Jos joku omaisista joutuu sairaalaan kuin sairaalaan ja kuolee siellä, tuovat ihan tuiki tuntemattoman tilalle. Jonkun toisen potilaan. En ole omaishoitaja, mutta en halua sijaiseksikaan. Siihen hommaan ei ole pakko kahlita itseään. Minun elämä on valunut ihan hukkaan kun olen joutunut jäämään mielisairaan sukulaisen varjoon jo lapsesta asti. Kun hän joutui mielisairaalaan, jotenkin epähuomiossa tilalle tuli tuntematon narsisti, joka käyttää sukulaisemme nimeä. Aina mielisairaalasta tullessa kannattaisi toistenkin tarkistaa onko potilas vaihdettu tai vaihtunut johonkin toiseen. Jos oikea sukulainen on menehtynyt asiasta ei ilmoiteta vaan keksivät hätäratkaisun, josta mainitsin aiemmin. Tavallisesta sairaalasta tuovat myös tuntemattoman narsistin passuuttamaan itseään, yötäkään ei saa nukutuksi kunnolla. Taitavat olla mielenvikaisia , koska eivät tajua sitä tosiasiaa, että veljenä asuva ei ole minun puolisoni. Kansan eläkelaitos on ihan samanlainen kuin joskus Ilta-Sanomissa kerrottiin, Luulevat sukulaisia pariskunniksi. Eikö se riitä, että päättää itse ettei aio pariutua sukulaistensa kanssa. Jos ei löydy sulhasta jostakin toisesta suvusta, aion olla vapaa koko ikäni. Ärsyttää väheksyminen, kun minua kutsutaan nuoreksi tai jopa lapseksi. Olen jo aikuinen vaikka en ole varattu. Miksi kateelliset estävät naisten kotiseudulta muuton ja suhtautuvat ennakkoluuloisesti vapaisiin. Jos huokaa väsymyksestä huono ihminen kysyy: mitä huono huokaa? Ei haittaa vaikka olisin jäävi omaishoitajan sijaiseksi, koska en halua hoitotyöhön. Sairaanhoitajan koulutukseen pääsyyn vaadittiin ennen lukion koulutus, mutta on sinne tainnut muutama päästä suhteella ilman lukion suorittamista. Ottakaa ihmeessä hoitotyöhön miehiä, jotka jaksavat nostella potilaita.. Ei naiset jaksa sitä hommaa.
Omaishoitajat ja sijaiset/Totuus ennen kaikkea
Unilääke
0
52
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse874684Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133872Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1913723Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.722121Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301182
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1551147- 511044
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924