Jumala ei piipitä, puhuu PokansaJeesuksen kautta

Lain-loppu-ja-syntiuhri

2.Mooseksen kirja: 20:1 Ja Jumala puhui kaikki nämä sanat ja sanoi:
"Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka vein sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä.

Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.

Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla. Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat; mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni. Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu.

Muista pyhittää lepopäivä. Kuusi päivää tee työtä ja toimita kaikki askareet; mutta seitsemäs päivä on Herran, sinun Jumalasi, sapatti; silloin älä mitään askaretta toimita, älä sinä älköönkä sinun poikasi tai tyttäresi, sinun palvelijasi tai palvelijasi tai juhtasi älköönkä muukalaisesi, joka sinun porteissa on. Sillä kuutena päivänä Herra teki taivaan ja maan ja meren ja kaikki, mitä niissä on, mutta seitsemäntenä päivänä hän lepäsi; sentähden Herra siunasi lepopäivän ja pyhitti sen.

Kunnioita isääsi ja äitiäsi, että kauan eläisit siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa.
Älä tapa.
Älä tee huorin.
Älä varasta.
Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi.
Älä himoitse lähimmäisesi huonetta. Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa äläkä hänen palvelijaansa, palvelijatartaan, härkäänsä, aasiansa äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa."

Ja kaikki kansa havaitsi jylinän,
tulen leimaukset,
pasuunan äänen
ja vuoren suitsuamisen;
ja kun he sen havaitsivat,
vapisivat he
ja pysyivät taampana.

Ja he sanoivat Moosekselle:
"Puhu sinä meidän kanssamme,
niin me kuulemme.
Älköön Jumala puhuko meidän kanssamme,
ettäemme kuolisi."
Mutta Mooses vastasi kansalle:
"Älkää peljätkö,
sillä Jumala on tullut koettelemaan teitä,
että Herran pelko olisi teidän silmienne edessä
ja ettette syntiä tekisi."
Ja kansa pysyi taaempana,
mutta Mooses lähestyi pimeyttä,
jossa Jumala oli.

Ja Herra sanoi Moosekselle: "Sano israelilaisille näin: Te olette nähneet, että minä olen puhunut teille taivaasta. Älkää tehkö jumalia minun rinnalleni; hopeaisia tai kultaisia jumalia älkää tehkö itsellenne.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei piipitä ei, kun pihaustakaan ei olematon voi päästää.

      • isis-ei-ketään-pelasta

        Israelin Jumala sanoo meille kaikille näin:
        Joosua 1:7-9 "Ole vain luja
        ja aivan rohkea
        ja noudata tarkoin kaikessa sitä lakia,
        jonka minun palvelijani Mooses on sinulle antanut;
        älä poikkea siitä oikealle äläkä vasemmalle,
        että menestyisit, missä ikinä kuljetkin.

        Älköön tämä lain kirja sinun suustasi poistuko,
        vaan tutkiskele sitä päivät ja yöt,
        että tarkoin noudattaisit kaikkea,
        mitä siihen on kirjoitettu,
        sillä silloin sinä onnistut teilläsi
        ja silloin sinä menestyt.

        Olenhan minä sinua käskenyt:
        Ole luja ja rohkea;
        älä säikähdä äläkä arkaile,
        sillä Herra,
        sinun Jumalasi,
        on sinun kanssasi,
        missä ikinä kuljetkin."

        Joka avuksi huutaa Herran Jeesuksen nimeä pelastuu, sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Hebr.Jumalan kirkkautta vailla. Me joudumme huutamaan avuksi Jumala Isää Jeesuksen nimessä:

        Jooel:
        2:32 Ja jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu. Sillä Siionin vuorella ja Jerusalemissa ovat pelastuneet, niinkuin Herra on sanonut; ja pakoonpäässeitten joukossa ovat ne, jotka Herra kutsuu.

        Apostolien teot:
        2:21 Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'

        Roomalaiskirje:
        10:13 Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu."


      • isis-ei-ketään-pelasta kirjoitti:

        Israelin Jumala sanoo meille kaikille näin:
        Joosua 1:7-9 "Ole vain luja
        ja aivan rohkea
        ja noudata tarkoin kaikessa sitä lakia,
        jonka minun palvelijani Mooses on sinulle antanut;
        älä poikkea siitä oikealle äläkä vasemmalle,
        että menestyisit, missä ikinä kuljetkin.

        Älköön tämä lain kirja sinun suustasi poistuko,
        vaan tutkiskele sitä päivät ja yöt,
        että tarkoin noudattaisit kaikkea,
        mitä siihen on kirjoitettu,
        sillä silloin sinä onnistut teilläsi
        ja silloin sinä menestyt.

        Olenhan minä sinua käskenyt:
        Ole luja ja rohkea;
        älä säikähdä äläkä arkaile,
        sillä Herra,
        sinun Jumalasi,
        on sinun kanssasi,
        missä ikinä kuljetkin."

        Joka avuksi huutaa Herran Jeesuksen nimeä pelastuu, sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Hebr.Jumalan kirkkautta vailla. Me joudumme huutamaan avuksi Jumala Isää Jeesuksen nimessä:

        Jooel:
        2:32 Ja jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu. Sillä Siionin vuorella ja Jerusalemissa ovat pelastuneet, niinkuin Herra on sanonut; ja pakoonpäässeitten joukossa ovat ne, jotka Herra kutsuu.

        Apostolien teot:
        2:21 Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'

        Roomalaiskirje:
        10:13 Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu."

        Ei todisteen häivää mielikuvituksen tuottamasta kolmiomaisesta kristinuskonepäjumalasta!

        Kokeile ensi kerralla kopioida pätkiä Harry Potterista, saat paremman vastaanoton.

        Ei jatkoon.


      • ylistys-Isä-Jumalalle
        he-ma kirjoitti:

        Ei todisteen häivää mielikuvituksen tuottamasta kolmiomaisesta kristinuskonepäjumalasta!

        Kokeile ensi kerralla kopioida pätkiä Harry Potterista, saat paremman vastaanoton.

        Ei jatkoon.

        Usko, jonka Jeesus vaikuttaa" ajassamme. Vapautti tupakasta sätkä hampaissa sanoin. Jeesus en pääse irti tästä tupakasta. Auta ja tupakan himo jäi siihen.

        Kun iskelmä musiikin saastuttamat aivot tuotti ongelmia.
        Huomasin raamattua lukissa tämän jakeen; ”teitä ei ole kohdannut muu kuin inhimillinen kiusaus. Jumala on uskollinen eikä salli teitä kiusattavan yli voimienne, salliessaan kiusauksen, Hän valmistaa myös siitä pääsyn, niin että te sen kestäisitte”. Aina kun rallin sanat tuli ajatuksiin toistin tuota raamatun jaetta niin pitkään, että vapauduin tuosta saastutuksesta.
        Kiitos Jeesus. En nähnyt Israelin Jumalaa, enkä Jeesusta mutta vapauduin, ”Näkyväiset ovat ajallisia mutta näkymättömät iankaikisia”


    • Kirjakääröt

      2Moos.33:20 Biblia. Ja sanoi taas: et sinä taida nähdä minun kasvojani; sillä ei yksikään ihminen, joka minut näkee, taida elää.

    • Kirjakääröt

      2Moos.19:19 Ja pasunan ääni koveni kovenemistaan. Mooses puhui, ja Jumala vastasi hänelle jylinällä. Biblia (1776). Ja sen basunan helinä enemmin ja enemmin eneni. Moses puhui ja Jumala vastasi häntä kuultavasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe