Hei! Tiedättekö talleja Kuopiosta? Mitkä niitten tallien nimet ovat? Voiko niillä hoitaa ilman että muuten ratsastaa siellä? Kommentoi suoraan alas äläkä laita sähkö postiin
Kuopion tallit
2
166
Vastaukset
- Miumauuuu
Tässä on Kuopiossa ja Kuopion läheisyydessä olevia talleja. En sen tarkemmin noista tiedä, että miten tuo pelkkä hoitaminen onnistuu ja millaisia paikkoja muutenkaan ovat, mutta netistä löydät tallien yhteystiedot ja voit kysyä!:)
- Ratsastuskeskus Ilo
- Vuorelan talli, tämä on ainut paikka jossa olen itse käynyt. Ihan hyvä paikka, hevoset saa tarhata laumoissa ja hevosia käsitellään hyvin. Mutta miinuksena että hevoset eivät pääse kesäisin laitumelle ja asuvat tallissa(en itse voisi pitää hevosta karsinassa, sillä ne on luotu liikkumaan 24/7)
- Siilin ratsastuskeskus
- Savisaaren ratsastuskeskus
- Rauhalahden ratsastuskoulu
- Kasurilan ratsutalli
Jos etsisi pidempään, netistä löytyisi varmasti vielä lisää talleja. - Jonessy1
Kuopion Raviradalla on ollut tallipaikkoja eli pilttuita, mutta en tiedä onko ne muutettu EU - sääntöihin sopivaksi. Puh.nro em. paikkaan on 050-5229799
Sitten siinä vieressä on yksityinen Maneesi ja toinen on Ratsastuskoulu, kun käy itse henkilökohtaisesti paikalla, saa paremman käsityksen tiloista ja neuvotella hinnoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760