Miten loukkauksien yli pääsee

jäätynyt

Muuttuuko loukkaukset ajan myötä katkeruudeksi? Kulunut syksy on ollut parisuhteessamme todella riitaisa. Kaikki sai alkunsa kun avopuolisoni liittyi facebookiin, tietysti pyysin häntä kaverikseni. Hän poisti pyyntöni. Loukkaannuin asiasta ja kysyin miksi hän ei minua huoli kaverikseen. Vastaus oli että miksi pitäisi huolia. Samalla sain kuulla olevani sairas skitsofreenikko, sairaaloisen mustasukkainen. Olin kuulemma erottanut hänet kavereistaan, en osannut enää tehdä edes töitäni. Viimeisin riita tuli,hieman ennen joulua, kun erehdyin uudestaan ottamaan facebookin puheeksi. Silloin todella pelkäsin että hän käy väkivaltaiseksi. Täristen hän huusi minulle että tämä on hänen kotinsa ja tuossa on ovi ja että ole sairas ja lisäksi koko sukuni on kuulemma sairas. En tiedä miten pääsen näistä loukkauksista yli, kaikista perättömistä syytöksistä. Myönnän olleeni hänestä mustasukkainen likipitäen 16 vuotta sitten, mutta sekin tunne hävisi, kun hänen silloinen "hoitonsa" soitteli kännipäissään minulle häiriöpuheluja. Jäin silloin kuitenkin suhteeseen koska odotin tytärtämme,( jep tiedän tyhmästi tehty vaan ei ollut voimia muuhun). En haluaisi katkeroitua, mutta joka kerta kun huomaan että hän on käynyt "tykkäämässä" minun kavereiden fb kirjoituksista, tuntuu pahalta ja loukkaavalta. Tosiaan hän hyväksyi kyllä minun kavereistani kaikki eronneet ja yh-äidit kavereikseen. Hyvät neuvot tarpeen.

18

1162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harkitsisin.eroa

      Onko sulla nyt mitään syytä jäädä tuohon suhteeseen? Ei tuo oikein hyvältä kuulosta. Paha tietysti sanoa, kun ei ole kuullut sen toisen näkökulmaa asiaan.

      En usko että niistä loukkauksista varsinaisesti pääsee yli, ainkaan jos toinen ei pyydä anteeksi ja jos niitä ei jotenkin käsitellä. Ennemminkin ne voi unohtua, mutta siellä ne jossain pinnan alla kytee .

    • jäätynyt

      Niinpä, eroa olen vakavasti pohtinut. Puheeksi en uskalla näitä asioita enää ottaa, niin paljon pelottavalta se viime riita tuntui. Tiedän etten itsekään mikään mallipuoliso ole, herne menee nenää helposti, saatan olla pari paivää hyvinkin hiljaa kun jokin asia harmittaa. Mutta riidellessä en tahallisesti halua puolisoani loukata. Ehkäpä sinnittelen tämän kevään ja kun tyttären koulu päättyy niin teen "siirtoni".

    • harkitsisin.eroa

      Tsemppiä jatkoon! Sä pärjäät kyllä! :)

    • harkitsisin.eroa

      Tsemppiä jatkoon! Sä pärjäät kyllä! :)
      Huolestuttavalta kuulostaa tuokin, jos pelkäät riidellessä. Suunnittele ero niin, että olet turvassa, jos pelkäät mahdollista väkivaltaa tai vastaavaa erotilanteessa.

    • tsempitsinne

      Ette voisi kokeilla parisuhdeterapiaa tai vastaavaa? Kyllä niistä yli pääsee kunhan tiedät etteivät ole totta vaan kiukuissaan sanottuja.

      • TyhmäNeuvo

        Muttakun ei parisuhdeneuvojakaan voi pakottaa ketään ihmistä naimaan toisen kanssa, jos toinen on rakastunut toiseen.


      • Wertyw

        Jos se teidän välinen kipinä joka on ollu aluksi löytyy,
        Siks parisuhde neuvoja Ja kun teillä on yhteinen tytärkin
        Mieti ja kysele, kato netistä vaihtoehtoja, jos neuvo tuntu hyvältä, ehdota sitä
        Ei kenenkään tarvitsekaan pakottaa vaan käy ihan luonnostaan


    • ToinenJäässäOleva

      Mulla on se tilanne, että erosin viikko ennen joulua. Ei tosin oltu naimisissa eikä edes avopari, mutta kuitenkin..Sen verran kauan ja omalta puoleltani ainakin tosissaan ehdittiin olla kimpassa, että mulla aidot tunteet tuli mukaan. Ja olihan siitä jo kesällä puhetta, että pitäisi päästä muuttamaan yhteen tai ainakin samalle kylälle. 60km oli kuitenkin välimatkaa, niin olihan sekin välillä vähän liikaa, vaikkei se nyt niin kauheesti oikeasti ole. Ja homman piti mennä vielä niin päin, että mä etsin sieltä muijan kyliltä työpaikan ja hankkiudun sinne heti kun se natsaa. Mulla oli kyllä syksyllä eräs sairaalahoitoa vaatinut vaiva(tuki- ja liikuntaelin sellainen), josta kuitenkin kesti toipua useamman kuukauden, minkä tiesinkin jo valmiiksi. Edellinen vastaava leikkaus oli kuitenkin jo v.2013. Ja siitä johtuen sanoinkin selvästi ja suoraan jo viime kesänä, että ensi vuoden puolella aikaisintaan onnistuu tuo muutto, kun kerta hän ei missään nimessä suostu edes harkitsemaan muuttoa mun paikkakunnalle edes ensialkuun.
      Koko helkkarin syksy oli hänen puoleltaan sitten kuitenkin aika tökeröä käytöstä usein. Oli todella alentuva mua kohtaan ja elokuulta syyskuun lopulle viestitteli mm. sitä että meidän pitäisi erota tai pitää ainakin pitkä suhdepaussi. Syyt oli milloin mitäkin, jopa välillä mun lemmikkini syy, oli kuulemma "jarruna" meidän väleille. Periaatteessa syyt olivat ihan tätä "Naapurin auto hajosi, niin se rasittaa meitä niin paljon että pitäisi erota"-tasoa. Eikä hän oikeastaan puhunut meidän suhdettakaan suhteena, vaan se oli joko tapailua tai kuten eräässä viestissä hän ilmaisi "juttu". Et ainoa kerta, kun hän sanoi tätä suhteeksi, oli tällainen, kun hän totesi erään asian tiimoilta, että jos mä en tietyllä kertaa pääse hänen luoksensa, niin se on todella pahasta meidän suhteelle.
      Mutta tosiaan, hän jauhoi tuota eroamista tosi usein reilu kk aikana, sitten mun sairaalasta päästyäni hän sai mut itkemään aika kovinkin ja pariksi päiväksi muutenkin pois tolaltani, koska hänen mielestään olin todella töykeä hänelle ja hän oli häipymässä sillä sekunnilla kotiinsa, kun hän sai vietyä mut omaan kotiini. No olin mä nyt hiljainen, mtta en mä hänelle ollut millään tavalla töykeä/ilkeä. Olin kyllä todella kipeä leikkuun jälkeen ja varmasti tokkurainen, olin kuitenkin vajaa vuorokausi sitten ollut vielä 3-4tuntia nukutettuna ja mut oli pumpattu täyteen todella vahvoja kipulääkkeitä, niin eihän sitä nyt oikein jaksanut naurattaa kotiin päästessä. Sitten hän vielä nimitti mua aika pian sen jälkeen heikkolahjaiseksi ja näin. Sitten tuon kaiken jälkeen mä olin sitten tosissan harkitsemassa, että pitäisi kai sitten erota, juuri noiden em takia ja muutenkin tuntui, että olin ylipäätään vastenmielinen hänelle. Mut sitten olikin eri ääni kellossa ja väitti mm. sitä, ettei ole missään vaiheessa ajatellutkaan eroamista(vaikka mulla on vieläkin ne viestit tallessa, joissa hän selvästi tuo sen ilmi että hänen mielestään tarvitsisi erota) ja sitten se kääntyikin niin, että mulla on toinen nainen jne, minkä takia haluan hänestä eroon. Eli käänsi koko tilanteen mun syyksi ja vielä perättömästi, tietenkin kun rakastin kuitenkin häntä eikä pettäminen kuulu mun tapoihini muutenkaan edes siinä tapauksessa vaikka suhde olisi kuinka huonossa hapessa tahansa. Siinä nyt meni vielä parisen kk kun oltiin kimpassa, ajattelin kuitenkin et haluan olla hänen kanssaan oikeasti ja että kyllä tämä tästä varmasti lähtee toimimaan ja kun vielä tointuu täyteen työkykyyn, niin pääsee sitten hoitamaan asiatkin siihen malliin, että voi tosiaan muuttaa hänen luokseen/samalle paikkakunnalle.
      Mutta sama juttu jatkui, tuo alentuva kohtelu ja ihme kiukuttelu ja pimahtelu ym. Mä mm. vääntelin aina hänen puheitansa ihme malliin, vaikka hän itse teki sitä niin helkkaristi.
      Sitten hän itse lähetteli pussailuviestejä erään kerran mun luona olleessan jonkun kanssa, minkä sattumalta huomasin. Eli hän itseasiassa petti mua vaikka sen kielsikin kivenkovaan. Mut olihan se nyt ihan päivänselvä asia, kun itse näin sen viestin, mitä se oikeasti oli, niin ei siinä jäänyt epäselvää millään tavoin. Ja selvisi siinä paljon muitakin asioita. Ja hän sitten tosiaan viikko ennen joulua oli muutenkin jo ihmeellisen ruttunen ja hakemalla haki riitaa ja sittenhän se päätyikin siihen, että annoin vetää itseni siihen paskaan mukaan ja ero tuli. Ihmettelen vaan, että miksei se mun tarjoama ero kelvannut aikaisemmin, vaikka itse jo silloin toitotti että tarttis erota.
      Haukkui mut mm. pelottavaksi ja oudosti käyttäytyväksi(eli viittasi ilmeisesti narsismiin/psykopatiaan tms luonnesairauteen) ja haukkui mut mm. fyysisesti vastenmieliseksi myös(vaikeasti lähestyttäväksi taisi olla se hänen hieman nätimpi piilovattuilu tuon tiimoilta).

