VÄÄRINKÄSITYS
Hallitus ja media sen juoksupoikana.
5.1.2018 Pontus Söderblom
…
http://pontusjankristiansderblom.puheenvuoro.uusisuomi.fi/248670-hallitus-ja-media-sen-juoksupoikana
Se, että media olisi hallituksen juoksupoika, on väärinkäsitys. Molemmat, sekä media että hallitus, ovat globalistien (NWO/EU) palveluksessa, ikään kuin työtovereita.
Suomea ei hallita suomesta käsin vaan käskyt tulevat suomen ulkopuolelta, jopa hallitusohjelmatkin laatii usalainen McKinsey-konsulttiyhtiö eikä ole vaikea arvata että ohjeita vaalien välissä tulee samasta sylttytehtaasta.
Hallitusten järjettömiltä tuntuvat päätökset eivät suinkaan ole järjettömiä globalistien kannalta vaan niillä ajetaan eurooppaa sekasortoon. Ja minä pahaa pelkään että harvempi suomen poliittisista joo-miehistä ymmärtää mitä on tekemässä, mutta raha puhuu, ymmärsi tai ei.
VÄÄRINKÄSITYS
1
182
Vastaukset
Jollain kaamealla tavalla onkin mielenkiintoista seurata miten kansa tilaa lisää sitä mitä on tähänkin mennessä tilannut, ensin presidentiksi Niinistö ja sitten eduskuntaan turvalliset Tupu, Hupu ja Lupu.
Mutta ei missään tapauksessa IPU.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1446754
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505776- 1214948
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.444537Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?533925- 623091
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.532996Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242492- 422300
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152217