Asuux Karkkilas ketää kovii koviksii muit ko tommi ?
Karkkila koviksii
19
2911
Vastaukset
- Piriäjaperunajauhoo
Pari yli-ikäistä luuseria wnb gangsterii hurjissa huppareissaan leikkii diilerii. Eipä muita.
- Sivustaseuraaja0000000
Ainakin uki is back 10v linnareisulta
- esaksiksi84asu
t.kosamo ja arkajalka l.lindholm ....s-kaupan bussipysäkin piripäät...
- Pirikossu
Vetääx kossu pirii
- Anonyymi
Pirikossu kirjoitti:
Vetääx kossu pirii
Kyllä. Harvinaisen agressiivinen tyyppi. Elämänkoulu paistaa kilsan päähän.
- forssalainen_forssasta
Ei, mut tässä vähän matkan päässä meitä olis koko kaupungillinen!
- kylla2
Mitä helvetin "kovixii"? Mitä ne on? Ja joku huumehörhö ei todellakaan oo mikään kovis, vaan säälittävä luuseri jota teinitkin vetää turpaan jos on tarvis.
- Kkowwis
Kovixii vittu , vitun kovii dokaa , polttaa, hakkaa homoi
- Koulukowis
Kovixiii!
Kukas on karkkilan koulus kovin kovis !- Ainaski
Aki-Petteri tietenki. Ja Leif Allan....
- Pareeollakaukana
Onhan siellä Jake.
Onkin siten sellainen rotiskojärkäle, että jos erehtyy ...tai siis..no........ itse asiassa kukaan ei erehdy , ellei ole kaheli, sekaisin tai muuten vaan tietämätön. - Rader
En ole koskaan tavannut varsinaista kovista.
Jutellen asiat selviävät yleensä yksittäisen henkilön kanssa.
Erikseen ovat "kovikset" , joiden takana on ryhmä yllyttäviä ja riidanhaluisia idiootteja...
Joten itse asiassa se kovis on uhri, jota käytetään vain hyväksi...eikä se rassukka huomaa sitä vasta kun linna ja kuolema kutsuu.
Riidanhaluiset ihmiset kuolevat yleensä nuorena, kuten kiusaajat kouluissa ja missä tahansa.
Luulisi kiusaajiakin häiritsevän tieto siitä, että kuolee alle kolmekymppisenä...ja asettavan itselleen kysymyksen, että mitä vittua oikein kiusaan? - paavali57
Olen paikkakunnan vahvin ja viisain
- WhyNot55
Et ole. Vahvimmalla ja viisaimmalla on ehjä Omron.
- Nostaja
Nostan penkistä 2 tonnia, joten olen kovin.
Tosin trukilla, mutta mitäs sen väliä...olen silti. - Anonyymi
Mä!
- Anonyymi
Tallahassesahallat oli.
- Anonyymi
Pötkö
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1093769Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3171970Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471757- 1041667
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4361610Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21570Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4311473Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat431240MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar461148Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun3931107