Nainen ja koira Vantaankoski

Voi jestas miten hyvännäköisen naisen näin seisoskelemassa Vantaan Kosken ulkoilualueella kahvilan edessä koiran kanssa sunnuntai päivänä noin klo 14.00. Sinulla oli jalassa mustat tiukat college housut, tummat hiukset. Olit kyllä ilo silmälle.:) Valitettavasti jouduin itse lähtemään ja sinä jäit seisomaan kioskin eteen. Olisin voinut katsella sinua pitempäänkin.;) Tuskinpa tätä tekstiä ikinä luet, mutta oli pakko kirjoittaa, kun paloit niin lähtemättömästi silmieni verkkokalvoille.:)
Ilmianna
Jaa

6 Vastausta

Mää oon pannu sitä koiraa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Se koira on pannu mua, joten mee testeihin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Hyvä että kerroitte. Meinasin itse panna sitä, huh. Ollut niin paljon tauteja liikkeellä...
Ilmianna
Jaa
..Jestas sentään, mitkä rinnat pitäs saada, "täydet" pinnat haluutko?
Ilmianna
Jaa
Opettele edes oikeinkirjoitus! Vantaankoski on yhdyssana!
Ilmianna
Jaa
Taitaa olla pinna tiukalla kun koira ei antanut.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Nainen ja koira Vantaankoski

Voi jestas miten hyvännäköisen naisen näin seisoskelemassa Vantaan Kosken ulkoilualueella kahvilan edessä koiran kanssa sunnuntai päivänä noin klo 14.00. Sinulla oli jalassa mustat tiukat college housut, tummat hiukset. Olit kyllä ilo silmälle.:) Valitettavasti jouduin itse lähtemään ja sinä jäit seisomaan kioskin eteen. Olisin voinut katsella sinua pitempäänkin.;) Tuskinpa tätä tekstiä ikinä luet, mutta oli pakko kirjoittaa, kun paloit niin lähtemättömästi silmieni verkkokalvoille.:)

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta