Olet nuori minulle

einuoretmiehet

Onhan nuoret(20-35v.) miehet mukavia ja varmaan tulisin juttuunkin teidän kanssa mutta hain ikäistäni seuraa eli 50-57v miestä.Miksi ikäisesi nainen ei sinulle kelpaa?Älä ota yhteyttä turhaan kun en kuitenkaa vastaa sinulle mitään enkä äidiksi sinulle rupea..

16

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarpeeseentulee

Heh, se on varmaan niin, että ne nuoret miehet ei kelpaa ikäisilleen prinsessoille. Suomessa on naisista pula nuoremmissa ikäluokissa, jota vielä pahentaa monen naisen pelimiehet, nuoret maahanmuuttajamiehet ja naisten valtaisat vaatimukset siitä, millainen miehen tulisi olla. Niin, että koeta ymmärtää, että alkaa siinä vanhakin jo kiinnostaa...

• Poitsu28

Ei se ihan noinkaan mene. Vanhenpien kanssa seksi nautinnollisempaa ja tietävät,mitä tahtovat taas,kun nuoremmat jäävät perään roikkumaan eli kyse ei ole siitä,etteikö saisi nuorenpaakin naista. Vanhemmista naisista hyviä kokemuksia ja monet heistä vielä hyvinsäilyneet,mutta tottakait sitten,jos seurustelen niin otan sen lähellä omaa ikää olevan kumppanin,mutta vielä haluan nauttia elämästä.

• hyiolkoon

Poitsu vahvistikin tuossa sen, miksi ei kannata puumaksi ruveta. Ei ole mitään kiinnostusta ruveta keskenkasvuisen seksileluksi.

• jojpjpkoo

No eiköhän se leluna oleminen ja leikkiminen ole vuorovaikutteista. Kumpikin saa mitä haluaa.

• Nki1

Seksi on seksiä ja rakkaus rakkautta. Olen itsekkin puumaillut nuorten miesten kanssa mutta molemmat tietää,ettei siitä suhdetta tule vaan pelkkää hauskanpitoa ja mikäs siinä ku molemmat nauttii.

• Kyllähän ne nuoret miehet seksiä hakevat. Oman ikäisitä naisista on hirveä kilpailu, koska heitä tavoittelevat kaikki miehet ja naiset usein vielä todella prinsessamaisia.

Vanhalla naisella ei ole enää niin suuria luuloja itsestään ja heidän kanssaan voi oppia paremmaksi rakastajaksi.

Miehet saattavat puutteessa panna vaikka toisia miehiä, vaikka eivät olisi miehistä edes kiinnostuneita.

• menkääohivaan

Ei kiitos minkään ikäisiä.

• Uiopå

Ei se ihan noinkaan aina mene,eikä nuoret miehetkään 100kg mätisäkkiä huoli,puhumattakaan,että panisivat toisia miehiä ,jos ei miehiin kiinnostusta. Taas vanhemman miehen katkeraa puhetta. Ei kaikkia miehiä kiinnosta itsestään liikoja luuleva teini prinsessa,joka ei loppupelissä ole yhtään mitään.

• Uiopå kirjoitti:

Ei se ihan noinkaan aina mene,eikä nuoret miehetkään 100kg mätisäkkiä huoli,puhumattakaan,että panisivat toisia miehiä ,jos ei miehiin kiinnostusta. Taas vanhemman miehen katkeraa puhetta. Ei kaikkia miehiä kiinnosta itsestään liikoja luuleva teini prinsessa,joka ei loppupelissä ole yhtään mitään.

Ai miten niin katkeraa?

Olet kyllä oikeassa, ettei nille 100 kg mätisäkeille löydy kiinnostusta, tai kyllä niitäkin joku panee.

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/201702152200071071_lz.shtml
        "Miehet selittivät, että vaikka he nimenomaan ovat kiinnostuneita naisista, eivätkä he oikeastaan ole kiinnostuneita miehistä, joskus he kuitenkin haluavat harrastaa seksiä nimenomaan toisen miehen kanssa."

• parempiyksin

ja miehet 50 - 57v.
      niille kelpaa vain 20 - 35 vuotias nainen

• Kiihkee12

Eri asia kelpaako 20v vanha ukon rohjo? Tuskinpa ,kun nuoria ja komeita miehii tarjolla..ainoastaan maksamalla saa,mutta ei muuten!! Puumat saa ilmaseks ja kiihkeetä seksiä komeiden nuorten miesten kanssa. Mä en vanhan ukon munia lutkuta!!!!!!

• lutkunlutkulurps
        Kiihkee12 kirjoitti:

Eri asia kelpaako 20v vanha ukon rohjo? Tuskinpa ,kun nuoria ja komeita miehii tarjolla..ainoastaan maksamalla saa,mutta ei muuten!! Puumat saa ilmaseks ja kiihkeetä seksiä komeiden nuorten miesten kanssa. Mä en vanhan ukon munia lutkuta!!!!!!

Toi tarkoittaa varmaan sitä, että nuorten miesten munia on lutkutettu senkin edestä!!!!

• Ikisinkkumies

Naiset on niin nirsoja ettei miehet kelpaa koska mies on liian ruma tai liian köyhä. Monet mummotkin lähtee gambiaan hakemaan miestä.

• Gallel

Nirsoista naisista ei saa kuin ongelmia, kuvittelevat itse olevansa miehille joku lottovoitto tai satujen prinsessa, haaveilevat rikkauksista itse ovat persaukisia pikaluotoilla eläviä luusereita.
        Nirsot on hyvin usein alkoholisteja.
        Eläkööt yksinäisinä surkeaa elämäänsä.

• Huuhaa123

Ei se aina noin mene,itsellä tuttavapiirissä nainen jolla on 20v nuorenpi miesystävä. Ei kaikki halua itsestään liikoja luulevia prinsessoja..Ihmisillä on joskus aika kapea-alainen näkemys asioihin.Rakkaus ei aina katso ikää.

• 1saku

hei mikä sua kiinnostaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      69
      4899
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      192
      3840
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      188
      3611
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      78
      3279
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      2979
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      25
      2004
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1961
    8. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      185
      1833
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1696
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      43
      1405
    Aihe