      • ToinenJäässäOleva

        Ja tuo sanojen vääntely oli sitä, että kun mä olin sanonut tuon viestikäryn jälkeen, että se olis siinä vaiheessa ollut turha muutto multa, jos tuo olisi selvinnyt vasta sen jälkeen. Niin hänen mukaansa väitin ylipäätään, että mun olisi muka turha muuttaa, jos hän ei suostuisi panostamaan suhteeseen samalla tavoin kuin mitä hän oli multa vaatinut. Vaikka tosiaan oli nyt kuitenkin hänen salasuhteestaan puhe.
        Ja sit muutenkin mun puheet oli hänen mukaansa täyttä paskaa ihan kaikki. Ja itse tosiaan väitti 2-3vko viimeisimpien erotaan-viestiensä jälkeen, että hän ei ole missään vaiheessa edes ajatellut eroa, saati sitä ehdottanut. Eli omat puheet hänellä oli kyllä ihan kaikkea muuta, kuin tosia ja loogisia. Et tossa on aika paljon kaikkea ikävää, mikä nyt välillä vaivaa vieläkin näin 1kk eron jälkeen.
        Välillä vituttaa, välillä surettaa ja kun kuitenkin on ikäväkin välillä. Vaikka en tiedä kyllä miksi, syyrä siihen ei ainakaan ole. Kun tuo oli meillä tuollaista, niin mietin vain välillä, että mitä vittua noin vaikeata voikaan edes kaivata. Takaisin nyt en kyllä huolisi vaikka pyytäisikin.
        Katkeruutta, no en tiedä, voi olla mutta en oiekin usko. Vituttaa enempikin oikeastaan kaikki.
        Mut voi olla sitäkin tai sit tämä muuttuu ehkä jossain vaiheessa katkeruudeksi. Toivottavasti ei..


      • EpäaidotTunteetSinulla
        ToinenJäässäOleva kirjoitti:

        Ja tuo sanojen vääntely oli sitä, että kun mä olin sanonut tuon viestikäryn jälkeen, että se olis siinä vaiheessa ollut turha muutto multa, jos tuo olisi selvinnyt vasta sen jälkeen. Niin hänen mukaansa väitin ylipäätään, että mun olisi muka turha muuttaa, jos hän ei suostuisi panostamaan suhteeseen samalla tavoin kuin mitä hän oli multa vaatinut. Vaikka tosiaan oli nyt kuitenkin hänen salasuhteestaan puhe.
        Ja sit muutenkin mun puheet oli hänen mukaansa täyttä paskaa ihan kaikki. Ja itse tosiaan väitti 2-3vko viimeisimpien erotaan-viestiensä jälkeen, että hän ei ole missään vaiheessa edes ajatellut eroa, saati sitä ehdottanut. Eli omat puheet hänellä oli kyllä ihan kaikkea muuta, kuin tosia ja loogisia. Et tossa on aika paljon kaikkea ikävää, mikä nyt välillä vaivaa vieläkin näin 1kk eron jälkeen.
        Välillä vituttaa, välillä surettaa ja kun kuitenkin on ikäväkin välillä. Vaikka en tiedä kyllä miksi, syyrä siihen ei ainakaan ole. Kun tuo oli meillä tuollaista, niin mietin vain välillä, että mitä vittua noin vaikeata voikaan edes kaivata. Takaisin nyt en kyllä huolisi vaikka pyytäisikin.
        Katkeruutta, no en tiedä, voi olla mutta en oiekin usko. Vituttaa enempikin oikeastaan kaikki.
        Mut voi olla sitäkin tai sit tämä muuttuu ehkä jossain vaiheessa katkeruudeksi. Toivottavasti ei..

        Liian lyhyen tutustumisen jälkeen ja liian nopeasti ei kannat edes harkita yhteenmuuttoa. Luultavasti et ole edes rakastanut naistasi aidosti, vaan sinulla oli vain epätoivoinen pakkomielle löytää nopeasti joku, tai olet etsinyt itsellesi vain seksikumppania, joka tyydyttäisi nopeasti sinun tarpeet etkä vastapalveluksena halua itse tehdä mitään toiselle. Vai halusitko vain hänestä itsellesi palvelijan tai hoitajan, mutta et itse voi tehdä mitään vastapalveluksia hänelle. Hoitajia ja seksikumppaneita tilapäistarpeeseen saa netin kautta. Ei kannata ikävöidä. Nainen on löytänyt kumppanin jolta on kokenut saavansa enemmän aitoja tunteita.?


