Olisko naista noutajakoira harras...

Olen y-savosta, oleva noutajan omistava, mies. Ja jos sinäkin noutajan omistava nainen, niin voitas harjoitella koiriemme kanssa. Vastaa tähän, niin sovitaan lisää.
Ilmianna
Jaa

11 Vastausta

Kyllä minä omistan noutajan ja mielihyvin seura kelpaa. Ulkonäölläsi eikä iälläsi ole väliä. Olen 82-vuotias naimaton tytönhupakko.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
7 VASTAUSTA:
Nyt lopeta, tuo!!! tai teen ilmoituksen sinusta "häirikkö" olen tosissani!!!! Ip-osoitteesi kaivetaan, vaikka kannon-/kivekolosta. Senkin häirikkö, yhtään jos vielä tuleen niiin....
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
harjoitukset kirjoitti:
Nyt lopeta, tuo!!! tai teen ilmoituksen sinusta "häirikkö" olen tosissani!!!! Ip-osoitteesi kaivetaan, vaikka kannon-/kivekolosta. Senkin häirikkö, yhtään jos vielä tuleen niiin....
Entäpäs jos oikeasti Ritva-Marjatta 82 onkin aito mutta kyllähän tuo trollilta haiskahtaa, sananvapaus Suomessa ja älä välitä noista trolleista, jos he saavat huomion niin on kuin bensaa heittäisi tuleen. Tämä suomi24 on kaikkein huonoin foorumi seuranhakuun, suosittelen jotain muuta foorumia sillä en jaksa uskoa että yksikään nainen uskaltaa vastata jos täällä seuraa hakee.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
sivusta.seurannut100 kirjoitti:
Entäpäs jos oikeasti Ritva-Marjatta 82 onkin aito mutta kyllähän tuo trollilta haiskahtaa, sananvapaus Suomessa ja älä välitä noista trolleista, jos he saavat huomion niin on kuin bensaa heittäisi tuleen. Tämä suomi24 on kaikkein huonoin foorumi seuranhakuun, suosittelen jotain muuta foorumia sillä en jaksa uskoa että yksikään nainen uskaltaa vastata jos täällä seuraa hakee.
Olet oikeassa. Tietäisitkö muuta s-hakupalstaa, kiitti sulle todella!!!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
harjoitukset kirjoitti:
Olet oikeassa. Tietäisitkö muuta s-hakupalstaa, kiitti sulle todella!!!!
Onhan niitä, hae google-haulla "seuran haku".

Tosin monelle seuranhaku foorumille kirjauduttava mutta esimerkiksi "iskuritreffit".
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
iskurissa suurin osa maksulliisia naisia tai sitten naisiksi tekeytyviä miehiä
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
harjoitukset kirjoitti:
Ja taas paljastit itsesi samaksi uhkailijaksi kuin aiemminkin...........luuletko että kukaan uskaltaa matkaasi lähteä.......sääli avokkiasi
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
..puutappi, sulle pihkan ja tervan kanssa "persiiseen"
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ei kukaan täysjärkinen itseään kunnioittava nainen lähde varatun ukon kanssa ........vapaitakin kun löytyy harrastuksiin......
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
..pihkatappi, sulle "persiiseen" pihkan ja tervan kanssa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
..hih...:)
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Olisko naista noutajakoira harras...

Olen y-savosta, oleva noutajan omistava, mies. Ja jos sinäkin noutajan omistava nainen, niin voitas harjoitella koiriemme kanssa. Vastaa tähän, niin sovitaan lisää.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta