/126072/14690269
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1424253
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e222395Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk971979Trump syyttää sodasta Ukrainaa.
Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/3911605- 371475
Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta
Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263301456Pride saapuu Iisalmeen
Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k1771432- 2501285
- 2761153
- 771152