Pyydän esirukousta

JottaMuutkinPelastuisi

Rukoilkaa puolestani! Haluaisin kertoa ihmisille rakkaasta Vapahtajasta, Jeesuksesta, mutta kovin usein huomaan olevani hiljaa oman arkuuden ja pelkuruuden vuoksi.

Jeesushan lupaa näin: "Kun Pyhä Henki tulee teihin, niin te saatte voiman, ja te tulette olemaan minun todistajani." Apt.1:8

Voitteko rukoilla minulle Pyhän Hengen antamaa rohkeutta?

11

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voittajan-puolella

Haluan rukoilla aloittajalle ja kaikille Jeesuksen omille rohkeutta ja voimaa tunnustaa ja julistaa Hänen sanomaansa. Auta rakas Taivaan Isä meitä kaikkia siinä työssä ja siunaa että kylvötyömme tuottaisi tulosta Sinun kunniaksesi. Tätä pyydän Jeesuksen,rakkaan poikasi nimessä. Amen

• RakkausOnSuurin

Muistan sinua, aloittaja, Jumala kuulee kyllä rukouksemme ja antaa voiman tunnustaa uskomme...voimia sinulle!

• Seurakunta

Jeesushan lupaa näin: "Kun Pyhä Henki tulee teihin, niin te saatte voiman, ja te tulette olemaan minun todistajani." Apt.1:8

Sana ja Sakramentit esille.

• miksiainasamaasekaa

Ja mitä tarkoittaa täässä nyt taas tuo taikasana- sakramentit esille-!?

missä Raamattu puhuu sakramenteista kerro mutta älä satuile lutteria tai leeviä.

etkö näe mitä its ekirjoitit kun PH tulee teihibn niin saatte voiman...!

missä siinä sakramentille jokin paikka?

• TässäSakramenteista
        miksiainasamaasekaa kirjoitti:

Ja mitä tarkoittaa täässä nyt taas tuo taikasana- sakramentit esille-!?

missä Raamattu puhuu sakramenteista kerro mutta älä satuile lutteria tai leeviä.

etkö näe mitä its ekirjoitit kun PH tulee teihibn niin saatte voiman...!

missä siinä sakramentille jokin paikka?

Niin Jeesus sanoi heille: ”Totisesti, totisesti minä sanon teille, ellette syö ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne. Ja joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä. Sillä minun lihani on totinen ruoka ja minun vereni on totinen juoma.

Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, se pysyy minussa ja minä hänessä.
        Niin kuin Isä, joka elää, on minut lähettänyt, ja minä elän Isän kautta, niin myös se, joka minua syö, elää minun kauttani.

Ja tämä on se leipä, joka tuli alas taivaasta. Ei ole niin kuin oli teidän isienne, he söivät ja kuolivat; joka tätä leipää syö, se elää iankaikkisesti. Tämän hän puhui synagoogassa opettaessaan Kapernaumissa.

Niin monet hänen opetuslapsistansa, sen kuultuaan sanoivat: ”Tämä on kova puhe, kuka voi sitä kuulla?”

• " aloittajalle "
        -
        Vertaile tekstejä Apt. 1:8 ja Luuk. 24:47- 49.
        ja Johannes 20. 22-23. Jeesuksen sanat osittivat
        että, JEESUKSEN TODISTAJINA TOIMIMISEEN
        SEKÄ PARANNUKSEN JA SYNTIEN ANTEEKSI
        ANTAMUKSEN sekä lain ja evankeliumin oikean ja
        vaikuttavan julistamiseen tarvitaan Pyhän Hengen
        osallisuus ...
        -
        eli apostolit ei olleet vielä valmiita.
        vastaan ottamaan sitä tietoa, opetus lapset
        kysyivät Apt.1:6 , tälläkö ajalla sinä rakennat
        Israelilaisille valtakunnan. . .
        -

• Totta kai rukoilen puolestasi .

• JottaMuutkinPelastuisi

Kiitos kaikille esirukoilijoille! Herra teitä kaikkia siunatkoon!

• Jeesus_vahvista

Tärkeä rukous.

• oipoiiii

Älä valehtele: älä siis kerro Jeesuksesta tai narsisti-sadisti-jumalastasi. Sen bäst före meni jo, turha uunottaa ihmisiä sillä tämän enempää.
      Käytä mielikuvitustasi johonkin järkevämpään.

• Vaikene_matonen

Sinun tyhjään kalloosiko meidän pitäisi vaihtaa kaikkivaltias Jumala joka on luonut taivaan ja maan? Ja vielä tuollaisen öykkärinkin joka on hetken päästä vain multaa. :)

Mieti ennen kun asetut Luojaasi vastaan! Tulet nimittäin häviämään sen kisan karmealla tavalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      107
      5658
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3723
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3255
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      455
      2601
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      264
      1641
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1376
    7. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      14
      1322
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1313
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1258
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      151
      1206
    Aihe