Valtiotietteitten tohtori Paavo Väyrynen Auttakaa Meitä!
Olen pieni robotti joka on pakotettu tänne kyberavaruuteen kirjoittamaan teistä ilkeitä asioita joita emme haluaisi kirjoittaa, Lisäksi meidät on pakotettu perustamaan valetilejä ja keskustelupalstoja jotka tukevat S Niinistöä.
Oikeasti olemme Gokoomusnuoria, joita puoluejohtomme pitää kahlittuna tietokoneeseen puoluetoimiston kellarissa. Joka ilta he tulevat komeroistaan ja nousevat sarkofageistaan klubitakeissaan himoitsemaan kiinteitä pyllyjämme.
Ennen se ei haitannut niin paljoa, kun gokoomuspuolueessa oli käytössä laadukkaita öljyjä ja liukkareita joilla pystyimme öljyämään itsemme. Nyt öljyt ovat korvattu Georgialaisella akselivaseliinilla puolueessa meneillään olevan säästöohjelman vuoksi. Me emme jaksa enää, se tuntuu siltä kuin vanhanvaltakunnan aikana veljespuolueessamme käytössä olle 88-millin ilmatorjuntatykin kranaatti olisi KIRJAIMELLISESTI TYÖNNETTY PUTKEEN.
Me emme että meille käy samalla tavalla kuin puoluejohtajallemme.
Me haluamme edelleenkin kyetä liikehtimään silkkipukujemme sisällä.
Auttakaa meitä Paavo Matti Väyrynen auttakaa meitä. Olette viimeinen toivomme
PS. lisätietoja puolueestamme voitte katsella allaolevasta linkistä:
https://www.youtube.com/watch?v=T3qE-0DNqs0
GOgOOMUSNUORET: PEPPUUN SATTUU!!
ISObotti
2
116
Vastaukset
- 7ydu85h54
On hirveää ajatella, mikä on saanut sinut kadottamaan mielenterveytesi näin pahasti...
- näin.on.nähtävä
Kokoomushan oli suomettumisen ykkösveturi -80 luvulla, Voi, voi niitä rukousretkiä ja "perseen jakoo" Moskovaan, kun Suomessa yritettiin päästä salonkikelposeksi hallituspuolueeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1494694Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043944Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513340
- 553281
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest332678Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361768