Herra Sebaot, Jumala Kaikkivaltias, armahda minua.

KaikkivaltiaanLapsi

Missä olet Jumala Kaikkivaltias, Missä olet Herra Sebaot?
Herra Jeesus, enkö jo vuosia sitten sanonut että anna minun olla kylmä?
Mutta sinä et tahtonut, et ole sallinut, et välitä sielustani, vaan ainostaa omastasi, Oman sielusi Sinä Jeesus pelastit, mutta ihmislasta sinä et ole kyennyt tahi tahtonut auttaa.
Sinä Jeesus, Miksi lupasit, mitä et tahdo tahi kykene pitämään? Lupasitko Kaikkivaltias enemmän ja parempaa mitä, niin että sait minut sitten uskomaan itseesi.
Miksi, sanoit ja lupasit, jos et tahdo lupaustasi pitämään!
Sinä, Jumala Kaikkivaltias olet minut, vankinut, omaa tahtoasi tekemään tahi sitten pidät minau vain kiukkusi kohteena että saat minua vaivata.
Sinä olet minut orjaksi ottanut ja en voi mitään tehdä.
Sinä Jumala, Herra Sebaot olet minut vankiksi ja orjaksi pakottanut, olet sulkenut minut kurjuuden ja köyhyyden kahleilla tähän pimeää kaivoon, olet kahleilla kahlinnut minut seinää ja en pääse pakoon, en saa mennä, en saa valita, missä olen tahi mitä teen.
Näyttää, Rakastava Isä, että olet antanut perkeleelle ja riivajille enemmän armoa ja laupeutta ja rakkautta, kuin minulle.
Siän, Herra Sebaot kyllä sanot että olet armahtavainen, ja laupias ja armollinen, mutta missä se näkyy, mistä sen voin havaita, Sinun Poikasi todistaa, jos et usko sanojani, niin usko tekojani?
Joten etkö itse Isä, uskalla vastava, ja eikö Poikasi uskalla vastata?
Mitä sinä pelkäät ihmistä? voinko minä sinua satuttaa, mikä tekoni, tahi sanani on sinua pahoin pidellyt.
Osoita se jos kykenet!
vai pelkäätkö Jumala, Herra Sebaot, saatanaa, itse perkelettä, mitä sinä pelkäät ja vapiset.
Etkö sinä, Jumala, Herra Sebaot, tiedä että olet Kaikkivaltias ja hallitset taivaan ja maan?
Onko perkele saanut sinut uskomaan ja tekemään omaa tahtoaa, Missä olet jos sen verran saanen kysyä.
Etkö sinä Herra, Jumala Kaikkivaltias olet tehnty yhteis-työtä itse perkeleen kanssa, vai olenko minä tehnyt tietoisesti sopimuksen tahi yhteistyötä saatanan kanssa, senjälkeen kun olen hitusen järkeä ja viisautta saannut?
Osoita se jos pystyt, ja et pysty sanojani tyhjäksi tekemään, et uskalla oikeutta käydä kanssani sillä voin osoittaa että olen oikeassa.
Etkö Sinä ole pitänyt yhtä pahan tekijöiden kanssa, etkö Sinä ole ollut murhamiesten tukena?
Etkö kykene yhteen sanaani vastaamaan? Itse voin ja pystyn sen todistamaan, mutta Sinä vain puhut kuinka rakastava ja armollinen ja laupias olet.
Voitko etsittää yhden yhtä tekoa, mitä olet minulle tehnyt, minä voin esittää monta tekoasi mitä olet pahan tekijöille tehnyt, hyvää ja heille mieluisaa.
joten Sinä olet vain minua tässä kaivossa vaivanut mutta pahat saavat Sinun armoasi, ja kuitenkaan et voi tahi tahdo heitä voittaa saati tuhota.
Joten joka päivä saan itkeä ja valittaa, kun he joita et ole edes nuhdellut saavat maata ja sen kansaa tuhota.
Herra, Jumala Sebaot, Kaikkivaltias Jumala, nyt suomi on 100 vuotta vanha, siitä kiitos ja kunnia sinulle, nyt oletko sadassa vuodessa saannut mitään hyvää aikaa tavalliselle kansalle, vai ainostaan niille jotka ovat pahoja ja jotka tekevät pahaa?
Jos Sinä antaisit minulle rautaisen valtikan, vallan, niin sadassa päivässä tekisin sen mitä Sinä et ole sadassa vuodessa ole kyennyt tekemään!
ja et voi sanojani tyhjäksi tehdä!
Joten uskallatko sitten sanoa että, en sitä kykene, Sinun Poikasi kautta ja viisaudella tekemään?
Anna minulle rautainen valtikka, anna minulle valta ja voima, mitä se sitten onkaan, ja KATSO, koko maan on puhdas.
Ja tule sitten ihmettelemään sadan päivän päästä, ja katso taivaasta ja et pahaa miesta tahi naista löydä, suomen maasta joka tieten tahtoen pahaa tekee!

