maailmanloppu koittaa uskovaisille

teidänloppunne

On vain ajan kysymys, kun teitä ei ole yhtään maan päällä.

15

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuleenoutajatjokaiselle

      "allah" uskovaiset mukaan lukien...!! :)

      • koskee-kaikkia-ihmisiä

        Psa 83:ssa kerrotaan siitä kenet, Jeesus Kristus tulee tuhoamaan tulemuksensa päivänä!
        Jumala,
        älä ole niin ääneti,
        älä ole vaiti,
        älä ole,
        Jumala,
        niin hiljaa.
        Sillä,
        katso,
        sinun vihollisesi pauhaavat,
        ja sinun vihaajasi nostavat päätänsä.
        Heillä on kavalat hankkeet sinun kansaasi vastaan,
        ja he pitävät neuvoa sinun suojattejasi vastaan.
        He sanovat:
        "Tulkaa,
        hävittäkäämme heidät olemasta kansa,
        niin ettei Israelin nimeä enää muisteta."

        Sillä he neuvottelevat keskenään yksimielisesti,
        he tekevät liiton sinua vastaan:
        Edomin teltat ja ismaelilaiset,
        Mooab (Jordania)
        ja hagrilaiset,
        Gebal,
        Ammon
        ja Amalek,
        Filistea ynnä Tyyron asukkaat. (palestiinalaiset)
        Myös Assur on liittynyt heihin, (Syyrria)
        nämä ovat käsivartena Lootin lapsilla. Sela.
        Tee heille, niinkuin teit Midianille, niinkuin Siiseralle, niinkuin Jaabinille Kiison-joen rannalla.
        Heidät tuhottiin Eendorissa, he joutuivat lannaksi maahan.
        Anna heidän ylhäisilleensä käydä, niinkuin kävi Oorebille ja Seebille, ja kaikille heidän ruhtinaillensa niinkuin Seballe ja Salmunnalle,
        koska he sanovat: "Anastakaamme itsellemme Jumalan asunnot."
        Jumalani, tee heidät lentäviksi lehdiksi, kuiviksi korsiksi tuulen viedä.
        Niinkuin kulovalkea metsää polttaa, niinkuin liekit kärventävät vuoria,
        niin aja sinä heitä rajuilmallasi ja kauhistuta heitä tuulispäälläsi.
        Täytä heidän kasvonsa häpeällä, että he etsisivät sinun nimeäsi, Herra.
        Joutukoot häpeään ja kauhistukoot ikuisesti, tulkoot häpeään ja hukkukoot.
        Ja tulkoot tuntemaan, että sinun ainoan nimi on Herra, että sinä olet Korkein kaikessa maassa

        Mar1:7 ->"Ja hän saarnasi sanoen: "Minun jälkeeni tulee minua väkevämpi, jonka kengänpaulaa minä en ole kelvollinen maahan kumartuneena päästämään.
        Minä kastan teidät vedellä,
        mutta hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä."
        Ja niinä päivinä Jeesus tuli Galilean Nasaretista,
        ja Johannes kastoi hänet Jordanissa.

        Ja heti,
        vedestä noustessaan,
        hän näki taivasten aukeavan
        ja Hengen niinkuin kyyhkysen laskeutuvan häneen.

        Ja taivaista tuli ääni:
        "Sinä olet minun rakas Poikani;
        sinuun minä olen mielistynyt."

        Kohta sen jälkeen Henki ajoi hänet erämaahan.
        Ja hän oli erämaassa neljäkymmentä päivää,
        ja saatana kiusasi häntä,
        ja hän oli petojen seassa;
        ja enkelit tekivät hänelle palvelusta.

        Mutta sittenkuin Johannes oli pantu vankeuteen,
        meni Jeesus Galileaan
        ja saarnasi Jumalan evankeliumia
        ja sanoi:
        "Aika on täyttynyt,
        ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle;
        tehkää parannus
        ja uskokaa evankeliumi."


    • Jeesuksen-veren-kautta-
      • Ja lehmät tunnetusti lentävät sulokkaasti.


      • Mutta joka huutaa avuksi Herran nimeä, se pelastuu. Apt 2:21


      • Ja-google-vastaa-näin
        he-ma kirjoitti:

        Ja lehmät tunnetusti lentävät sulokkaasti.

        kuka islamilaisten allah oikeasti on
        www.kotikone.fi/basileus/islam/baal.htm
        Jo Vanhan Testamentin aikana Baal (joka ei itseasiassa ole alkujaan erisnimi vaan on käännös sanasta "herra") tunnettiin samalla symbolilla. Kanaanissakin muinoin baalin patsailla oli otsassaan puolikuu merkkinä, siitä, että paikalliset baalit olivat itseasiassa kuun jumalan alamaisia. Näin ollen allah/al-Ilah (=korkein ..


      • puolikuu-jumala-allah
        Ja-google-vastaa-näin kirjoitti:

        kuka islamilaisten allah oikeasti on
        www.kotikone.fi/basileus/islam/baal.htm
        Jo Vanhan Testamentin aikana Baal (joka ei itseasiassa ole alkujaan erisnimi vaan on käännös sanasta "herra") tunnettiin samalla symbolilla. Kanaanissakin muinoin baalin patsailla oli otsassaan puolikuu merkkinä, siitä, että paikalliset baalit olivat itseasiassa kuun jumalan alamaisia. Näin ollen allah/al-Ilah (=korkein ..

        Tuom 8:24-> Ja Gideon sanoi heille:
        "Yhtä minä pyydän teiltä:
        antakoon kukin minulle heiltä saaliiksi saamansa nenärenkaan."
        Heikäläisillä näet on kultaiset nenärenkaat,
        koska ovat ismaelilaisia.
        Niin he vastasivat: "Annamme mielellämme." Ja he levittivät vaipan ja heittivät siihen kukin saaliiksi saamansa nenärenkaan.
        Ja hänen pyytämänsä kultaiset nenärenkaat painoivat tuhat seitsemänsataa kultasekeliä,
        lukuunottamatta niitä puolikuu koruja,
        korvarenkaita
        ja purppuravaatteita,
        joita midianilaisten kuninkaat olivat kantaneet, ja heidän kameliensa kaulavitjoja.

        Ja Gideon valmisti niistä kasukan, jonka hän sijoitti kaupunkiinsa Ofraan,
        ja koko Israel kulki haureudessa siellä sen jäljessä.
        Ja se tuli ansaksi Gideonille
        ja hänen perheellensä.


      • fhnjfgj
        Ja-google-vastaa-näin kirjoitti:

        kuka islamilaisten allah oikeasti on
        www.kotikone.fi/basileus/islam/baal.htm
        Jo Vanhan Testamentin aikana Baal (joka ei itseasiassa ole alkujaan erisnimi vaan on käännös sanasta "herra") tunnettiin samalla symbolilla. Kanaanissakin muinoin baalin patsailla oli otsassaan puolikuu merkkinä, siitä, että paikalliset baalit olivat itseasiassa kuun jumalan alamaisia. Näin ollen allah/al-Ilah (=korkein ..

        Vau, eli arabiankieliset ja maltalaiset kristityt siis paljastavat kristinuskon jumaluuden muinaiseksi manalan herraksi nimittäessään palvontansa kohdetta allahiksi!


      • Tosi-Jumala-ratkaiskoon-
        fhnjfgj kirjoitti:

        Vau, eli arabiankieliset ja maltalaiset kristityt siis paljastavat kristinuskon jumaluuden muinaiseksi manalan herraksi nimittäessään palvontansa kohdetta allahiksi!

        2.Mooseksen kirja: 3:16
        Mene
        ja kokoa Israelin vanhimmat
        ja sano heille:
        Herra,
        teidän isienne Jumala,
        Aabrahamin,
        Iisakin
        ja Jaakobin Jumala,
        on ilmestynyt minulle ja sanonut:
        'Totisesti minä pidän teistä huolen
        ja pidän silmällä,
        mitä teille tapahtuu Egyptissä.

        Ja minä olen päättänyt näin:
        minä johdatan teidät pois Egyptin kurjuudesta kanaanilaisten,
        heettiläisten,
        amorilaisten,
        perissiläisten,
        hivviläisten
        ja jebusilaisten maahan,
        siihen maahan,
        joka vuotaa maitoa ja mettä.'
        Ja he kuulevat sinua.
        Niin mene sitten, sinä ja Israelin vanhimmat, Egyptin kuninkaan luo, ja sanokaa hänelle:
        'Herra,
        hebrealaisten Jumala,
        on kohdannut meitä.
        Anna siis meidän mennä kolmen päivän matka erämaahan uhraamaan Herralle, Jumalallemme.'

        Mutta minä tiedän,
        että Egyptin kuningas ei päästä teitä menemään,
        ei edes väkevän käden pakolla.

        Mutta minä ojennan käteni
        ja lyön Egyptiä kaikenkaltaisilla ihmeilläni,
        joita minä olen siellä tekevä,
        ja sitten hän päästää teidät.


    • lut.kirk-teki-samoin

      ja niin Israel teki aviorikoksen epäjumalan kanssa

    • historianhavinaa
      • haureuden-synti

        Ilmestyskirja:
        17:1 Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa, ja puhui minulle sanoen: "Tule, minä näytän sinulle sen suuren porton tuomion, joka istuu paljojen vetten päällä,
        17:2 hänen, jonka kanssa maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet ja jonka haureuden viinistä maan asukkaat ovat juopuneet."
        17:3 Ja hän vei minut hengessä erämaahan. Siellä minä näin naisen istuvan helakanpunaisen pedon selässä; peto oli täynnä pilkkaavia nimiä, ja sillä oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.
        17:4 Ja nainen oli puettu purppuraan ja helakanpunaan ja koristettu kullalla ja jalokivillä ja helmillä ja piti kädessään kultaista maljaa, joka oli täynnä kauhistuksia ja hänen haureutensa riettauksia.
        17:5 Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti."
        17:6 Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin.
        17:7 Ja enkeli sanoi minulle: "Miksi ihmettelet? Minä sanon sinulle tuon naisen salaisuuden ja tuon pedon salaisuuden, joka häntä kantaa ja jolla on seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.
        17:8 Peto, jonka sinä näit, on ollut, eikä sitä enää ole, mutta se on nouseva syvyydestä ja menevä kadotukseen; ja ne maan päällä asuvaiset, joiden nimet eivät ole kirjoitetut elämän kirjaan, hamasta maailman perustamisesta, ihmettelevät, kun he näkevät pedon, että se on ollut eikä sitä enää ole, mutta se on tuleva.
        17:9 Tässä on ymmärrys, jossa viisaus on: Ne seitsemän päätä ovat seitsemän vuorta, joiden päällä nainen istuu; ne ovat myös seitsemän kuningasta;
        17:10 heistä on viisi kaatunut, yksi on, viimeinen ei ole vielä tullut, ja kun hän tulee, pitää hänen vähän aikaa pysymän.
        17:11 Ja peto, joka on ollut ja jota ei enää ole, on itse kahdeksas, ja on yksi noista seitsemästä, ja menee kadotukseen.
        17:12 Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ovat kymmenen kuningasta, jotka eivät vielä ole saaneet kuninkuutta, mutta saavat vallan niinkuin kuninkaat yhdeksi hetkeksi pedon kanssa.
        17:13 Näillä on yksi ja sama mieli, ja he antavat voimansa ja valtansa pedolle.
        17:14 He sotivat Karitsaa vastaan, mutta Karitsa on voittava heidät, sillä hän on herrain Herra ja kuningasten Kuningas; ja kutsutut ja valitut ja uskolliset voittavat hänen kanssansa."
        17:15 Ja hän sanoi minulle: "Vedet, jotka sinä näit, tuolla, missä portto istuu, ovat kansoja ja väkijoukkoja ja kansanheimoja ja kieliä.
        17:16 Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ja peto, ne vihaavat porttoa ja riisuvat hänet paljaaksi ja alastomaksi ja syövät hänen lihansa ja polttavat hänet tulessa.
        17:17 Sillä Jumala on pannut heidän sydämeensä, että he täyttävät hänen aivoituksensa, yksimielisesti, ja antavat kuninkuutensa pedolle, kunnes Jumalan sanat täyttyvät.
        17:18 Ja nainen, jonka sinä näit, on se suuri kaupunki, jolla on maan kuninkaitten kuninkuus."


      • BabylonExit

        Venäjällä kristinusko kiellettiin ja kirkot poltettiin 1930-luvulla.
        Mediassa eniten sai huomiota Kristus Vapahtajan katedraalin tuhoaminen:

        Destruction of the Christ the Savior Cathedral, 1931
        https://www.youtube.com/watch?v=YFlx55OANg8


      • Jeesus-siunaa

        Vervies Belgia. Muslimi nuoret kulkevat pääkadulla.Kiroavat kristittyjä ja juutalaisia.
        toistaen tätä arabiankielistä laulua: "oi allah, tue islamia ja muslimeita, oi allah, nöyryytä ja tuhoa monijumaliset (kristityt).oi allah tapa ne kaikki.


      • ihme-rauhaa

        ja tuo ralli jatkuu näin: Älä jätä ainoatakaan eloon. oi allah, tee heidän aseensa ja ammuksensa saalis veljillemme. oi allah siunaa marttyyrisi kaikkialla ja anna heille monta tapettavaa.Oi lähetä myrskysi ja tuhoa heidät kaikkinensa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1295
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      821
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      661
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe