Loitsua kaivataan

LöytyyköLoitsua

Onko olemassa mitään loitsua, jolla saisin erään naisen lopettamaan mieheni tavoittelun?

23

1804

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fjhgdjghd

      On, sitä sanotaan lähestymiskielloksi ja se löytyy Suomen laista

    • paheneeajanmyötä

      Kysy mieheltäsi, se että on salaisia asioita joita ei voda puhua on ensimmäinen yhteiselon vaara

    • Kebabapitko

      On joo, ota muna kätee ja heilauta sitä ja sano en gaatsium levioussa.

    • tiedäntotuuden

      Miehesi pettää sinua sen naisen kanssa.Tiedän miehesi ja sen naisen.Heillä salasuhde ollu jo pitkään.Kysyppäs mieheltäsi suoraan ja katso,sitä silmiin kysyttäessäsikysyttäessäsi asiaa

    • HarryPotter2

      ”Avada kedavra”

    • RautaPerhonen

      In a Gadda da vida?

    • Kolmen kimppauslitinäys.

    • toivon_kaikkea_hyvää

      Tässä tapauksessa loitsut eivät auta.
      Sinun ja miehesi parisuhde ei toimi. Muistatko, mistä kaikki alkoi? Miksi takerruit häneen?
      Oma itsetuntosi, mahdollisesti mielenterveytesi jotenkin epävakaa?
      Kuvittelet toisten naisten yrittävän tavoitella miestäsi (miehesi tekee sen kyllä ihan itse).
      Voit yrittää korjata tilanteen muuttamalla omaa asennettasi, hyväksyä tosiasiat, opetella keskustelemaan rakentavasti miehesi kanssa. Teillä on aika erilainen arvomaailma.

    • PekkajaPätkä

      Kaulin käteen kuten Juustinnallakin oli. Sen parempaa loitsua ei ole.

    • taika_pippeli
      • Sulve

        Ei hitto :D Ei ole kovin auttava kommentti tämän keskustelun aloittajalle, mutta siedettävän hauska yllätys.


    • Sulve

      Loitsuja on olemassa moneenkin asiaan. Kannatan muuta keinoa kuin loitsua tilanteeseesi. Muiden antamat tai kirjoittavat loitsut eivät ole mitenkään parhain idea. Henkilökohtaisesti luodut loitsut ovat voimakkaampia, mutta minulla on tunne ettet ole noituuden harjoittaja. Sillä jos olisit, osaisit varmaankin hyödyntää itse taitojasi. Jotkut myyvät henkilökohtaisesti muovattuja loitsujaan netissä, mutta eivät nekään ole parhain vaihtoehto ellei tiedä henkilön olevan luotettava ja pätevä työssään.

    • Anonyymi

      kyllä semmoisiin loitsuihin pitää olla isommat synnit kun tuo.

    • Anonyymi

      Kierrä täydellä kuulla naisen asunto kolme kertaa etuperin ja sitten kolme kertaa takaperin ja sano kuulle kolme kertaa: ""Minä susi, muut lampaita". Heitä sen jälkeen vettä miehesi kalsareihin ja sano:"Sylje, polje - pois, pois ja POIS!"

    • Anonyymi

      Parin lempeä voidaan viilentää hakemalla kolme kiveä pohjoiseen päin virtaavasta ojasta, hokemalla "näin kylymä olokaah heijjän syvämmesäk, kun tämä kiv on teällä veessä", menemällä parin luokse, kävelemällä osapuolten välistä, puhaltamalla kumpaakin kolmasti, puristamalla riepuun käärittyjä kiviä ja ajattelemalla "näin kylymä olokaan teijjän syvämmennyk, kun tämä kiv on tässä, tulukaan taijjasta taika, taika tajan tehtäitä".

    • Anonyymi

      Tämänkaltaiset kysymykset olivat ajankohtaisempia ehkä tuhat tai enemmän vuotta sitten.

    • Anonyymi

      Sano sille naiselle nämä loitsun sanat, niin heti lopettaa.

      "Jätä minun ukko rauhaan, tai tulee turpaan niin että tukka lähtee."

    • Anonyymi

      On. Mutta sen jälkeen tulee toinen nainen, joka aloittaa miehesi vikittelyn. Tätä tapahtuu niin kauan, kunnes sinä itse oivallat mistä syystä tuollaisia tiltanteita tulee elämääsi. yleensä täytyy oppia olemaan varmempi itsestään ja oppia taitoja, joilla pidetään parisuhteessa liekkiä yllä. Siksi on parempi loitsia itsensä.

    • Anonyymi

      Pitää uudestisyntyä teidän molempien ja silloin Pyhä Henki antaa voiman elää pyhää elämää. Toki uskovaistenkin avioliitoissa nykyään tapahtuu eroja yms, mutta se johtuu maallistumiseta ja että uskovaisetkaan ei elä oikein. Tässä linkissä rikolliset ovat saaneet uuden elämän. https://www.youtube.com/results?search_query=gunnar lundberg

    • Anonyymi

      Ukkosi on varmaan aika puoleensavetävä. Hyvä supliikki ja ulkonäkö. Mutta mitä ne ovat omalla kohdallasi?

      Asia korjaantuu näinkin: Otat eron ukostasi ja haet tilalle susiruman luuserin. Sitä ei tavoittele kukaan ja saat rauhan.

    • Anonyymi

      > Onko olemassa mitään loitsua, jolla saisin erään naisen lopettamaan mieheni tavoittelun?

      Noituudesta luopuminen saattaisi auttaa siinä, että mies ei halua vaihtaa sinua?

    • Anonyymi

      Jos minunh akka olisi noita-akka, niin pyrkisin eroon hänestä niin pian kuin mahdollista.

    • Anonyymi

      Rasmukset tietää tämänkin omalla tavallaan nykyaikoina. Sulka perään

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      276
      2974
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1538
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1270
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe