Kuulkaa, tai olkaa kuulematta.
Ellei Herra Sebaot olisi jättänyt jäännostä, olisi meidän käynyt, niinkuin Sodoman ja Gomoran.
Herra on keräävä kaikista kansoista ja kansan heimoista, neljästä eri ilman suunnata heidät.
He, jotka uskovat Jeesuksen nimeen.
Herramme Jeesus Kristus antaa heille opetuksen tuhatvuotisessa valtakunnassa.
Ne, jotka, jotka Uudesti syntyvät SANAN kautta, kasvavat ja tekevät työtä Jeesuksen nimeen.
He ovat uskolliasia SANALLE, joka on JEESUS.
Heidät Jeesus pelastaa suoraan taivaan kartanoihin. Jeesus itse kouluttaa omat työntekijänsä.
Heidät viedään tulen läpi, antaen oman alueen koulutuksen, antaen myöskin ymmäryksen siihen.
Heillä on tieto mitä milloinkin tulee sanoa ja puhua. Pyhä Henki ilmoitaa mitä tuleman pitää.
Siksi, jokainen, joka tulee Herran oppettamaksi ON VASTUULLINEN OMISTA SANOISTAAN.
Opetukseksi ja kehitukseksi heille, jotka ovat opin tarpeessa.
Nämä opin sanat ovat, vain heille, jotka ottavat opin vastaan.
Koska Sana sanotaan ei se tyhjänä palaa.
Mutta, joka pitää tyhjänä Herran kehoitukset, hän joutuu kasvun paikalle ja hänelle on JUMALAN SANAN oppimisen paikka.
Sanan kautta, vain voi kasvaa,. Mikään saarna, eikä kehoitus mene perille ilman nöytyyttä,
ja vastaan ottavaista sydäntä.
Israilin kansan jäännökselle
Herranpofetta
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1224592Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013900Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513290
- 432982
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182549Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222452- 232196
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171849Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351745