Onko olemassa mitään loitsua, jolla saisin erään naisen lopettamaan mieheni tavoittelun?
Loitsua kaivataan
23
1858
Vastaukset
- fjhgdjghd
On, sitä sanotaan lähestymiskielloksi ja se löytyy Suomen laista
- paheneeajanmyötä
Kysy mieheltäsi, se että on salaisia asioita joita ei voda puhua on ensimmäinen yhteiselon vaara
- Kebabapitko
On joo, ota muna kätee ja heilauta sitä ja sano en gaatsium levioussa.
- tiedäntotuuden
Miehesi pettää sinua sen naisen kanssa.Tiedän miehesi ja sen naisen.Heillä salasuhde ollu jo pitkään.Kysyppäs mieheltäsi suoraan ja katso,sitä silmiin kysyttäessäsikysyttäessäsi asiaa
- HarryPotter2
”Avada kedavra”
- RautaPerhonen
In a Gadda da vida?
Kolmen kimppauslitinäys.
- toivon_kaikkea_hyvää
Tässä tapauksessa loitsut eivät auta.
Sinun ja miehesi parisuhde ei toimi. Muistatko, mistä kaikki alkoi? Miksi takerruit häneen?
Oma itsetuntosi, mahdollisesti mielenterveytesi jotenkin epävakaa?
Kuvittelet toisten naisten yrittävän tavoitella miestäsi (miehesi tekee sen kyllä ihan itse).
Voit yrittää korjata tilanteen muuttamalla omaa asennettasi, hyväksyä tosiasiat, opetella keskustelemaan rakentavasti miehesi kanssa. Teillä on aika erilainen arvomaailma. - PekkajaPätkä
Kaulin käteen kuten Juustinnallakin oli. Sen parempaa loitsua ei ole.
- taika_pippeli
Tässä youtuben taikaosastolta ehkä sopiva
https://www.youtube.com/watch?v=iOQz2r6ZtR4- Sulve
Ei hitto :D Ei ole kovin auttava kommentti tämän keskustelun aloittajalle, mutta siedettävän hauska yllätys.
- Sulve
Loitsuja on olemassa moneenkin asiaan. Kannatan muuta keinoa kuin loitsua tilanteeseesi. Muiden antamat tai kirjoittavat loitsut eivät ole mitenkään parhain idea. Henkilökohtaisesti luodut loitsut ovat voimakkaampia, mutta minulla on tunne ettet ole noituuden harjoittaja. Sillä jos olisit, osaisit varmaankin hyödyntää itse taitojasi. Jotkut myyvät henkilökohtaisesti muovattuja loitsujaan netissä, mutta eivät nekään ole parhain vaihtoehto ellei tiedä henkilön olevan luotettava ja pätevä työssään.
- Anonyymi
kyllä semmoisiin loitsuihin pitää olla isommat synnit kun tuo.
- Anonyymi
Kierrä täydellä kuulla naisen asunto kolme kertaa etuperin ja sitten kolme kertaa takaperin ja sano kuulle kolme kertaa: ""Minä susi, muut lampaita". Heitä sen jälkeen vettä miehesi kalsareihin ja sano:"Sylje, polje - pois, pois ja POIS!"
- Anonyymi
Parin lempeä voidaan viilentää hakemalla kolme kiveä pohjoiseen päin virtaavasta ojasta, hokemalla "näin kylymä olokaah heijjän syvämmesäk, kun tämä kiv on teällä veessä", menemällä parin luokse, kävelemällä osapuolten välistä, puhaltamalla kumpaakin kolmasti, puristamalla riepuun käärittyjä kiviä ja ajattelemalla "näin kylymä olokaan teijjän syvämmennyk, kun tämä kiv on tässä, tulukaan taijjasta taika, taika tajan tehtäitä".
- Anonyymi
Tämänkaltaiset kysymykset olivat ajankohtaisempia ehkä tuhat tai enemmän vuotta sitten.
- Anonyymi
Sano sille naiselle nämä loitsun sanat, niin heti lopettaa.
"Jätä minun ukko rauhaan, tai tulee turpaan niin että tukka lähtee." - Anonyymi
On. Mutta sen jälkeen tulee toinen nainen, joka aloittaa miehesi vikittelyn. Tätä tapahtuu niin kauan, kunnes sinä itse oivallat mistä syystä tuollaisia tiltanteita tulee elämääsi. yleensä täytyy oppia olemaan varmempi itsestään ja oppia taitoja, joilla pidetään parisuhteessa liekkiä yllä. Siksi on parempi loitsia itsensä.
- Anonyymi
Pitää uudestisyntyä teidän molempien ja silloin Pyhä Henki antaa voiman elää pyhää elämää. Toki uskovaistenkin avioliitoissa nykyään tapahtuu eroja yms, mutta se johtuu maallistumiseta ja että uskovaisetkaan ei elä oikein. Tässä linkissä rikolliset ovat saaneet uuden elämän. https://www.youtube.com/results?search_query=gunnar lundberg
- Anonyymi
Ukkosi on varmaan aika puoleensavetävä. Hyvä supliikki ja ulkonäkö. Mutta mitä ne ovat omalla kohdallasi?
Asia korjaantuu näinkin: Otat eron ukostasi ja haet tilalle susiruman luuserin. Sitä ei tavoittele kukaan ja saat rauhan. - Anonyymi
> Onko olemassa mitään loitsua, jolla saisin erään naisen lopettamaan mieheni tavoittelun?
Noituudesta luopuminen saattaisi auttaa siinä, että mies ei halua vaihtaa sinua? - Anonyymi
Jos minunh akka olisi noita-akka, niin pyrkisin eroon hänestä niin pian kuin mahdollista.
- Anonyymi
Rasmukset tietää tämänkin omalla tavallaan nykyaikoina. Sulka perään
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011620- 2101497
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591000Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31979Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K54797Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49755Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36715The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40696