Ravintola pizzeria Sara

alavuuuus

Onko kuinka moni käynyt kokeilemassa? On tosi hyvän makuisia ruokia. Ainakin kana annokset, valkosipuli ja kermaperunat, riisit, kebab-liha. Laadukkaan oloista. Pizzaa ei ole vielä tullut kokeiltua. Pysyy lämpimänä kotiin vietynäkin 20 km.
Suosittelen. Toivottavasti muutkin käytte että he pystyvät jatkamaan toimintaansa!

21

4849

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AAAPELIa

      Mahtava maku ja mahtava se saara.

    • Leepyleeppers

      Heti kun näen sen Saaran niin Saaran maahan kaaran.

      • Nälkäon

        En ole vielä käynyt, mutta pitääpä poiketa. Missä tämä muuten sijaitsee?


    • ählämsähläm_

      Melkoisen epätoivoinen yritys mainostaa pizzeriaa täällä.

    • KetsupitHiiteen

      Kävin kokeilemas, kyllä sitä nälkäänsä söi, tyypillinen junttilandian pitseeria-ravintola siis. Junteille kelpaa mikä tahansa syötävä, ja juntin mielestä melkein kaikki on hyvää kun siihen laittaa ketsuppia. Eikä muuta junttikyläs kannata odottaakaan.

      Ei Suomessa saa hyvänmakuista ruokaa muutakuin suurissa kaupungeissa, eikä aina sielläkään. Parempi lähteä Viron puolelle taikka mieluummin jonnekin syvemmälle Eurooppaan, niin alkaa ruokakin maistua paremmalle kuin nämä kotoiset mössöt ja sössöt.

      • Anonyymi

        Tän kommentin kirjoittajasta huomaa kyl et mistä lie mettäperältä lienii oleva


    • Ihcumming

      Mää syön makkaraa ja ruisleipää,ja katon? Pornoo

      • Panisin_Saraa

        Sama täällä, bratwurstia tulee syötyä ja emäntä käyttää sitä myös "sisäisesti". Mulla on nahkalippis ja El bimbo raikaa taustalla.


    • hjuiy

      Ei oo tullu käytyä . On niin pikä matka.

    • Tax_free

      En tiedä Sara pizzeriasta mitään, mutta pizzeria Milano's pesee kuulemma muutakin kuin lautasia.

      • Anonyymi

        maistuu aivan paskoolle ne niiden pöperöt. Kylmänä sitä pizlaa ei syö erkkikään.


    • Mess

      Todella hyviä ja isoja pizzoja oli kun haimme isolla porukalla. Täys 10 paikka!

      • Anonyymi

        no älä! Täytteet on laadukkaat, ei halvinta skeidaa.


    • Anonyymi

      Thänks, pitää koklata jos ei ihan sitä halvinta skeidaa.

    • Joo perus kebab paskaa

    • Anonyymi

      Ala-arvoinen pitsa. Töykeä palvelu.

    • Anonyymi

      Hyvä paikka on... Suosittelen

    • Anonyymi

      Kerkesköhän Maijalan Paavo käymään tuola pitsalla.

    • Anonyymi

      Missä on tämä Sara

    • Anonyymi

      Ostimme kerran sieltä muutaman rullakebabin ja yhdessä niistä oli täytteenä keltainen korvatulppa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe