Pykälämäen tila

Auttakaa_minua_

Hei!
Olen siis luultavasti menossa "pykikseen" kesäleirille. Haluaisin kuulla rehellisiä kokemuksia paikasta.

12

3229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leiriläinen__

      Onko kukaan menossa pykikseen esteleirille? Onko kokemuksia ja millaisia tehtäviä siellä tehdään?

    • Siskokset12

      Onko kukaan menossa esteleirille pykikseen?
      Minkä tasoista/korkuista siellä hypätään?

    • Auttakaa_minua_

      Hei!
      Kiitos vastauksista, lisää vastauksia kaivataan vielä!

      • 7i9ity

        mille leirille oot menossa?


    • Heppatyttö69

      Vähän pesutiloissa sanomista mutta muuten kiva paikka ainakin itse reagoin homeeseen siellä. Opetus oli hyvää lukuunottamatta kuuluisaa "korkeushyppytuntia" mun mielestä on ehkä vähän huono laittaa kokemattomat hyppäämään isoja korkeuksia tuosta noin vain ja meno olikin sen näköistä. Avustajat oli ihan kivoja vähän ehkä sellaisia pariin leiriläiseen takertuvia mutta mukavia :)

    • Tiedustelija

      Onko kukaan menossa 1 leirille? Eli sille ekalle esteleirille? Jos on niin minkä ikäsii ootte? :)

    • Leiriodottaa

      Mie oon 84 vuotias mummu. Mie meen Pykälämäen tilalle kesällä hevosleirille.

    • Hevosihminen

      Moi, Pykis on oikein kiva paikka ja opetus on hyvää, leiriavustajat ovat hiukan nuoria mutta kivoja. Hevoset ovat hyvissä oloissa vaikka kaikki eivät mahdu talliin. Omistajilla on paljon koiria ja ne on hyvin kouluttettuja. Ruoka on hyvää. Miinuksena on se että kaikissa huoneissa ei ole ikkunaa. Majoitus tapahtuu mökissä ja aitta-rakennuksessa.

    • Saseli

      Missä heidän leirit on listattuna? Nettisivu ei toimi ainakaa.

    • ensuosittele

      Ei ole ensimmäinen kerta kun nettisivut ei toimi! He kuulema päivittävät sivuja. Kumminkin menee todennäköisesti useampia kuukausia ennenkuin sivut alkaa toimimaan uudelleen. Monesti ollut sama ongelma sivuilla. Oma leirini varaus oli pari vuotta sitten ainakin ihan todella hankala. Oli kokoajan säätämistä mahtuuo vai eikö, sekä onko varausmaksua maksettu vai ei. Facessa oli leirejä myynnissä mutta ei kannata odottaa liikoja paikasta. Itelle ei ainakaan hyvä fiilis jäänyt leiristä millä olin.

    • Anonyymi

      Painotan että leireistä on aikaa, 2011 ja 2012 eli ei ole nykyhetkestä mitään tietoa, mutta muistan jo ekalla kerralla miettineeni etten enää ikinä tule tänne, koska tilan meininki oli vähän sellaista pentutehtailun näköistä, varsinkin kellari järkytti. Silti menin seuraavanakin vuonna koska nuorena tyttönä oli niin kivaa ja hauskaa ratsastaa monipuolisesti ja hypätä korkeutta. Jälkikäteen kyllä tajusin että oikeasti ei olisi taito riittänyt esimerkiksi hyppäämään yli metrisiä esteitä, ainakin hevosen kannalta. Kai se niin on että maalla ajatellaan asioista vähän sinnepäin

      • Anonyymi

        Mitä siellä kellarissa oli?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      629
      4564
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      49
      3570
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      103
      3461
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3011
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2429
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2364
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2271
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2120
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2045
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      2013
    Aihe