Niinpä. Muista äänestää siis kansallista Kokoomusta niin teemme me kaikki muutkin, jotka haluamme kaikki parhaat edellytykset menestykseen. Ainoastaan KOK mahdollistaa tämän ajamalla menestyksen mahdollistavaa politiikkaa. KOK on ainoa tie joka ikisen suomalaisen mahdollisuuksiin menestykseen. Muista siis äänestyskopissa. KOK.
Haluatko olla rikas ja kaunis vai ruma ja köyhä?
11
63
Vastaukset
- Spamtrollihan.siellä
Pirun natsi.
- 75753
haluatko Suomi suomalaisille siis n.7 ja n.5
- kokkelialissää
Aivan KOK ja Suomen velka 2007-2016 taitaa hipoa jo 30 miljardia? Jopa aivan fantastista???
Olen komea, isomunainen ja köyhä, pimperoa sataa ja lomaa riittää. Vi*uttaako?
- eikatsojansilmässä
Noita-akasta ei missiä tule, vaikka kuinka äänestäisi kokoomusta.
- KansaKylästyi
eikok
- muistihywä
joo muistan numeo 5 ja 7
- vieläkerranKOK
Seuraavissa vaaleissa äänestän kyllä kokoomuksen ehdokasta, mutta se on sitten viimeinen kerta todennäköisesti hyvin, hyvin pitkään aikaan.
Puhun siis tulevista presidentinvaaleista. - NauranItkenHuudan
Koko aktiivimalli perustuu Juhana Vartiaisen käsittämättömään uusliberaaliin ajatusmalliin. Ajatukseen siitä, että työn tarjonta (= työttömien "tarjoaman", siis vapaana olevan työpanoksen määrä) luo itsestään työpaikat.
Keppiä ja ruoskaa köyhille. He luovat lopulta omat työpaikkansa, kun heidät laitetaan tarpeeksi koville.
Mitään työpaikkoja ei edes ole tarkoitus luoda valtion tai yritysten puolelta.- frrfgffgggff
Lymyääköhän nyky-demareissa enemmänkin näitä piilouusliberalisteja? Kukahan seuraavaksi loikkaa kokoomukseen`? Onhan se tietysti imagoltaan paljon seksikkäämpi puolue kuin ukkoutunut ja akkautunut ruutuvillapaitapuolue demarit.
- yksikyssäri
Siis numero 5. Onko muita vaihtoehtoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219