      • ToinenJäässäOleva

        Kiitos vain, että kerrot mulle mitä mä tunnen. Vielä kun et kuitenkaan tunne minua oikeasti tai ylipäätäänkään lainkaan. En ainakaan usko, olisi todella outo yhteensattuma jos oltaisiin tuttuja..
        Mutta kyllä olin häneen aidosti rakastunut. ja tiedän sen kuten muutkin tunteeni paremmin kuin muut. Niin se vain on, vaikka sitä kuinka selittäisi muuksi..
        Enkä nyt todellakaan ole piikaa tai pelkkää panopuuta vailla. Ja esim. juurikin tuo leikkuu oli sellainen juttu, että ystäväni oli jo lupautunut, että hän voi jeesata mua sen mitä tuon tiimoilta tarvii. Mutta exä itse tarjoutui ystävän tilalle ja käsitin että hän aidosti halusi olla tukena. En sitten käynyt sitä häneltä kieltämään, sanoin vaan et jos tosiaan tahdot ja pääset tulemaan avuksi, niin ei siinä mun puolesta ole mitään estettä.
        Ja tuota muuttoa hän alkoi jo aika pian puhumaan itse, sanoi että täytyisi sitten jossain vaiheessa saada välimatka pienemmäksi ja juuri niin päin että mä muutan hänen vuoksensa. Sanoin et se siinä on, että se ei tule ainakaan tämän vuoden aikana tapahtumaan juurikin tuon toipumisenikin keston vuoksi ja tietysti muutkin käytännön asiatkin täytyy saada kuntoon, että voin muuttaa. Eli työpaikka jne. Ja että siihen asti sitten täytyy vain kestää tämä välimatka ja elää sen mukaan. Sanoin myös, etten tosiaankaan sitten ryntää suinpäin avoliittoon, että mun täytyy tosiaan tuntea toinen huomattavasti paremmin kuin mitä parissa kuukaudessa oppii tuntemaan. Eli järki oli mun puoleltani ainakin tossa hommassa mukana täysillä tunteiden lisäksi. Että näin..
        Tuo oli kyllä tosiaan yksi pohjanoteeraus, että hän oli mustis mun kissalle. Tunsi itsensä kuulemma jotenkin ulkopuoliseksi kun kissa nyt taisi tulla useammin mun rapsutettavaksi kuin hänen. Kuka viitsii edes tuollaiseen kiinnittää huomiota.
        Sitten taas se kuulemma oli ihan normaalia käytöstä hänen läheisiltään, kun yhdessä aikaa viettäessämme mä olin kuin ilmaa koko porukalle. Hätäinen tervehdys ja se oli aina siinä. Ei auttanut keskusteluyritykset ym, joku onneton hymähdys tuli aina pikaisen vilkaisun kera ja sitten keskustelut jatkui muun porukan kanssa. Vaikka en mä siitä nillittänyt, mut joskus sanoin vaan et on aika hiljaista sakkia mun seurassa. Niin vastaus oli tosiaan se, että ovat hiljaista porukkaa. No se siitä logiikasta. Outo ihminen kaiken kaikkiaan. Sanoi kyl joskus että hänellä on heikko itsetunto mutta selittääkö sekään noita hänen käytöksiään, välillä ainakin tuli väkisisnkin mieleen että taitaa olla jotain muutakin rikki kuin se itsetunto. Mutta samapa tuo.
        Kuten kirjoitin, oli ainakin viestittelyn perusteella joku sivusuhde ja oli varmaan jo kesällä alkanut, selittäisi kyllä tuota hänen ihme käytöstään..
        Eikä siinä mitään, menköön niin paljon mun puolesta kun perseensä kestää. Eipähän tarvitse olla tuollaisen haukuttavana.


    • ÄläVankiloiMiestäsi

      No, jos miehesi haluaa ottaa Facebook tunnukset, niin eikait se niitä sun raikas ota, tai sen. vuoksi, että sä voisit paremmin osoittaa hänelle tykkäämistäs toisten ihmisten silmissä. Jos näin käyttäydyt, niin yrität määräilevällä tyylillä omistaa hänet itsellesi. Luultavasti suhteenne on kuivunut rutiini tasolle, ja miehesi on ihastunut toiseen naiseen, ja hän haluaisi aloittaa uuden onnen ja rakkauden ja nyt sinä typerys olet alkanut vahtia häntä ja yrität antaa valheellisen kuvan ulkopuolisille suhteestanne, ihan niinkuin olisitte vastanaineet tai uudelleen rakastuneet, ja todellisuudessa välillänne ei ole mitään. Miksi et anna miehellesi mahdollisuutta uuteen onneen ja rakkauteen, vaan seisot koko ajan estämässä kaiken. Ymmärrän ihan täysin, jos miehesi on vihainen, kun hän on menettänyt sydämensä jollekin toiselle, joka odottaa jossain onnettomana, että saisi kontaktin, ja sinä koko ajan pilaat kaiken.

      Oletko riippuvainen mielestäsi taloudellisesti ja et osaa itse seisoa omilla jaloillasi ja ottaa vastuuta elämästäsi.

      Meillä on ihan sama tilanne, mutta roolit on toisinpäin.

      • mietimikäviisautta

        Kuulostaa kummalliselta ja kieroon kasvaneelta moraalilta. Kuka tietää vaikka aloittaja jo pakkaa miehensä tavaroita tällä hetkellä. Tai on itse lähtenyt lapsensa kanssa kohti onnellisempaa elämää. Jos pettämisestä on kysymys niin sitä ei mikään itselle edullinen selitys kauniimmaksi ja hyväksyttävämmäksi muuta. Tai oikeuttaa laittamaan oma petturuus toisen syyksi.


      • Wertyw

        ÄläVankiloiMiestäsi,
        Onko oma lehmä ojassa, kun sanoit teillä tilanne toisinpäin.
        Odotat siis et joku jättää puolisonsa, että sinä saisit sen?
        Että sinä onneton saisit mahdollisuuden onneen ja rakkauteen
        Vaan sinun mielestä seisoo edessä estämässä sen mitä sinä haluat,
        Sinä ymmärrät miestä, sinä hyvä ja ym,ärtäväinen nainen joka et ymmärrä et varastat lapselta perheen ja ehjän kodin, ja tekisit hänestä vuoroviikoin viikonloppuisin lapsen.
        Ja et ymmärrä tätä Kun toinen yhteisen lapsen äitinä ja puolisonsa yrittää säilyttää perheen ja suhteen mieheen.

        Tosiasiassa su itsetunto taitaa olla aika alhainen, tarvitset varatun miehen jotta kokisi olevan jotakuta parempi, vapaat ei taida kiinnostaa, kun ei ole tätä efekgtiä mukana. Ja joutuisi kaavaan suhteessa eikä vaan kerätä miehen antamat hellyyden, lahjat, ja erityishuomiota, jotka kuuluisi vaimolle, jotta suhde voisi hyvin.


    • ToinenJäässäOleva

      Sen verran tuohon aloitukseen vielä, niin tuo somekäyttäytyminen ja muukin yhteydenpitoon liittyvä käytös on joskus outoa.
      Tämä mun exä, erottiin tosiaan hieman ennen joulua, oli aika rasittavakin noista jutuista.
      Tietysti kun kärysi sen viestittelyn ansioista tuosta hoidostaan/sivusuhteestaan/vaihtoehtorakkaastaan, niin selitteli ympäripyöreitä ja sitten nitkutti ettei hän ole millään tavoin tilivelvollinen mulle touhuistaan.
      Itse vaatimalla vaati että mä kerron kenen kanssa mä viestittelen, soittelen ja mailailen. Mitkä kerroinkin kyllä. Ja oli kyllä heti aina haukkana katsomassa mun luurin näyttöä, ketä ottaa muhun yhteyttä, jos oli sen verran liki muutenkin että sen pystyi nyt suht norminäköisesti tekemään.
      Sitten, oli vielä itseasiassa seuraava päivä tuosta hänen pussailuviestittelystään, hän tutki mun puhelimen sillä välin kun olin suihkussa. Arvasin sen siitä, kun hän lähetti mulle jonkun ikäväviestin ja terveiset suihkuun(?!?!?) ja oli sitten hiljentänyt mun puhelimen. Häntä häiritsi se, miten olin tallentanut hänet mun puhelimen muistiin ja tuo viestin lähettäminen tuntui musta ainakin vaan olevan tekosyy/hämy sille, että pääsi valittamaan siitäkin. Eikä siinä nyt ollut muuta, mutta eräs toinen tuttava on kaima hänen kanssaan, niin pakkohan se oli laittaa erilailla heidät sinne muistiin. Et näinkin pieni asia mistä tuli iso huuto.
      Ja hänet tuntien varmaan oli tosiaan penkonut kaikki viesti- ja puhelutiedot sitä ennen.
      Sit toinen oli samana päivänä, kun hän ilmoitti että hakee rojunsa mun luota pois. Viikkoa ennen olin käynyt lukemassa sähköpostini hänen puhelimestaan (enkä kyl silloin edes miettinyt penkovani hänen viestilokiansa, valitettavasti) ja mulla nyt jäi sinne kaikki kirjautumistiedot muistiin kun en osannut niitä siitä laitteesta poistamaan. Heitin vielä kyllä huumorilla hänelle, että sä varmaan nyt ryntäät tilaisuuden tullen tutkimaan mun sähköpostitkin kun niitäkin on tarvinnut tentata aikaisemmin enkä tosiaan saanut poistettua kirjautumistietoja.
      Hermostui siitäkin ja haukkui mut helvetin epäluuloiseksi ja näin.
      Niin tosiaan tuona eropäivänä kävin myöhemmin postit taas lukemassa, niin en meinannut päästä millään kirjautumaan sisään ja palvelimelta tulikin ilmoitus sitten epätavallisesta kirjautumisesta, mitä se ei ole ennen tehnyt. Ei tullut otettua yhteyttä asiakakspalveluun, mutta turvaohjelmat uusin ja näin.
      En tiedä varmaksi, kun ei oikein nettitaidot riittänyt sen pidemmälle, mut tuli vähän sellainen olo, että olisikohan ollut tällainen "tuplakirjautuminen" kyseessä.. Eli satuin itse kanssa samaan aikaan postilaatikolle kun eräällä oli "tutkimukset" käynnissä. En ole kyl varma, mut tosiaan ihmetytti. Piruuttani kyl tein niin, etten vaihtanut salasanaa ja kirjoitin Saapuneet-kansioon aika tulikiven katkuisen viestin hänelle, jos eksyy sinne vielä uudestaan.
      Ja onhan täs muutenkin, hänen somekäyttäytyminen oli outoa meihin liittyen.
      Et ei voinut sielläkään sanallakaan sanoa olevansa suhteessa ja meihin liittyneet kuvatkin joita oli ainakin puheidensa mukaan laittanut sinne, ei ollut näkysällä eikä löydettävissä. Selitti vielä, ettei hän halua että hänen yksityisasioiden olevan tuntemattomien pällisteltävänä. Muita juttuja kuitenkin oli kaikkien katseltavana, joita itse en ainakaan missään nimessä laittaisi julkiseksi just tuon hänenkin selityksen perusteella.
      Nyt kuulemma kyllä on sit nykyinen suhdestatus komeasti etusivulla esillä.
      Mutta tosiaan aika perseestä. Ärsyttää kun tuli haukut turhasta ja toinen penkoo vielä kaikki mahdolliset mustasukkaisuuksissaan. Eikä sitten voinut edes erotessa olla sitä vähää avoimen rehellinen, mitä aina mesoi suu vaahdossa et täytyy toiselle olla niin hyväs kuin huonossa.

    • ToinenJäässäOleva

      Tosiaan, tuo oli kanssa aika outo juttu ja vähän loukkaavakin, kun toinen salaa suhteessa olemisen ja vielä haukkui mua siitä, että mä häpeän häntä jne. Mitä ihmettelin kuitenkin, kun kuljin hänen kanssaan avoimesti ihmistenkin ilmoilla ja kerroin hänestä kyllä suoraan mm. ystävilleni, vaikken nyt mitään numeroa tehnyt siitä että olen varattu.
      Se, millä tuo hänen face-touhuilu tuli ilmi, oli silloin, kun meillä oli tuo mun harkinnasta johtunut eron uhka päällänsä.
      Mä en itse ole somessa ihan periaatteestakaan, mutta kävin katsomassa erään ystäväni luona ollessani hänen profiiliaan samalla, kun kaveri oli omassa profiilissaan.
      Selitin hänelle vielä, että muija sanoi laittaneensa pari mun luona ottamaansa kuvaa profiiliinsa, joita en ole vielä nähnyt. Ihan sillä kun en hoksannut pyytää että saisin nähdä ne eikä hän niitä ole mulle oma-aloitteisesti näyttänyt.
      Siinä se sitten tosiaan selvisi, että kaikki meihin liittyvä oli "salattuna", jos niitä edes oli kuitenkaan siellä hänen profiilissaan. Olin vähän nolona, vaikka frendi nyt sanoikin, et ne kuvat varmaan on juurikin suljetussa kaveri-osiossa. Mutta kuitenkin, vähän ikävä juttu ja tosiaan kun tuntui että hän se juurikin tuntui olevan sitä, mistä hän syytti mua, eli häpeissään meidän väleistä. Kun mikä syy siinä olisi muuten ollut salata näinkään normaalia juttua kuin seukkaaminen..?
      Ja kaveri oli nyt muuten piipahtanut ko mimmin profiilissa, kun se oli jäänyt hänen profiiliinsa johonkin saatat tuntea hänet-osioon.
      Niin hän ilmoitteli vaan mulle et nyt hänellä on sit suhdestatus selvästi esillä. Oli kait muutenkin jotain metkaa kommentointia miesjutuista siinä julkisessa, ei kai enää muuta keksinyt. Vaikka sama se on, ei nyt muuten huvita ainakaan mennä itse enää selaamaan hänen profiiliaan, tuo varmistus hänen asenteistaan mua kohtaan syksyltä riitti.
      On kyl kuulemma nyt sen mukaan sinkku, mut tiedä sitten..Onko hän saanut tämän "kaverinsakin" haukuttua pois kuvioistaan vai salaileeko häntä samalla tavoin kuin muakin..? Tiedä sitten..
      Vaikka eipä sillä tosiaan väliä ole enää, mutta jos kerta ihmiselle suhde on jo niin henk.koht. juttu ettei sitä voi just esim. Faceen laittaa julkisesti näkyville, niin kyllä kai sitten muutkin statukset luulisi pitävän salattuna oman porukan sisällä. Mutta eipä kai, turha kai sitä pöhlöstä on järkevää toivoa edes..
      Vähän kaivelee vaan välillä. Lähinnä mietityttää, et kuinka mä aina onnistun löytämään juurikin tuon tasoisia kumppanikseni. Puheet on kuin persaukisella lehmäkauppiaalla, mutta käytös ja teot on sitten jotain ihan muuta ja juurikin todella loukkaavalla tavalla. Vaikka pienin paha nyt tuo hänen suhdesalailu oli, mutta kuitenkin.. Aika nolo taas hänen kannaltaan, että muija kitisee pää punaisena, että mä muka häpeän häntä ja hän ei kuitenkaan itse saa sitä vähää aikaiseksi, että olisi sanonut suoraan olevan suhteessa.

    • Seurailija_

      Siis mitä helvettiä teet persoonallisuushäiriöisen ihmisen kanssa?

    • oppeliini1

      Miksi VALITSET viettää aikaasi tuon ihmisen kanssa?
      Miksi VALITSET edes pitää mitään yhteyttä tuohon ihmiseen?

      Miksi, voi miksi?!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      68
      6783
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4400
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2813
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1091
    Aihe