Miikka! Tässä aloin miettimään että on teiän lempi talleja, iyellä Kirsin talli koska kaikki hevoset ihania ja erilaisia eri tasoisille sitten on pieniä ja isoja poneja ja hevosia Kirsi on ystävällinen ja ei huuda tai suutu jos ei osaa tai ei uskalla ja saa myös esittää toiveita kellä haluaa ratsastaa.😍
Vastaukset 2
- Fannywa
Ite käyn Pulleromäellä, Laihialla. Se on mun mielestä paras talli, koska siellä on paljon hevosia, erilaisia tunnin pitäjiä, mukavia tyyppejä ja yksinkertasesti paras paikka ratsastaa! Mulla on mun kotoa sinne 30 km matkaa, joten käyn siellä kerran viikossa vain. Hevoset on kaikki erilaisia, mutta kilttejä kaikki. Tunneilla oon oppinut ja kehittynyt omasta mielestä paljon. Ennen mulla oli suuri laukka pelko, sen takii kun joskus vanhalla tallilla yks heppa nosti vahingos laukan ja tipuin selästä. Se oli eka tippuminen ja mun selkään tuli mun kämmenen kokonen mustelma. Pääsin traumasta yli pulleromäellä ja uskallsin siellä mennä jokasella hevosella laukkaa! Pulleromäki on siis ehdottomasti paras paikka! http://www.pulleromaki.fi/
- Turkkajussit
Tässä turkan ratsurinne miinukset ja plussat
Plussat
-paljon hevosia laidasta laitaan
-ihanat ja kiltit opettajat
-Hevoset ovat kilttejä
-rento meininki
-iso talli [toinen talli rakennus rakentumassa]
-maasto reittejä on paljon
-2 isoa kenttää
-toista kenttää hoidetaan tosi paljon
Miinukset
-ei maneesia
-toista kenttää ei kunnolla houlleta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1701114En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene45753Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi27713Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.137708- 44669
- 67635
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l203608Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää164592Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36590Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal52580