Olen kuullut huhua, että kaikki jotka eivät oikein kelpaa muualle töihin menevät tamwarelle töihin pitääkö tämä yhä paikkansa?
Ainakin tampereelle pari vuotta sitten muuttanut kaveri joutui menemään tuonne töihin, kun ei muuta parissa vuodessa saanut.
Onko tamware yhä Tampereen surkein työpaikka?
7
1483
Vastaukset
- posti.pekka
Aikoinaan pääsi postiin, jos ei muualle kelvannut.
- pekka.posti
Nykyään se taitaa todellakin olla tamware johon jokainen joka ei muualle kelpaa joutuu hakemaan töihin.
- opgewjgeowp
Eiköhän se ole ainakin sen materiaalin perusetella joka sinne hakeutuu töihin.
- huopa80
Kehuvien komenttien puuttuessa voidaan vetää vain yksi johtopäätös tästä yrityksetsä.
- transam80
Muutin tampereelle pari vuotta sitten enkä löytänyt ensin minkäänlaista työtä mutta sitten tajusin hakea tamwareelta jonne pääsin töihin. Olen elämäni tehnyt töitä pääasiassa vain yhdessä metallialan yrityksessä joka supisti toimiaan ja siirsi toimintaansa ulkomaille.
Olen tyytyväinen, että kelpasin edes tamwarelle. - 3am_group
Eikös tämä ole se yritys joka palkkaa pääasiassa maahanmuuttajia? Joka on tietysti hyvä asia kotoutumista ajatellen.
- Anonyymi
Onhan se vieläkin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 453813
Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai783258Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on03070Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist303045Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1632801En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛142647- 252319
Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?41950Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run141748Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231677