Olen jo kauan lukenu tätä palstaa.
Hän on tosi mukava ja hyvä tyyppi.
Myös fiksuimpia kommentoijia, mutta ainakin tosi mukava ja hyvä ihminen.
Sillä on aika selkeästi joku autismin häiriötila aivoissa ja ylivilkkautta.
Tyypillä on takana kova nuoruus.
Hän selkeästi kuitenki elää tätä päivää, kun lukee hänen kommenttejaan.
Näin oon ymmärtänyt.
En pidä häntä välttämättä rationaalisesti älykkäänä erityisen paljoa, mutta filosofisesti ja verbaalisesti mitattuna hän on aika älykäs.
Se, että hän seisoo niin tukevasti jalat maassa eikä luovuta elämäänsä ja kannustaa muita ihmisiä, jotka samassa asemassa kuin hän, niin ei voi kuin ihailla tuollaista mentaliteettia.
Jos hän ois terveempi ja työkykyisempi, niin hän olisi todella hyvä psykiatri.
Juha82 tämän palstan mukavimpia ja fiksuimpia
3
63
Vastaukset
- autistinero82
Jaahas kiitos. On täällä toki muitakin hyviä kommentoijia.
Tulee vain rupateltua samankaltaisten kanssa, ihmisten kanssa jotka painii noiden asioiden kanssa elämässään.
EI kai siinä mitään pahaa pitäisi olla, mutta ehkä jonkun mielestä on lässyn-lässyn touhua tällainen lärinä.
Jotkut pitää meitä lässyttäjinä.
Itse pyrkiny aina siihe, että pitää kannustaa muita ihmisiä.- Muuanukkeli
Kun on sinut itsensä kanssa, voi puhua asioista niiden oikeilla nimillä. Ja rehellisesti. Jos on rehellinen itselleen, ei asiaton kommentti hetkauta. Kommentoija purkaa turhautumistaan sillä tavalla.
- Muuanukkeli
Ja vielä. Toki on trolleja, mutta ne aika äkkiä huomaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2803468Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211923Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.301561- 841451
- 1381093
- 811034
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.681018Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.90885Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.198745Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61727