Joten missä on sinun rakkautesi Suomea kohtaan?
Missä olet, Herra Sebaot, Jumala KAikkivaltias, jos sinä et välitä suomesta, miksi kiellät minua heitä auttamasta.
vai pidätkö perkeleen lapsien ja murhaajien puolta, suomen kanssaa vastaan!
Voithan Sinä sydämeni pejästyttää, ja sitten pelkää, Sinä voit minua vaivata ja olen vaivattu.
Onko se sitten jotain suurta ja ihmeelistä, Herra Sebaot, Jumala Kaikkivaltias?
ei ole, sen voi tehdä helposti myös ihminen, ei siihen tarvitse Kaikkivaltiasta Jumalaa, ei mutta se että voit sitten Osoittaa että edes, hitusen rakastat suomea, siihen tarvitaan KaikkiValtias, ja Herra Sebaot.
Se että voin Sinun voimallasi, sitten koko suomen tehdä puhtaaksi, se on Kaikkivaltiaan teko ja ihme.
Nyt Jos et tahdo, minua auttaa miksi vielä sitten soimaat minua? miksi et anna kuolla pois tätä kurjuutta kokemasta ja näkemästä.
Pahat nyt koko suomea hallitsee ja lapset ja naiset hallitsee, joten koko maa on kuin helvetti!
Joten jos et tahdo auttaa minua, älä vaivaa minua vaan ota minun sieluni, ja Sinun käteesi annan henkeni, Jeesuksen sovinnon ja armon varaan.

Jatkuu 1

4

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JumalanVoimaJaValta

      Nyt Jos et tahdo, minua auttaa miksi vielä sitten soimaat minua? miksi et anna kuolla pois tätä kurjuutta kokemasta ja näkemästä.
      Pahat nyt koko suomea hallitsee ja lapset ja naiset hallitsee, joten koko maa on kuin helvetti!
      Joten jos et tahdo auttaa minua, älä vaivaa minua vaan ota minun sieluni, ja Sinun käteesi annan henkeni, Jeesuksen sovinnon ja armon varaan.

      Jatkuu 1

      oten Herra. Jumala Sebaot, osoita että Sinä minua rakastat ja sitten tahdot auttaa.
      Turha on sana jos ei ole tekoja.
      Kunnia Jumalalle taivaassa ja Kiitos ja Ylistys Suomen kansan keskellä ja kautta, Sinulle joka olet ja olit ja tuleva olet.
      Isä, tässä on sydämeni, eikö se ole vahaa edessäsi, eikö se itke kaiken päivää.
      Armahda minua ja ole minulle armollinen, Isä, Poikasi Jeesuksen nimessä ja armossa.

      Nyt Herra Nouse ja pelasta minut ja kansani, suuren laupeutesi ja armosi sekä rakkauden takia, ei meidän tekojen takia sillä ne ovat pahat vaan Poikasi armon ja laupuden mukaan.

      Oi Jospa, Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot, notkistaisit taivaan ja astuisit alas, ja kutsuisit minua, ei Sinun Herra Sebaot, tarvise odottaa vaan kiiruusti tulen tykösi, kun kuulen äänesi, ja jos tulet en voi olla sitä olla kuulematta.

      Jumala, tässä olen ja Sinua odotan.
      Herra, tule ja auta minua, niinkuin muinoin autoit kansaasi, Mooseksen aikana sekä palvelijasi Paavalin kautta.
      Herra, sinulla on Valta ja voima, nyt aina ja iankaiken.
      Joten Herra, käytä sitä nty, sillä me koko kansa olemme kuoleman kourissa ja kadoksissa ja hukutettu jos et auta.
      turha on ihmisen apu, joten en sitä huuda, vaan Sinua, Herra Sebaot, Jumala Kaikkivaltias.

      Totisesti Herra, totisesti Jumalani, sinun kurja lapsesi.

      • TotuuttaSalatuimpaaAsti

        Niinpä niin, Herra, eli puhdistan esivallan ja sen joka hallitsee, mutta kurja kansa saa sinun armosi.
        Totisesti, totisesti.


    • JumalanVoimaJaValta

      Nyt Jos et tahdo, minua auttaa miksi vielä sitten soimaat minua? miksi et anna kuolla pois tätä kurjuutta kokemasta ja näkemästä.
      Pahat nyt koko suomea hallitsee ja lapset ja naiset hallitsee, joten koko maa on kuin helvetti!
      Joten jos et tahdo auttaa minua, älä vaivaa minua vaan ota minun sieluni, ja Sinun käteesi annan henkeni, Jeesuksen sovinnon ja armon varaan.

      Jatkuu 1

      oten Herra. Jumala Sebaot, osoita että Sinä minua rakastat ja sitten tahdot auttaa.
      Turha on sana jos ei ole tekoja.
      Kunnia Jumalalle taivaassa ja Kiitos ja Ylistys Suomen kansan keskellä ja kautta, Sinulle joka olet ja olit ja tuleva olet.
      Isä, tässä on sydämeni, eikö se ole vahaa edessäsi, eikö se itke kaiken päivää.
      Armahda minua ja ole minulle armollinen, Isä, Poikasi Jeesuksen nimessä ja armossa.

      Nyt Herra Nouse ja pelasta minut ja kansani, suuren laupeutesi ja armosi sekä rakkauden takia, ei meidän tekojen takia sillä ne ovat pahat vaan Poikasi armon ja laupuden mukaan.

      Oi Jospa, Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot, notkistaisit taivaan ja astuisit alas, ja kutsuisit minua, ei Sinun Herra Sebaot, tarvise odottaa vaan kiiruusti tulen tykösi, kun kuulen äänesi, ja jos tulet en voi olla sitä olla kuulematta.

      Jumala, tässä olen ja Sinua odotan.
      Herra, tule ja auta minua, niinkuin muinoin autoit kansaasi, Mooseksen aikana sekä palvelijasi Paavalin kautta.
      Herra, sinulla on Valta ja voima, nyt aina ja iankaiken.
      Joten Herra, käytä sitä nty, sillä me koko kansa olemme kuoleman kourissa ja kadoksissa ja hukutettu jos et auta.
      turha on ihmisen apu, joten en sitä huuda, vaan Sinua, Herra Sebaot, Jumala Kaikkivaltias.

      Totisesti Herra, totisesti Jumalani, sinun kurja lapsesi.

      • TotuuttaSalatuimpaaAsti

        Tota, ota Roki ja rauhoitut, ÄLÄ pidä itseäsi kurjana Luterilais koirana joka nuolee pallejaan ja nuuskii niitä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1336
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      914
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      819
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      774
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      773
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      766
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      754
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe