Diktamen työnantajana, kokemuksia kaivataan

orvokki342

Onko kenelläkään kokemuksia työnantajana? Tällä hetkellä itse osastonsihteerinä ja mieli tekis tehdä etätöitä. Olen myös kyllästynyt kovaan kiireeseen ja painostavaan ilmapiiriin!! Diktamenilla ilmeisesti etätyömahdollisuus.Haluaisin kuitenkin tietää, että minkälainen palkkausjärjestelmä siellä on nykyään? Ja saako vakituisen työsopimuksen?!

91

35212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hus.textaritar

      Tuolla alempana onkin keskusteluketju Diktamenista eli heillä taitaa olla käytössään suoritepalkkaus. Jos on oikein nopea kirjoittaja ja jaksaa tehdä pitkää päivää, saattaa palkoille päästäkin.

    • en.menisi

      nämä ketjut kertoo aika paljonko. lafkasta... Kaverien ja tuttavien kokemusten mukaan ilmapiiri painostava ja kiireellä saa hakata, että palkalla elää, merkkipohjainen palkkaus. Esimiesosasto töykeää, asiatonta ja johtamiskyvytöntä. Työntekijää ei arvosteta, tekevät nollatuntisopimuksia ja joskus saa kuulla vasta samana aamunakin, ettei työpanosta tarvitakaan, kun töitä ei ole tehtäväksi. Kuulemma etätyöhoukutin ainoa porkkana, minkä vuoksi hommassa jaksaa kitkuttaa.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/11799693/tekstinkasittelija

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/13495834/sanelunpurku-kannattaako

    • kyseleHUS

      Jos haluaa tekstinkäsittelytöitä tehdä etänä, kannattanee kysellä HUS:lta. Muistelisin, että ainakin pari vuotta sitten siellä olisi ollut tarjolla myös etätyötä ja hehän maksavat kuukausipalkkaa !

    • menkäähussiin

      noi kirjoitetut jutut ovat valitettavasti totta.Kollegiaalisuutta(haha onks se jotain syötävää?!)työkavereiden kesken ei ole,ilmapiiri painostava,arvostusta ei tipu.Erittäin epäreilu ja surkea palkkausjärjestelmä: osa tienaa, osa ei. Joillakin alempi merkkimäärä kuin toisilla, mutta ainakin uusille 0-tuntisopparit ja sellainen työmäärä, että näppäimistöä saa todellakin hakata. Suoritepalkkaus on iso huolen aihe: jos töitä ei ole, sitpitää keksiä muu keino saada puuttuvat eurot laskujen maksamiseen.Tuo mitä aiemmin mainittiin on totta, että samana aamuna ilmoitetaan mikäli töitä ei ole ja ainoa houkutin on mahis etätyöhön.Läksin pois koska kyllästytti ja stressasi huonot ehdot ja en ole ainoa.

      • Anonyymi

        Kunpa olisin lukenut nämä aiemmin


    • töihin

      Taas hakevat tekstinkäsittelijää. Pärjääkö ilman lääketieteen sanaston hallintaa? kiinnostais kaikenlainen työ koneen ääressä, en ole niin tarkka. Kuspäisiä pomoja on jokapaikassa.

      • Anonyymi

        Ei pärjää, koska kyseessä lääketieteellisten saneluiden purku.


    • Merkantti776

      Jos ei ole suunnitelmissa hankkia asuntolainaa tai osaat elää nuukasti niin suosittelen. 0-tuntisoppari kaikille uusille ja jos töitä ei oo, et saa siltä ajalta palkkaa. Muuten ihan kiva paikka. Lopetin, koska sain muualta paremmalla sopimuksella vastaavia töitä.

    • Anonyymi

      Hakevat tekstareita taas. Oisko täällä ketään, joka osais kertoo kannattaisko sinne hakea? Ilmapiiri yleensä? Vähän vaikeaa uskoa, että teettäisivät nollatuntisoppareita (nehän ovat kiellettyjä? Korjatkoon joku, jos oon väärässä). Palkkauskin olis kiva tietää, että paljonko siellä oikeasti tienaa.

      • Anonyymi

        Hyvä työpaikka väliaikaisesti, jos ei ole muuta työtä saatavilla tai miettii vielä mitä haluaa ”isona tehdä”. Tekstinkäsittely on ns. kuoleva ala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä työpaikka väliaikaisesti, jos ei ole muuta työtä saatavilla tai miettii vielä mitä haluaa ”isona tehdä”. Tekstinkäsittely on ns. kuoleva ala.

        Ei kyllä ole.


    • Anonyymi

      Olen ollut Diktamenilla töissä ja kyllä siellä edelleen ilmeisesti on nollatuntisoppari käytössä, ei kai ole kiellettyä. Suoritepalkkaus ja saa olla todella nopea kirjoittaja palkoille päästäkseen. Itse lopetin hommat siellä, koska nopeuteni ei vaan riittänyt. Hae ihmeessä ja kokeile hommaa varsinkin jos olet hyvin nopea kirjoittaja (nopeat tienaakin siellä ihan kivasti). Myös HUS hakee tekstareita 3-vuorotyöhön päivystykseen ja palkkaus näkyy olevan kuukausiliksa yli 2100 €/kk, sinnekin kannattaa hakea jos vain on valmiudet 3-vuorotyöhön (ja tähän tietysti tulee lisäksi kaikki vuorotyölisät).

    • Anonyymi

      Mikä mahtaa olla tilanne tänäpäivänä Diktamenilla? Työtyytyväisyyskyselyn mukaan muutoksia on tehty ja tekijät aika tyytyväisiä siellä kuitenkin? Entä palkkaus? Myös edut on melko hyvät, samoin työtilat? Mikä siellä (vielä) mättää vai mättääkö mikään?

      • Anonyymi

        Tietojen kalastelija firman sisältä, kun näytät olevan tietoinen työtyytyväisyyskyselyjen tuloksista? Miksi et kysy suoraan alaisiltasi/työkavereilta?


      • Anonyymi

        Ei todellakaan mätä mikään :) meillä on hyvä työmoraali ja palkkaa saa osaamisen mukaan, ihan reilua mielestäni. Olen vanha husilainen, enkä takaisin haikaile. Husin Valimolla epäpätevät esimiehet, työkaverit käytännössä suojatyöläisiä, jotka ei muuta työtä saa, ja työpaikalla jatkuva ulosteen haju kun ei putket vetäny. Huh huh, mutta tulihan sitäkin urpolaa koettua kolme vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietojen kalastelija firman sisältä, kun näytät olevan tietoinen työtyytyväisyyskyselyjen tuloksista? Miksi et kysy suoraan alaisiltasi/työkavereilta?

        En, vaan kuullut siellä olleilta ja noista vanhoista kommenteistakin voi jo jotain päätellä. Olisin kiinnostunut, mutta jos palkkaus noin kehnoa, niin en edes yritä.


    • Anonyymi

      Hei kaikki ketä tietää tekstarin työstä! Kiinnostaa koska harkitsen ammatin vaihtoa. Minkälainen työllisyys tekstinkäsittelijällä pk-seudulla? Minkälainen palkkaus?

      • Anonyymi

        Tekstinkäsittelijän ammatti taitaa vähitellen hävitä kokonaan, kun on puheentunnistus ohjelmat tulossa ja jo käytössä. Esim. HUS tietääkseni on irtisanonut suurimman osan tekstareistaan, koska puheentunnistus ohjelmat toimivat niin hyvin. Harmi, sillä itse tykkäsin tekstarin työstä :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekstinkäsittelijän ammatti taitaa vähitellen hävitä kokonaan, kun on puheentunnistus ohjelmat tulossa ja jo käytössä. Esim. HUS tietääkseni on irtisanonut suurimman osan tekstareistaan, koska puheentunnistus ohjelmat toimivat niin hyvin. Harmi, sillä itse tykkäsin tekstarin työstä :(

        Ei harmita, jos ala kuolee. HUS:lla hullut esimiehet, eikä kehumaan pääse Diktamenillakaan. Luonnevammainen pikkupomo nokkailee ja räksyttää kuin sekopää ainakin. Onnellinen saa olla jokainen, joka on tajunnut pois lähteä hullujen huoneelta. HUS:n päivystyksessä haluaa olla vain sekopää :D


    • Anonyymi

      Hulluja paikkoja molemmat, HUS ja Diktamen, edellinen oikea hulluuden huippu. Diktamenilla sekopää pikkupomojen johtaminen pilaa työilmapiirin. Itse olin kuukausipalkalla, jonka päälle bonukset sen mukaan, paljonko kirjoitti. Ei valittamista palkasta muuta kuin se, että terv.hoitoalalla maksetaan älyttömän vähän.

    • Anonyymi

      Eikös HUS ole ottanut käyttöön puheentunnistus ohjelman eli perinteisiä tekstinkäsittelijöitä siellä ei ole enää?

      • Anonyymi

        Tekstareita on kyllä edelleen.


    • Anonyymi

      HUSilla on edelleen tekstinkäsitteljöitä, mutta paljon vähemmän kuin ennen. Nykyään siellä on 60 - 70 tekstinkäsittelijää.

    • Anonyymi

      Nostelen vielä tätä vanhaa ketjua, jos vaikka joku kokemusta omaava haluaisi kommentoida.
      Työskentelen siis itse yliopistosairaalassa osastonsihteerinä ja koska palkka huono, niin pienet lisätienestit kiinnostaisi. Ja mitäpä muuta sihteerineitonen voisi tehdä kuin kirjoittaa. Onko Diktamenilla tarjolla osa-aikaista iltatyötä etänä? Kuinka joustavaa työ on? Perheellisenä en mitenkään pystyisi sitoutumaan viideksi illaksi viikossa, mutta joitakin tunteja joinakin iltoina. Onko mahdollista?

      • Anonyymi

        Saatko tehdä omaasi vastaavaa lisätyötä kilpailijalle? Eri asia, jos vaikka kaupan alan töitä tekee lisätulon lähteenä.


    • Anonyymi

      Mitä puheentunnistusjärjestelmää Diktamenilla käytetään työhön?

      • Anonyymi

        Ei käytetä mitään puheentunnistusta ainakaan siinä kohteessa, jossa itse työskentelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei käytetä mitään puheentunnistusta ainakaan siinä kohteessa, jossa itse työskentelen.

        Voisitko sä kertoa tarkemmin miten palkkaus siellä menee nykyään ja muutenkin millainen paikka? Ja onko kuinka raskasta hommaa, esimerkiksi kuinka monta sanelua purat päivässä?


    • Anonyymi

      Jatkuvasti haetaan työntekijöitä, hmmm....
      Palkka surkea ja salainen. Vaikuttaa huonolle työpaikalle.

    • Anonyymi

      Voiko ilmoittaa olevansa osapäiväisesti käytössä?

      • Anonyymi

        Voihan sitä ilmoittaa, mutta tällaista pestiä ei ollut tarjolla ainakaan kun itse hain.


    • Anonyymi

      Oli työhaastattelu sovittuna Teamsin kautta, hr-konsulttia/ketään muutakaan ei näy, odottelin 30 min. Sähköpostiin ei vastata tämän jälkeen. Aivan järkyttävää toimintaa.

      • Anonyymi

        Mitä ihmettä... Pääsitkö koskaan haastatteluun asti?


    • Anonyymi

      Jälleen työntekijöitä etsitään. Mikä siinä on ettei työntekijät pysy siellä? Palkka on tietysti yksi syy ja johto toinen...

    • Anonyymi

      Ettivät paskalla palkalla äidinkielen opettajaa, joka on toiselta ammatiltaan lääkäri. Ei mikään ihme, et rekrytoivat koko ajan.

      • Anonyymi

        Eivät tule saamaan pakkotahtiseen työhön noin surkealla palkalla ketään.


    • Anonyymi

      Diktamen kertoo palkkauksesta seuraavaa sivuillaan:
      Millainen palkkaus on tekstinkäsittelyssä?
      Palkkaus perustuu suoritteeseen, eli työssä on mahdollisuus vaikuttaa omaan tulotasoon ja ansaita lisää ahkeruudella ja tehokkuudella.
      Palkkaus riippuu työntekijän nopeudesta, kokemuksesta ja ammattitaidosta. Palkkausmalli ja työssä olevat tavoitteet käydään tarkemmin läpi työhaastattelun yhteydessä.

      https://info.diktamen.com/meille-toihin/faq-useimmin-kysytyt-kysymykset/

      • Anonyymi

        Eli vastaus on: emme kerto


      • Anonyymi

        Sain tuon saman vastauksen kuin edellinen kirjoittaja, kun kyselin työn palkkauksesta. Eli palkkausta ei suoraan kerrota ennen kuin pääset haastatteluun.


    • Anonyymi

      Muistelen, että alin palkka reilusti alle 2000 euroa kokoaikatyössä.

      • Anonyymi

        Riippuu koulutuksesta ja osaamisesta! Minulle sanottiin 2000-3000 e vakituisen palkka!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu koulutuksesta ja osaamisesta! Minulle sanottiin 2000-3000 e vakituisen palkka!

        Eikös tuo kirjoitusnopeus vaikuta palkkaan eniten, kun on merkkikohtainen palkka? Vai onko palkkaus systeemit muuttuneet. Useita vuosia sitten olin siellä kesätöissä opiskelijana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tuo kirjoitusnopeus vaikuta palkkaan eniten, kun on merkkikohtainen palkka? Vai onko palkkaus systeemit muuttuneet. Useita vuosia sitten olin siellä kesätöissä opiskelijana.

        Merkkikohtainen palkka on edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Merkkikohtainen palkka on edelleen.

        Palkkaus perustuu suoritteeseen eli työssä on erittäin hyvä mahdollisuus vaikuttaa omaan tulotasoon ja ansaita rahaa ahkeruudella ja tehokkuudella. Palkkausmalli ja työssä olevat tavoitteet käydään tarkemmin läpi työhaastattelun yhteydessä. Palkkaus riippuu työntekijän nopeudesta, kokemuksesta ja ammattitaidosta ja suurin osa kokoaikaisille maksettavista palkoista on välillä 2000–3000 e/kk.


    • Anonyymi

      Eipä kuulu yrityksestä mitään, vaikka hakemuksen laitoin

      • Anonyymi

        Sama täällä, ei ole kuulunut mitään🧐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä, ei ole kuulunut mitään🧐

        Muhun otettiin yhteyttä, mutta sit kun vastasin ei kuulunut mitään


    • Anonyymi

      Onko kukaan päässyt haastatteluun?

      • Anonyymi

        En ole ainakaan minä, ei ole oltu sieltä edes yhteydessä


    • Anonyymi

      Ketähän ne sinne etsii

    • Anonyymi

      Mulle jäi vähän erikoinen kuva. Oltiin kiinnostuneita, mutta sitten kuitenkaan ei ollut hommia tarjolla nyt. Ehkä myöhemmin.

      • Anonyymi

        Ja taas haetaan


    • Anonyymi

      Tuli viestiä , että kiitos vaivannäöstä, mutta ei valittu jatkoon.

    • Anonyymi

      Kiinnostaisi tietää, että montako valittiin. Tosi kauan oli haku päällä.

    • Anonyymi

      Vaikuttaisko tuleva puheentunnistus ohjelma joka tulee sote-alueille.

    • Anonyymi

      Voihan olla, että katoava ala

    • Anonyymi

      Taas tullut hakuun

    • Anonyymi

      Onhan niitä muitakin toimistotyöpaikkoja kuin saneluiden kirjoitus ja tuo ammattihan tulee pian häviämään puheentunnistusohjelmien laajenevan käyttöönoton myötä. Palkka ei kuulosta oikein hyvältä edes. Turvallisempi vaihtoehto kuukausipalkka.

    • Anonyymi

      Hain itse, olin jossain haastattelussa, mutta ei valittu tehtävään vaikka taidot sopi. Nyt taas haku auki

      • Anonyymi

        Laita vaan uusi hakemus menee..


    • Anonyymi

      Saiko joku pestin täältä?

    • Anonyymi

      Olin itse kahdessa eri haastattelussa sekä testisanelussa. Todellisuudessa mitään paikkaa ei edes ole auki, mulle sanottiin viimesimmän haastattelun vikalla minuutilla että "meillä ei tosiaan ole nyt paikkaa avoinna mutta haastattelemme etukäteen potentiaalisia hakijoita, jos paikka joskus aukeaa". Ei kannata siis edes nähdä vaivaa tähän firmaan.. hain itse perusterveydenhuollon tekstinkäsittelyyn.

      • Anonyymi

        Mulle jäi sama fiilis. Ilmoitettiin, että olisin sopiva taidoiltani ja työtä voisi olla jos niitä tulisi tarjolle... Testisanelu pyydettiin vielä tekemään. Siinä oli kuulemma liikaa virheitä , mitä ihmettelen...


      • Anonyymi

        Mihin sairaalaan hait? Pk-seudulla ei oikein taida olla avoimia työpaikkoja enää tekstinkäsittelijöille. Muualla Suomessa vielä toistaiseksi on. Tiedä sitten, kannattaako muutto eri paikkakunnalle tai hakeutuisiko ihan muihin hommiin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle jäi sama fiilis. Ilmoitettiin, että olisin sopiva taidoiltani ja työtä voisi olla jos niitä tulisi tarjolle... Testisanelu pyydettiin vielä tekemään. Siinä oli kuulemma liikaa virheitä , mitä ihmettelen...

        Et kai mennyt esim. korjaamaan kielioppivirheitä? Heillä kun tekstiä ei saisi ollenkaan muuttaa tai edes välimerkkejä lisätä, vaikka koko sanelu olisi tehty täysin ilman välimerkkejä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kai mennyt esim. korjaamaan kielioppivirheitä? Heillä kun tekstiä ei saisi ollenkaan muuttaa tai edes välimerkkejä lisätä, vaikka koko sanelu olisi tehty täysin ilman välimerkkejä...

        En. En lisännyt merkkejä, laitoin jos sanottiin. Mut mitä tarkoitat, ettet kai mennyt korjaamaan kielioppi virhettä?


      • Anonyymi

        Pääsitkö? Tänään luin uutisen, että Pohteella ainakin aloitettu muutosneuvottelut koskien 60 tekstinkäsittelijää. Automaattinen puheentunnistus korvaa ilmeisesti


    • Anonyymi

      Diktamenilla huono palkka, merkkimäärään perustuu. Joka ikinen sana pitää lyhentää niin lyhyeksi kuin pystyy ettei vahingossakaan kerry liikaa palkkaa. Jos lääkäri sanelee esim. ”pari kertaa” tai ”yhdellä jalalla” niin ne kirjoitetaan ”2 kertaa” ja ”1:llä jalalla”. Reilusti alle 2000 euroa peruspalkka.

      • Anonyymi

        Paljonko on reilusti alle? Onko lähempänä tonnia kuin kahta tonnia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko on reilusti alle? Onko lähempänä tonnia kuin kahta tonnia?

        Riippuu, miten nopee kirjoittaja on ja miten pitkää päivää jaksaa tehdä. Tein vuosia sitten siellä 8-tuntista päivää ja brutto muistaakseni noin 1250 €/kk.
        Sain aika nopee uuden duunin paljo paremmalla liksalla. Mut kandee kokeilla jotkut tuolla tienaa superisti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu, miten nopee kirjoittaja on ja miten pitkää päivää jaksaa tehdä. Tein vuosia sitten siellä 8-tuntista päivää ja brutto muistaakseni noin 1250 €/kk.
        Sain aika nopee uuden duunin paljo paremmalla liksalla. Mut kandee kokeilla jotkut tuolla tienaa superisti!

        Ne ns. superisti tienaavat ovat niissä tiimeissä, missä pääsee purkamaan pitkiä ja selkeitä saneluita ja voi keskittyä vain kirjoittamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ns. superisti tienaavat ovat niissä tiimeissä, missä pääsee purkamaan pitkiä ja selkeitä saneluita ja voi keskittyä vain kirjoittamiseen.

        Kuka otetaan niihin tiimeihin töihin eli onko erikseen jokin nopeus vaatimus niihin? Mitäs ne muut sitte kirjoittaa??


    • Anonyymi

      Tai vielä lyhyemmin: 1 jalalla.

    • Anonyymi

      Onkohan tähän firmaan toivoakaan päästä tekemään esim. lisätyönä. Tiedustelu tuli, että sopiiko 30 tuntia viikossa, mutta varmaan tarjoavat kaikille ja ei kuitenkaan palkata. Onko muille tullut yhteydenottoja haun jälkeen, jokloin ensin ilmoitettu, että ei oteta ja sit myöhemmin kysytään kiinnostusta uudelleen?

      • Anonyymi

        Hain ensin osa-aikaisena. Sanottiin, että pitäs olla kokoaikaisesti käytettävissä. No, sanoin, että sopii se. Pääsin haastatteluun ja testisaneluun. Oli kuulemma liikaa virheitä. Sit tuli vielä joku maili, että nyt juuri ei ole töitä tarjolla, mutta jos on niin otetaan yhteyttä. Hakuun on sen jälkeen tullut paikka uudelleen. Tiedä sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hain ensin osa-aikaisena. Sanottiin, että pitäs olla kokoaikaisesti käytettävissä. No, sanoin, että sopii se. Pääsin haastatteluun ja testisaneluun. Oli kuulemma liikaa virheitä. Sit tuli vielä joku maili, että nyt juuri ei ole töitä tarjolla, mutta jos on niin otetaan yhteyttä. Hakuun on sen jälkeen tullut paikka uudelleen. Tiedä sitten.

        Miten tuo haastattelu toteutettiin? Pitikö mennä paikalle vai etänä? Entä tuo testisanelu?
        Oliko palkkauksesta mitään puhetta?


    • Anonyymi

      Diktamenin haastattelija sanoi ettei puheentunnistus tule nopeasti eikä tekstinkäsittelijän työ häviä. Mutta mitens kun Diktamen tarjoaa myös puheentunnistusta sairaaloille ja kilpailee puheentunnistuksesta.

      • Anonyymi

        Valehtelevat minkä pystyvät. Ennemmin kannattaa opiskella joku uusi ammatti kuin mennä tuonne töihin.


    • Anonyymi

      Uutisissa luki että Pohteella häviää sanelun purkajien työt. Diktamen on kohta ainoa työpaikka missä pääsee tätä työtä vielä tekemään.

    • Anonyymi

      Taas vaikuttaisi olevan Diktamenilla tekstinkäsittelijöitä haussa. Toivottavasti kukaan ei haksahda menemään tähän kammottavaan firmaan töihin.

    • Anonyymi

      Meikä haki tänne kans. Testisanelu ok, haastattelu kesti yli tunnin. Olivat kuulemma todella kiinnostuneita, mutta tällä hetkellä ei ole töitä tarjolla (mutta töitä kuulemma saattaa tulla nopeasti jos tulee uusia asiakkaita). Viestistä huomaa et on copypaste eikä sähköpostiviestin vastattu.
      Silti kokoajan heillä on haku päällä.

      En tajua miten firmalla on resursseja pitää työnhakua kokoajan auki ja viel haastatella, kun ketään ei kuitenkaan palkata. Meininki haisee..

    • Anonyymi

      Kiitos näistä!
      Hakenut tonne, mut vähän nyt epäilyttää. Pitääpä kysellä suorat ja osuvat kysymykset, siis jos tonne haastatteluun ees pääsen. 😂

    • Anonyymi

      Sain viestin, että soitetaan tiettyyn ajankohtaan, liittyen hakemukseeni. Eipä soitettu. Vastasin viestiin, että tuliko este? Ei vastausta.
      Ei taida aidosti rekrytoida 🤔 Ehkäpä rekrytoijatkin 0-sopparilla ja aamulla no-go tieto.
      Harmi, miten annetaan turhia toiveita.

    • Anonyymi

      Itse sain tänään sähköpostin että en pääse haastatteluun kun hain erityissairaanhoidon tekstinkäsittelijäksi (minulla ei ole lääketieteen/terveydenhuollon koulutusta), mutta olisivat edelleen kiinnostuneita kun voisin soveltua perusterveydenhuollon tekstinkäsittelijäksi. Lupasivat infota jatkosta ja paikkoja saattaisi kuulemma tulla perusterveydenhuollon tekstinkäsittelyyn piankin. Pyysivät vastaamaan spostiin jos en enää olekaan käytettävissä rekrytoinnissa. Kuuluukohan tuolta todellisuudessa enää ikinä mitään vai turhaa toivoa?

      • Anonyymi

        Onko kellään tuoreita kokemuksia?


    • Anonyymi

      En suosittele.

    • Anonyymi

      Onko kukaan päässyt töihin tähän firmaan tämän vuoden puolella?

    • Anonyymi

      Kerkesinkin laittamaan hakemusta lisätöiden toivossa ja sitten vasta löysin tämän ketjun.... :D

    • Anonyymi

      Useampikin on kommentoinut tässä ketjussa, ettei ole saanut työtä, kun on ollut liikaa virheitä. No, jos kommenteissakin on jatkuvasti yhdyssanavirheitä, niin on varmaan niissä saneluissakin.

      Opetelkaa hyvät ihmiset yhdyssanat, ne eivät ole ollenkaan vaikeita vaan täysin maalaisjärjen mukaisia (ja alakoulutason osaamista)!!

      • Anonyymi

        Myös nopea kirjoittaja pitää olla. Tuossa firmassa palkka määräytyy nimenomaan sen kirjoitusnopeuden eli sen mukaan, miten paljon ehdit tekstiä kirjoittaa työpäivän aikana! Toki sen kirjoitetun tekstin on oltava myös virheetöntä.
        Aikoinaan olin tuolla töissä ja sanelukirjoitustestini oli virheetön, mutta kirjoitusnopeuteni ei ihan vaatimustasolle yltänyt. Pääsin kuitenkin tuonne töihin kesän ajaksi, kun sattumoisin tarvitsivat lisätyövoimaa. Palkka jäi kuitenkin pieneksi, en vaan ollut tarpeeksi nopea, ja syksyllä lopetin työt tuolla saatuani toisen duunin. Sinänsä kirjoitustyöstä kuitenkin pidin!


    • Anonyymi

      Kuinka paljon nää vatii WPM:ää hakemusvaiheessa ja itse työssä?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5289
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1562
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      191
      1449
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe