Pari viikkoa kirjoittelin päivittäin yhden kiinnostavan miehen kanssa kunnes mies poisti minut whatsapista täysin yllättäen.. Kirjoiteltiin välillä ihan tuntikausia.. Meillä vaikutti olevan erityinen yhteys ja kiinnostus toisiamme kohtaan.. Jonkin verran aiheet meni myös seksiin, mutta tosi hienovaraisesti.. Oltiin sovittu jo alustavat treffit tälle viikolle ja yht'äkkiä mies halusikin tavata mahdollisimman nopeasti, ei malttanut kuulemma enää odottaa tapaamistamme... Viimeisimmät keskustelumme menivät jotenkin näin.. Eli mies vakuutti monta kertaa, ettei ole pelkän seksin perässä ja mietti miten saa vakuutettua minut asiasta.. Kerroin, että minulla ollut joskus muutama huono kokemus miehistä, että olen oppinut varovaiseksi.. Miehen viimeisin lause oli, ettei hän ole pelkän pillun perässä.. Laitoin miehelle, että uskon häntä.. Ja laitoin, että pelkään ihastuvani mieheen kovasti ja että hän vaikuttaa juuri oikeanlaiselta mieheltä.. Tästä ei mennyt kuin hetki, niin mies oli estänyt ja poistanut minut whatsapista.. Eli jos mies olisi ollut aidosti kiinnostunut ei olisi säikähtänyt lausettani.. Olinpas ovelampi.. Tätä naista ei niin vaan vedetäkään linssiin... Ja tämä herra niin vannoi, ettei seksi ole tärkeintä.. Ihan vaan vinkkinä miehille, että jos seksiä haluatte, niin kysykää vaan ihan suoraan, se on varmin tapa saada sitä.. Kaikenlainen kieroilu ja vedätys saa vaan meidät naiset inhoamaan teitä.. Tämänkin miehen kanssa tuntui olevan tosi kova fyysinen vetovoima olisin saattanut vaikka suostuakin pelkkään seikkailuun, jos minulle ei oltaisi satuiltu mistään suhteesta......
Miehen katoamistemppu..
39
727
Vastaukset
- wefsdfwefwefsdfsf
No todennäköisesti lukuisat miehet, etenkin netissä, ehdottelevat sitä seksiä huonoin tuloksin. Niin tosi yllättävää että mies jonka olet valkannut pärstän perusteella ei sitten ollutkaan parisuhdetta luomassa, mutta tokihan ukon olisi pitänyt käydä tuikkaamassa vaikka kerran.
- Hjjnnmmmm
Enpä valinnut miestä pelkän pärstän perusteella vaan meillä oli yhteys kun kirjoiteltiin.. Eli pitkästä aikaa mies, jonka kanssa lähti juttu todella hyvin lentoon.. Itse asiassa en ollut ihan varma miehen ulkonäöstä, kun muutama kuva oli epäselvä... Ja otin tuon hauskanpidon vaan esimerkiksi eli miestä olisi voinut vaikka onnistaa jos olisi suoraan kertonut aikeensa. Mutta kertoi alusta saakka etsivän suhdetta, niin se on kyllä harhaanjohtamista.. Vai teinkö itse jotain väärin.. Onnistuin säikäyttämään miehen, kun kerroin, että voin ihastua ja että tämä vaikuttaa juuri oikeanlaiselta....
- OnNiitäKaikenlaisia
No ei oikein vaikuta rehelliseltä tyypiltä tai ainakin on ujo ja sitoutumiskammoinen.
Ilmeisesti tajus ettei susta pääse helpolla eroon kun on päässy painaa.
No, ilmeisesti säästyit suuremmalta pettymykseltä. - oikeatlauseet
Tuota kannattaa käyttää: pelkään ihastuvani! Jos mies on tosi mielellä liikkeellä, hän on luultavasti innoissaan ja kestää lauseen, on jopa otettu siittä, ja jos hakee vain hetkeksi huvia, niin vetäytyy pois.
- fhkdjpeaiurighö
VÄÄRIN. Jos omalle kohdalleni osuisi nainen joka vaikuttaa tasapainottomalta edestakaisin "soudan ja huopaan" tyypiltä, lähden samantien menemään. Ei minulla ole aikaa olla toisten terapeuttina. Jos ei oma henkinen tasapaino ole paremmalla tasolla kuin aloittajalla, en alkaisi tuollaisen naisen "perässä hiihtäjäksi". Tsemppaajaksi, kuuntelijaksi, terapeutiksi jne.
Mikäli on kyse aikuis iässä olevista henkilöistä, asenteeni on edellinen. Teinien touhuihin en sitten osaakaan ottaa mitään kantaa. Oma ikä kun lähentelee kuudettakymmentä.
- lkjhhgfd
Onneksi olit ovela!
- enkyseleperään
Noin miehet tekee jo kirjoitteluasteella deittisivuilla, numeroani en anna kuin siinä vaiheessa, kun tapaaminen on sovittu. On vaihdettu kuvia, ja viestejä viikonkin ajan ja sitten mies häipyy. Ja näitä on paljon ainakin täällä E-Karjalassa. Samat miehet valittavat, etteivät pääse koskaan treffeille, mutta eivät sitä ehdotakaan. Minusta se on miehen tehtävä ja lähden kyllä, jos kirjoittelukin on mennyt kivasti. Miehillä ei ilmeisesti ole tarkoituskaan muuhun kuin kirjoitella niitänäitä. Senkin kyllä voisi jo alussa kertoa, samoin tuon seksiseuran hakemisen.
- mnblk
Jospa miehen vaimo laittoi stopin touhuihin. :)
Minä oon saanut useamman naisen puhelinnumeron deiteistä, aina ei oo edes tavattukaan mutta mitään haittaa numeronsa antamisesta naisille ei ole tullut eikä tule, joidenkin miesten kanssa voisi tulla haittaa eli ei saa yleistää.
--Miehillä ei ilmeisesti ole tarkoituskaan muuhun kuin kirjoitella niitänäitä.--
- uuuytfgjjhkughj
"Tämänkin miehen kanssa tuntui olevan tosi kova fyysinen vetovoima olisin saattanut vaikka suostuakin pelkkään seikkailuun", siinäpä se naisten kriteeri miehen parisuhdekelpoisuudelle pähkinänkuoressa. Vähän ristiriitaista on kyllä, jos mies haluaa seksiä niin naiselle se on merkki siitä ettei ole tosissaan mutta kuitenkin naista pitää panettaa että mies kelpaa parisuhteeseen.
- hillitse.innokkuutes
"Ja laitoin, että pelkään ihastuvani mieheen kovasti ja että hän vaikuttaa juuri oikeanlaiselta mieheltä.. "
Miehelle tuli liian kovat paineet olla odotusten mukanen, pelkäs olevansa pettymys. Tai että sinä olet pettymys hänelle, ja sitten tilanne ois vaikee kun kiinnostus ois vaan toispuoleista.
Vaikka omat tunteet ois kuinka korkeella, ei kannattas koskaan sortua tälläsiin miehiä pelästyttäviin ylisanoihin ja jopa ennen kun on edes nähtykään.- 2222222227
Ei kai se mikään ylisana ole, jos sanoo että pelkää ihastuvansa. Ihastus on vain ihastus, kepeä tunne, ei mitään vakavaa. Ja jos pelkää ihastuvansa, niin sehän tarkoittaa ettei ole ihastunut eikä ehkä tule koskaan ihastumaankaan.
- 503958
Tai miehellä oli toinenkin nainen pelissä vahvasti mukana ja halus nopeasti tsekata sut ennen toisen tapaamista jos saattaisit olla parempi vaihtoehto.
Miten pitkä se hetki oli ja vastasitko kysymyksiin heti vai vasta seuraavana päivänä? - Hjnnmmm
Miehen hetki tuosta lauseestani oli muutama minuutti, korkeintaan 5 minuuttia.. Ei kyllä ehtinyt mieskään miettiä siirtoaan vaan toimi varmaan hetken mielijohteesta.. Mietin kaikkea mahdollista, että jos mies on räplännyt puhelintaan ja vahingossa poistanut minut.. Tosiaan treffit piti olla tällä viikolla, ainoa asia mitä ihmettelin oli se, kun mies halusi treffejä mahdollisimman pian, ehdotti keskiviikkoa, mutta se ei käynyt minulle. Yhtä lailla minä olisin voinut säikähtää, kun mies hoppuili, ettei malta odottaa näkemistäni.. Keskusteluissa kumpikin kehuimme toisiamme ja mies itsekin kirjoitti ylisanoja minusta, että juuri minunlaistani on etsinyt ym. Ehdin jo hetken luulla, että tulossa on vähintään vuosisadan romanssi, jos ei jopa enemmänkin... Itse tiedän miehestä vain etunimen, iän ja asuinpaikan. Niin kovasti, toivon, että mies etsii minut käsiinsä....
- Maija8888
Nämä virtuaalitutustumiset ovat niin hankalia, koska aito kiintyminen/ihastuminen syntyy ja säilyy kosketuksesta. Jos et pääse koskettamaan toista, niin et oikein itsekkään tiedä oman tunteen aitoutta.
Veikkaanpa, että tästä kosketuksen tarpeesta miehilläkin on kyse, vaikka se tulkitaan seksin hakemiseksi. Mahdollisesti mies itsekin käsittää halunsa seksiksi, vaikka kosketus on suuremmassa roolissa.
Itselle nettideittijutut ovat hankalia enkä juurikaan niitä harrasta. Hankaluutena on tuo kosketuksen puute. Enkä halua ihan heti edes ventovierasta kosketella.
T: Aikuinen nainen- Mitämaijatästä
Kerroppa sinä joka tunnut tietävän paljon tästä. Jos haluaa sitä kosketusta tai edes mahdollisuutta siihen, niin miksi se on todella vaikeaa antaa sitä mahdollisuutta siihen mahdollisuuteen. Miksi treffaamisia on niin vähän suhteessa siihen kuinka paljon tehdään työtä siihen että saataisiin aikaa se treffaaminen. Miksi ne ihmiset on niin vaikea tavata. Vaikka kyse on ihan vain tapaamisesta. Vai ajatteleeko nainen että mies kahlitseee heidät ja vie heidät lähimpään kellariiin pitää heitä siellä vankina seuraavat kymmennen vuotta.
Eikö silloin pitäisi pelätä kaikkia miehiä jotkä kadulla kulkee vastaan.
Lähdetkö treffeille? En lähde. Lähdetkö treffeille? En lähde. Lähdetkö treffeille? En lähde.
Melkein kuin naimisiin pyytäisi.
Mutta onhan naisella vaaransa, saattaa loukata toista kun ei innostukkaan. Tai sitten nainen loukkaantuu.
Joka tapauksessa joku aina loukkaantuu. Tai jos ei niin sitten se muuten turhaa. Ei ihmisten kuulu tavata toisia, muuta kuin jos tapaus on sataprosenttisen varma lopputulos. - heipparal
Miten niin kosketuksesta? Jos tunteet alkavat kosketuksesta, niin se viittaa kyllä siihen että on kyseessä ihan muu kuin aito kiintymys.
- iyrwqyippkhesgkmvf
Mies halusi pillua ja olitkin sitä valmis pärstäkertoimen mukaan antamaan, mutta aloit lässyttämään ihastumisesta niin ukko tod.näk. ajatteli ettei ole vaivan väärtti kun pärställä saa helpomminkin.
- isowaalee
Et menettänyt mitään, aloittaja hyvä.
- Totuus_sattuu_aina
On helppo samaistua aloittajan kertomukseen.
Olet vihdoin tavannut miehen, joka on todella taitava puhumaan tunteistaan; ikävästä, rakkaudesta, tulevaisuudesta, seksistä. Kaikki se, mitä nainen on aina halunnut kuulla ja enemmänkin. Pehmeällä, rauhallisella, silti miehekkäällä äänellään. Päivittäin lukuisia viestejä täynnä suuria tunteita ja sydämiä, paljon sydämiä. Puhumattakaan yöllisistä viesteistä, jotka tihkuvat erotiikkaa.
Liian hyvää ollakseen totta? Kyllä!
Tämä mies kuuluu siihen sarjaan, jolla on vähintään kaksi naista samaan aikaan. Viihdyttää itseään kirjoittelemalla molemmille. Jompi kumpi on aina saatavilla. Pahimmassa tapauksessa ei aina edes jaksa kirjoittaa, vaan käyttää mielellään "kopioi" toimintoa. Molemmille naisille samat tarinat, niin ei tarvitse miettiä, mitä on kirjoittanut kenellekin. Whatsapissa on myös paljon kivoja kuvia. Kuvat on helppoja, tekee valehtelemisestakin helpompaa.
Aloittajaa ei voi moittia. Rakkaudessa siipeensä saanut haluaa uskoa parempaan huomiseen. Hyvä, ettet ole uskoasi menettänyt. Älä menetä vieläkään.
Jos yhtään lohduttaa, niin mies tulee vielä ottamaan yhteyttä. Silloin vasta kysytään sinun vahvuuttasi.
Tsemppiä! - iyfgllyrdgnbcbjtfu
Naisten pitäisi tajuta se ettei enemmistöä miehistä kiinosta lässyttää tunteista mutta jotkut näin tekevät saadakseen pesää. Moni toimivakin parisuhde kariutuu sen takia kun naisella on harlekiinien rakentama romantiikan kaipuu, sitten langetaan pelimieheen joka osaa feikata mitä nainen haluaa kuulla.
- Jkkkll
Voin olla iloinen siitä, etten ole langennut pelimiehien pauloihin vaan aina olen tavalla tai toisella huomannut, jos toisen aikeet ei ole vilpittömät.. Eli ei mua pysty hyväksikäyttämään.. Toki olen myös kunnollisiin miehiin törmännyt..
- Ulkonäkö-on-kemia
Seksistä kysyminen on varmin tapa saada nainen katoamaan. No enpä ole seksistä puhut vaan ihan muista jutuista mutta naiset ei oikein osaa puhua mistään. Ei ne osaa vastata yksinkertaisiin kysymyksiin joten kommunikointi naisten kanssa vaatii jo aikamoista ponnistelua että saisi vastauksia. Ei naiset oikein tiedä mitä ne haluaa , normaalit miehet ei kelpaa eikä pelimiehet mukamas.
"Ihan vaan vinkkinä miehille, että jos seksiä haluatte, niin kysykää vaan ihan suoraan, se on varmin tapa saada sitä"
No ei pidä paikkansa. Naisten suurin valituksen aihe tälläkin palstalla on, että miehet kysyvät seksiä jo ekassa viestissä ja se inhottaa heitä.- kalinkka
Tuntuu ainakin tämä s24 olevan katoavia miehiä täynnä. Kai siitä jotain iloa saa, kun kirjoittelee mukavia ja toki ihan asiallistakin tekstiä päivän kulusta ja harrastuksista. Ei varmaankaan ole aikomustakaan tavata. Ehkä varattuja ovat?
- Exdeittailia
Samaa tekevät myös naisetkin, viimeistään silloin kadotaan kun tulee puhe tapaamisesta.
- Antaa.mennä
Mies jolla on vauhti päällä heti alussa - mies joka kehuu ja ylistää sinua että olet valmis hänelle heti - mies joka ei saa mieleistään vastausta liittyen seksiin katoaa nopeasti. Näistä jo kilikellot alkaa kilkattaa mistä on kysymys.
- nainen84n
Miksi edes jutella seksistä ennen tapaamista? Miksi tehdä siitä tapaamisesta niin hankalaa? Miksi vääntää siitä onko joku vaan pillun tai munan perässä? Eikö se nyt niistä keskusteluista ilmene jo? Sillon voi ihan tehdä omat johtopäätökset. Luulen että teit juuri niin, päättelit ihan oikein teidän keskusteluista että nyt mennään pikkusen liian nopeasti seksiosastolle. Et vaan uskaltanut sanoa suoraan että ei jatketa tästä sen pidemmälle, vaan aloit pyytämään vakuutteluja sieltä mistä niitä ei saa.
Olen välittömästi karvat pystyssä jos jossain nettiplatformilla aletaan keskustella jostain seksistä tai hempeilemään... Kyllä minäkin juoksisin karkuun jos joku mies alkaisi tivaamaan että ethän vaan halua munaa, ethän, ethän?! Mitä. Helvettiä.- sdvwesdsdfsdf
No kerros miten keskustelusta ilmenee että joku on vain pillun perässä, paino sanalla vain, koska normaalit miehet haluavat seksiä myös kuin muutakin.
Ja aloittajahan kertoo että olisi voinut antaa ihan vain. - erooyyu
Vaikkapa siksi jutella seksistä ennen tapaamista ettei joudu samaan tilanteeseen kuin entisen kumppanin kanssa ettei seksiä ole.
Jos nainen siitä säikähtää, on parempi palata takaisin äidin helmoihin, aikuisia kai nettideiteissä ihmiset yleensä ovat ja näin myös saa turhat naiset pois kuvioista.
Sitten kun osuu kohdalle nainen joka ei säikähdä sanaa seksi, voi harkita vakavempaa seurustelua jos muutoin osuu asiat yksiin molemminpuolin.
Ei se aina tarkoita pelkän seksiseuran hakemista jos mainitaan taikasana seksi.
Kyllä minäkin juoksisin karkuun jos joku mies alkaisi tivaamaan että ethän vaan halua munaa, ethän, ethän?! Mitä. Helvettiä.
Kuka nyt noin sanoisi naiselle jos aikomus on vain huijata seksiin tai kysyä mitä mieltä on seksistä? Omasta päästäsi keksit tuon?
- ikuinenromantikkoko
No jos minulle joku ylipäätään alkaa puhumaan pilluista, huorittelee jotain ihmistä tai käyttää muuten alatyylin kieltä, en halua jatkaa millään tasolla. Voin olla väärässä, mutta jos mies on oikeasti kiinnostunut, hän käyttytyy myös netissä kohteliaasti ja ei käytä alatyylisiä ja rivoja sanoja. Enkä halua tavata miestä joka puhuu tuolla tavalla.
- eootpglk
Eli sulle seksistä puhuminen tarkoittaa aina sitä että puhutaan pilluista, huorista ym.?
Taidat olla aika kokematon joka asiassa. - kaaaaalimato
Pillun ja kyrvän hokeminen ei kuulu minun ja kumppanin eroottisiin hetkiin. Sitä tarkoitin. Samoin jos mies käyttää rivoja sanoja, ei ole minun tyyppiäni. Kuvittelen myös, että jos mies haluaa oikeasti vakavaa suhdetta, hän ei avaa keskustelua ” Terve ! olen Matti. En juokse pelkästään pillun perässä. Kuis sulla, kyrpääkö vaan, vai vähän jotain muutakin. Aurinko muuten paistaa siellä komeesti. Tehdäänkö tänään romanttinen pyöräretki ? jos sun pillu kestää pyöräillä ? Miten on ?
- erooypt
kaaaaalimato kirjoitti:
Pillun ja kyrvän hokeminen ei kuulu minun ja kumppanin eroottisiin hetkiin. Sitä tarkoitin. Samoin jos mies käyttää rivoja sanoja, ei ole minun tyyppiäni. Kuvittelen myös, että jos mies haluaa oikeasti vakavaa suhdetta, hän ei avaa keskustelua ” Terve ! olen Matti. En juokse pelkästään pillun perässä. Kuis sulla, kyrpääkö vaan, vai vähän jotain muutakin. Aurinko muuten paistaa siellä komeesti. Tehdäänkö tänään romanttinen pyöräretki ? jos sun pillu kestää pyöräillä ? Miten on ?
En usko että kukaan mies aloittaisi keskustelua seurustelutarkoituksessa noin kuin esitit.
” Terve ! olen Matti. En juokse pelkästään pillun perässä. Kuis sulla, kyrpääkö vaan, vai vähän jotain muutakin
Eli kokematon olet. - bobojojj
ihanko totta ? :D
- EiSisälläSSSHäirintää
Aloittaja on ilmiselvä "Noitavainoaja", oikeat miehet karttavat näitä rääväsuuämmiä........
- neitikevätyö
Jos mies hakee seksiseuraa, kirjoittaa seksistä.
Jos mies hakee suhdetta, kirjoittaa seksistä.
Kun tavataan, tuollainen mies olettaa saavansa seksiä.
Tapaan miehen ja jos ajatukset osuu yksiin, tavataan uudestaan. Jollain kerralla sitten on seksiä ja siitä eteen päin myös.neitikevätyö, sun tapaisen naisen kanssa olis mukava viettää aikaa yhdessä, siis jos ajatukset osuu yksiin.
- neitikevätyö
Siinähän dilemma juuri onkin, että mistä sen mukavan miehen löytää. Jonka kanssa on mukava tehdä ihan kaikkea.
- Maija8888
”Jos haluaa sitä kosketusta tai edes mahdollisuutta siihen, niin miksi se on todella vaikeaa antaa sitä mahdollisuutta siihen mahdollisuuteen.”
Hyvä kysymys.
Todellisessa elämässä se kosketuksen halu kehittyy vähitellen luottamuksen myötä. Kun taas käydään nettitreffeillä, niin kummallakin osapuolella on kiire ja paine ottaa nopeasti selvää vastapuolesta. Ja seksiäkin kuulemma pitäisi saada kolmansilla treffeillä. Jännä vaatimus, koska todellisen elämän selvinpäin tutustumisessa et ole päässyt halaamaan vielä tässä vaiheessa. Ehkä merkitsevä hymy on vasta vaihdettu.
”Miksi treffaamisia on niin vähän suhteessa siihen kuinka paljon tehdään työtä siihen että saataisiin aikaa se treffaaminen.”
Nyt varmaan puhut nettideittailusta, eikö vain?
Niitä kohteita on varmasti niin liikaa, ettei siinä itsekkään ole uskottavasti mukana.
”Miksi ne ihmiset on niin vaikea tavata. Vaikka kyse on ihan vain tapaamisesta.”
Varmaan liittyy siihen ettei alussa olla kiinnostuneita eli siksi omat arkiaskareet ovat tärkeämpiä kuin muukalaisen tapaaminen. Eihän tämä näin saisi olla. Pitäisi vaan tavata ja tavata ja katsoa miten kiinnostus kasvaa.
”Vai ajatteleeko nainen että mies kahlitseee heidät ja vie heidät lähimpään kellariiin pitää heitä siellä vankina seuraavat kymmennen vuotta.”
Useimmilla meillä on ”kaikki tunnit jo käytössä” ja siksi muukalaisen kanssa ei ihan heti löydy aikaa. Omasta puolesta voin sanoa, että
jos oikea löytyy niin kyllä hänelle on tilaa/aikaa elämässäni. Tämä alkuvaihe on haastava, koska tutustuessa haluan olla oikeassa mielentilassa. Ihastuminen vaatii positiivisen ja kiireettömän mielentilan.
Uskoisin että miehelläkin on sama juttu. Molempien siis pitää olla positiivisessa tilassa ( = ei kiirettä, huolia, stressiä, flunssaa) , jotta ihastuminen voi tapahtua.
Lopuksi tähän haluan sanoa, että kyllä erityisesti naisten pitää ottaa isompi deittailu asiassa. Jos nainen ei pidä Nettideittailua toimivana, niin silloin pitäisi avata silmänsä ja aistinsa todellisen elämän puolella. Jos kiinnostus herää, niin siitä pitää antaa vihjeitä kohteelle tai sanoa suoraan.
Minä olen omassa elämässä sellaisessa tilanteessa, jossa seuraava vaihe on pyytää ihastus kahville. Olen tavannut tätä miestä säännöllisesti ammatillisesti, koska olen hänen asiakas. Jossain vaiheessa vaan huomasin, että olen hänestä kiinnostunut, ajattelen lämpimästi ja toivon että tapaisin useammin. Nyt minulla on kaksi vaihtoehtoa eli edetä tai olla hiljaa ja kärsiä.
Tämä henkilö on Tinderissä, mutta en klikannut profiilia. Olisiko pitänyt..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694909KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923840- 1883621
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783289Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241971
- 1871857
- 301696
- 431405