WHITE REX TOIVOTTAA HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!

WHITE REX TOIVOTTAA HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!
3.1.2018
Valkoisten kansojen pitää jättää keskinäiset erimielisyydet historiaan ja keskittyä selviytymistaisteluun ulkoista uhkaa vastaan.

https://mvlehti.net/2018/01/03/white-rex-toivottaa-hyvaa-uutta-vuotta/

Ketkä ovat uhanneet tuhota valkoisen rodun?
Ketkä ovat tuoneet maahantunkeutujia afrikasta ja lähi-idästä eurooppaan toteuttaakseen uhkauksensa?
Ketkä ovat kaapanneet länsimaiden median?
Ketkä ovat ostaneet lännen valtaapitävät?
Ketkä ovat soluttaneet kaikki lännen poliittiset ja taloudelliset avainpaikat?

Viiden pisteen vihje: ne ovat samaa heimoa joka kaappasi vallan venäjällä, murhasi keisariperheen ja muodosti Neuvostoliiton ja murhasi kymmeniä miljoonia venäläisiä. Sama heimo on nyt muodostamassa EUvostoliittoa.

6

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puuma-
      • Jee, sinä se isket aina suoraan asian ytimeen.

• ALOITUS KÄSITTLI SITÄ, ETTÄ VALKOISEN RODUN PITÄÄ RUVETA PUOLUSTAUTUMAAN ULKOISTA VIHOLLISTA VASTAAN, MUTTA RUPATELLAAN SITTEN MUUSTA.
        Minä varoittelin Soinista, hän paljasti karvansa viimeistään silloin kun hän tuli Niinistön avuksi vaalien viimemetreillä ja onnistui pudottamaan Väyrysen pois pelistä.
        Mutta niin kuin minua viisaammat ovat sanoneet: Dostojevskin arvio 150 vuoden takaa: ”Suomalaiset eivät ole valtiota muodostava kansa, vaan suurvaltojen rakennusainetta”.

Se on yks hailee varoittaako tuota suurvaltojen rakennusainetta vai ei, nehän äänestää unissakävijän varmuudella aina väärin. Se on geeneissä.

• Puuma-

No miten me puolustaudutaan uhkia vastaan? Harjoittelemalla kamppailulajeja ja verkostoitumalla vai? Olihan siinä vetoavaa 'propagandaa', mutta itse en ole sillä lailla 'natsihenkinen', että kannattaisin vain pelkkää voimaa ja urheilua. On myös sivistyneempiä ja henkisiä harrastuksia ja miksei niilläkin keinoin voisi vastustaa vaikka islamisaatiota ja maahanmuuttoa vai mistä uhkista nyt oli kyse?
      Esim. juutalaiset arvostavat myös henkisiä arvoja ja taiteellisuuta, eivätkä pelkästään voimaa. On nimittäin hivenen natsistista yleensä pelkkä voiman ja urheilullisuuden ja 'terveyden' arvostaminen, sillä se johtaa helposti heikompien, sairaiden ja epäurheilullisten eliminoimiseen.
      Evoluutio on siitä hassu juttu, että ihmisistä ei ole kaikista kehittynyt bodaavia lihaskimppuja tai mallin näköisiä naisia, vaan monet ovat aika taviksia. On rumia ja lihavia. Ehkä ihmiset ovat ylipäätänsä riittävän hyviä tai heillä voikin olla jotain hyviä geenejä siitä huolimatta etteivät ulkoisesti muistuta adonista. Myös nämä ihmislajin degeneroitumisväitteet ovat pseudopuppua, natsitiedettä, jossa tiedettä tulkitaan tarkoitushakuisesti omaan ideologiaan sopivasti, mutta jolla ei ole mitään yhteyttä todelliseen tieteeseen.
      Itse en koe toisen rotuisia ihmisiä 'vihollisiksini', vaan samaistun kaikkiin ihmisinä. Me olemme vain erivärisiä, mutta loppujen lopuksi samanlaisia.
      Tietysti koen islamisaation kulttuurisena ja uskonnollisena, käytännön uhkana, samoin maahanmuuton esim. Afrikan maista ynnä muista alkeellistn kulttuurien maista. Ja haluan taistells näitä uhkia vastaan.

Mutta tällaisia ajatuksia herätti noiden video. Vääriäkö? En koe (((Heimoa))) syypääksi näihin ongelmiin tai viholliseksi.

• Puuma-

En usko, että juutalaiset ovat missään suuremmissa määrin kuskaamassa musuja yms. Eurooppaan. Jos joku hörhö vapaamuurari sitä on joskus halunnut tehdä, niin luulen poikkeukseksi, enkä usko, että Eu:n porhotkaan sitä välttämättä tuolla tavalla ajattelevat, eiväthän Junckerit ja Merkelit ole itse juutalaisia. En sitten tiedä kuinka ideologisella tavalla Eu:n johto musluja tänne hommaa.
        Mutta eikö ole aikamoista rasismia väittää, että arabit tai mustat olisivat jotenkin tyhmempiä ja helposti hallittavia? Arabeillahan on hyvinkin kuohuva luonteenlaatu, miten heitä hallitsisi?
        Muslimithan ovat juutalaisten pahimpia vihollisia, miksi he haluaisivat tuhota Euroopan turvan itseltänsä? Juutalaisia lähtee jo nyt pois Euroopasta muslimien aiheuttaman uhkan takia.
        Jos joku Barbara Lerner-Spectre haluaa maahanmuuttoa, niin eiköhän hän ole ihan yksittäinen ihminen. En usko juutalaisilla olevan salaliittoa meidän päämme menoksi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3809
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      64
      724
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe