Tykkään kattoo kun mieheltä tulee spermat

Oon ollut jotain kymmenen miehen kanssa seksiä ja aina ku ne saa, niin haluun nähdä niitten sperman lentävän mun päälle.
Kiva kattoo kun se lentää mun masulle ja muualle!
Oon huomannu että niissä on hirveesti eroja, että millasta ja miten paljon sitä tulee.
Joillai tulee isoina ruiskuina paljon ja sitte on taas niitä joilta pitää lypsämällä auttaa.
Millanen sun sperma on ja haluisit sä ruiskii ne sisälle, vai kiihottaako suakin nähdä sen lentävän vaikka mun vartalolle?

10

4374

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiiiit

Kasvoille ja suuhun kiinnostaa päästää yleensä spermat.

• tj74vm

on todella kiihottava nähdä kun mies ruiskii spermat käteensä...monesti pyydän et ottavat ajoissa pois ja runkkaavat vatsalleni siemenet..kasvoileni en tahdo siemen nestettä enkä suuhuni....

• Aivan ihanaa vaik aina en kerkee alta pois kun se rojahtaa mun päälle ja tyrkkii ne viimeiset työnnötkin mun sisään.
        Mut aivan huikeeta kun mies ennen huippua nousee sillai polvilleen mun päältä niin mä voin luikahtaa sen alle, puristelee peppua ja pusseja miehen vedellessä litisevää pimppumärkää kaluaan kädellä.
        Nään kun kulli vieläkin vaan kasvaa valmistuen ruiskii ihan kaikki mun päälle!
        Sit se ihana tunne ku kuuma lasti sataa mun päälle, masulle, tisuille ja kasvollekin, tykkään kans imee samalla ne viimeiset tipat ihanan samettisesta pehmenevästä kalusta!
        Ja oon mä saanut joskus imettyä sen kalun taas iiiik kovakskin nii se pääsee rakastelee uuvestaan mun spermasta liukkaalla vartalolla : )

• keinussa kirjoitti:

Aivan ihanaa vaik aina en kerkee alta pois kun se rojahtaa mun päälle ja tyrkkii ne viimeiset työnnötkin mun sisään.
        Mut aivan huikeeta kun mies ennen huippua nousee sillai polvilleen mun päältä niin mä voin luikahtaa sen alle, puristelee peppua ja pusseja miehen vedellessä litisevää pimppumärkää kaluaan kädellä.
        Nään kun kulli vieläkin vaan kasvaa valmistuen ruiskii ihan kaikki mun päälle!
        Sit se ihana tunne ku kuuma lasti sataa mun päälle, masulle, tisuille ja kasvollekin, tykkään kans imee samalla ne viimeiset tipat ihanan samettisesta pehmenevästä kalusta!
        Ja oon mä saanut joskus imettyä sen kalun taas iiiik kovakskin nii se pääsee rakastelee uuvestaan mun spermasta liukkaalla vartalolla : )

Voinko kirjoittaa sinulle?

• Pidän itsekin katsoa ja saada ryöpsähdys päälleni. Hienoa jos saan omin käsin aiheuttaa sen. Jos mahdollista annan sen kuivua iholleni.

• Mut autathan sä siinä. Ihan pohjaan asti.

• Jos antasin sun spermaa mut, niin oisitko ihana ja nuolisit ne sitten mun vartalolta ja?

• Sillai et ruiskit sen kaiken mun "teinitisuille"
      Kuuma sperma kutitellen valuu mun kylkiä pitkin kun alat nuolee sen kaiken pois sillai sexysti mun rinnoilta ja kaikkialta jooko.

• mauritse

Onha se erittäin kiihottavaa nähdä se naisen odottava katse kun olet laukeamassa ja kun ensimmäiset sykäykset spermaa roiskit vatsalle ja viimeiset tiraukset pyyhkäisee häpyhuulille naisen voihkiessa niin se on sitä jotain.

• Siemenlinko1

Vähän vaihtelee kiihoitustilan ja seksitauon mukaan. Mitä kiihottuneempi/pidempi aika ilman seksiä, sitä enempi sitä tulee. Tuolloin myös jotenkin paksumpaa koostumukseltaan.
      Roiskin mieluiten sisään, tuntuu taivaalliselta päästä spermat pilluun, mutta voin antaa niiden tulla päällekin.
      Päälle lauetessa on vielä simenesyöksyn jälkeen kiva hieroa kalua naisen karvoitusta vasten.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      68
      2342
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      245
      2313
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1538
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      35
      1365
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      60
      1348
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1309
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1220
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      81
      998
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      989
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      989
    Aihe