Miten luulette että Li Anderssonin suomenruotsalainen elitistitausta vaikuttaa hänen uskottavuuteensa, osaavatko vähävarainen kansanosa sekä niinsanottu työväestä samaistua häneen eli tuntevat hänet omakseen vai käsittävätkö he hänet suomenruotsalaisena nokkava naisena. Se tunne että hän edustaisi minua, minulta puuttuu täysin ja siksi poliittinen katseeni siintää muualle koska Li Andersson sekä nykyinen Vasemmistoliitto eivät aja niitä asioita jotka ovat minulle ensisijaisen tärkeitä eli me suomalaiset. Minulla on senverran takana vuosia sekä vasemmistohistoriaa ettei ihan kevyillä selityksillä kannata tulla selittelemään mitä sylki suuhun tuo.
Li Andersson ja Vasemmistoliitto, väärä suunta
1
<50
Vastaukset
- VaiVassuri
"Minulla on senverran takana vuosia sekä vasemmistohistoriaa ettei ihan kevyillä selityksillä kannata tulla selittelemään mitä sylki suuhun tuo."
Sinulla näyttää enemmän oleva ongelma, hän edustaa useampaa mielipidettä omavaa vasemmistolaista ihmistä ja on hyvin tietoinen että kaikkia ei voi edustaa edes johtamassaan puolueessa juuri siten miten he toivoisivat hänen olevan ja edustavan.
Mutta se pitää todeta että avaus, älkää tulko minulle selittää sillä minulla on kokemusta vuosien edestä ei ole uskottavaa tai osoittaa että sinulla on epävarma olo käydä dialogia asiasta. Tai olet ihan puhdas trolli, tai lähempänä vastarintaliikettä ja esiinnyt vasemmistolaisena lokaa heittämässä.
Media on jo sairastunut tästä loan heittämisestä, kuten hyvin huomaa että Trump ei ole enää uutisointia vaan puhdasta paskan heittämistä keinoja kaihtamatta jota enää vaivoin jos lainkaan yritetään edes peittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873998Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6834
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740