Gigantti kusettaa kunnolla

UskomatontaVedätystä

Aina sama juttu Seinäjoen Gigantin kanssa.
Gigantti jakaa mainoslehtisiään joissa kaikenlaisia tarjouksia.
Kun sitten menee Seinäjoen myymälään niitä ostamaan niitä ei siellä myydä lainkaan. Tarjolla vain kalliita normaalihintaisia tuotteita.

Jos haluaa mainostetun tarjoustuotteen jolla asiakas myymälään houkuteltu joutuu sen myymälässä maksamaan ennakkoon ja se tilataan ja sen saa sitten hakea 2-4 viikon kuluttua myymälästä tai toinen vaihtoehto on ajaa vaikka Vaasan Giganttiin jossa niitä kaikkia tuotteita on hyllyssä mutta Seinäjoelle ei mitään.

Ohessa Gigantin chat-virkailijan kanssa käymäni keskustelu jonka lipuksi "löi luurin korvaan"

"Anni on liittynyt keskusteluun.

Customer: Moi! Yritän katsoa onko Clint CT4 digiboxia Seinäjoen myymälässä mutta näyttää vain kaikkien muiden muttei Seinäjoen tilannetta???

Anni: Hei!

Customer: Nouda myymälstä käskee ajamaan 10km päähän Vaasaan vaikka Seinäjoellakin on myymälä ;)

Customer: siis 100km päähän

Anni: Seinäjoen myymälä ei ole digiboxia myymälään tilannut, minkä takia sitä ei sieltä ole saatavilla. Suosittelen tekemään nettitilauksen mikäli boxi kiinnostaa :-)

Customer: Siis laite on viikon tarjouksenne eikä tarjoustuotetta ole Seinäjoella lainkaan???

Customer: Myykö Seinäjoen liike vain makkaraa ja lihapiirakoita vai mitä se myy jos siellä ei ole lainkaan digibokseja??? ;-)

Customer: Seinäjoen liike todella pahamaineinen koska mitään tarjoustuotteita ei koskaan ollut saatavilla.

Customer: Jos halusii mainostetun tarjouksen piti se maksaa liikeeeseen ennakkoon ja tulla kk kuluttua noutamaan ;)

Anni: Tuotetta kuitenkin on saatavilla keskusvarastoltamme ja myymälä voi teille sieltä tilata, jos ette itse netistiä halua tilausta tehdä.

Anni: Olisinko voinut olla muuten avuksi?

Customer: Aivan uskomatonta ;)

Anni: Mikäli tarvitsette vielä apua, otattehan uudelleen yhteyttä. Mukavaa päivänjatkoa!

Anni on poistunut keskustelusta.
Olette ainoa käyttäjä keskustelussa."

94

11154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikäväpaikka

      Ihan tuttua, niin tuttua, kauraa Seinäjoen Gigantissa.

      Myyjätkään ei halua myydä tarjoustuotteita koska joutuvat maksamaan ne omasta pussistaan. Kun myyjä myy kalliin normaalihintaisen saa hän siitä provisiota.
      Kun sitten hän myy tarjoustuotteen se leikataan hänen palkastaan.

      • verkkokauppa.commmm

        Suosittelen tilausta verkkokauppa.com
        joka ei ole norjalaisten Powerin ja Gigantin kanssa ketjussa.


      • AEG
        verkkokauppa.commmm kirjoitti:

        Suosittelen tilausta verkkokauppa.com
        joka ei ole norjalaisten Powerin ja Gigantin kanssa ketjussa.

        Siinä vasta ihme firma on, ei mitään hyviä kokemuksia.
        Mä en ymmärrä tota marinaa, mikset tilannu gigantin verkkokaupasta ja noutanut seinäjoen gigantin eteisestä, ei tarvii mennä patsastelemaan sinne viisaitten myyjien joukkoon.


      • Anonyymi
        AEG kirjoitti:

        Siinä vasta ihme firma on, ei mitään hyviä kokemuksia.
        Mä en ymmärrä tota marinaa, mikset tilannu gigantin verkkokaupasta ja noutanut seinäjoen gigantin eteisestä, ei tarvii mennä patsastelemaan sinne viisaitten myyjien joukkoon.

        Mikä tämä marina oikein on? Naispuolinen myyjäkö jonka puhetta ei ymmärrä?


      • Anonyymi
        AEG kirjoitti:

        Siinä vasta ihme firma on, ei mitään hyviä kokemuksia.
        Mä en ymmärrä tota marinaa, mikset tilannu gigantin verkkokaupasta ja noutanut seinäjoen gigantin eteisestä, ei tarvii mennä patsastelemaan sinne viisaitten myyjien joukkoon.

        Joskus verkkokaupan tuotteen tuo venääähti 2kk pahoittelivat kyllä kahdesti ongelmaa tulihan se sitten uunituoretta varastoa.


      • Anonyymi

        En tiedä mistä näin ns tarkkaa tietoa saitte mutta tämä siivutus on jostain haettu.


      • Anonyymi

        Taitaapi tuo olla laitonta.


    • Väitän että aloittaja olisi kyllä saanut boxinsa parissa päivässä luvattuun hintaan, jos niitä kerran keskusvarastolla on. Mistä tuo 2-4 viikkoa tulee? Ei kuulosta uskottavalta.

      Tietysti olisi hienoa, että tarjoustuotetta olisi myymälässä tasan se määrä mitä niille on ostajia, mutta tämä ei oikein toimi koskaan missään myymälässä.
      Jos on hyvä tarjous, niin tavara yleensä loppuu, mutta jos tarjous ei ole rajoitettu, niin liikkeen on toimitettava tuote tilaamalla luvattuun hintaan.
      Tiesikähän Anni ihan oikeasti, että noita ei ollut tilattu Seinäjoelle lainkaan? 🤔

      Itse en ole koskaan joutunut jo maassa olevaa tuotetta viikkoakaan, mutta verkkokauppojen kuten vaikka Pixmanian tuotteita kylläkin, koska monet tuotteet tilataan ulkomailla sijaitsevista varastoista.

      • Anonyymi

        Joo, nehän tulee Ruosista, ja PostNord on aika kankea ilmoittamaan miten tuote etenee,Suomessa toimii kymmenen kertaa paremmin


      • Anonyymi

        Sorry vaan, mutta pitää paikkaansa, ostat mitä tahansa. Oma kokemukseni, ensin toimitusaika oli muutama päivä, kun ei tavaraa ollut, mutta maksaa piti. "Tulee perjantaina" (maksuhetkestä viisi (5) päivää, että tavara on mulla). Sitten soittivat "ei olla Ruotsista vielä saatu, on parissa päivää keskusvarastolla". Selvitin asiaa ja sitä kamaa oli keskusvarastossa Vantaalla läjäpäin. No odottelin, kunnes liikkeestä soitettiin "ei olla vielä saatu", kysäsin, että kun on niin pitkä matka tuolta Vantaalta tänne (n 60 km), että mihis ne oikein viedään vai mistä kierretään? Sitten alkoikin kuljetusliikkeen syyttely.
        Vaadin rahat heti takasin. Onko edes laillista pakkomaksaa näille liikkeille tuotetta, jota et saa itsellesi heti? Tietääkö kukaan?


    • Gikantin myyjät joutuvat myymään kalliimpia tuotteita jos meinaavat ettei joudu aktiivi malliin.
      Gigantti hävisi irtisanomiskiistan – alhainen myyntikate ei kelpaa ... - Yle
      https://yle.fi/uutiset/3-7702858
      22 dec. 2014 - Tavoitteita pienempi myyntikate ei ole riittävä syy irtisanoa myyjää, linjaa korkein oikeus. Työnantaja ei voi liittää asettamiinsa tulostavoitteisiin irtisanomisuhkaa. Kodinkone- ja elektroniikkajätti Gigantti joutuu korvaamaan työntekijänsä oikeudenkäyntikulut

    • vihoviimeinenostopaikka

      NOTille:
      Et ole tainnut koskaan käydä Seinäjoen Gigantissa?

      Seinäjoen myymälässä on normaalikäytäntö että halpoja tarjoustuotteita ei tilata LAINKAAN myymälään. Kun sitten asiakkaat sinne ryntää yritetään väkisin myydä tilalle paljon kalliimpia. Jos asiakas välttämättä haluaa sen mainostetun halvan tuotteen pitää se maksaa heti ennakkoon ja todellakin sen saamiseen menee monta viikkoa vaikka kuinka tulisi päivässä parissa keskusvarastolta koska myyjät tekee kaikkensa ettei joutuisi tarjoustuotteita myymään koska osa tuotteen alennuksesta otetaan suoraan pois heidän palkastaan.

      Asia ei kai ole muualla Suomessa Gigantin myymälöissä ongelma eli koskee lähinnä Seinäjokea joka ei ole ketjun oma vaan yrittäjävetoinen myymälä.

      • Olen toki käynyt, mutta harvemmin ostan halvinta mahdollista tuotetta, koska ne harvoin ovat hyviä.
        Gigantin keskusvarasto näyttää olevan Ruotsissa, mutta kuulostaa aika uskomattomalta, että tavaran saapuminen sieltä kestäisi kuukauden. Jos näin on, niin kannattaa ottaa yhteys Gigantin ylimpään portaaseen, koska netissä lupaavat että tavaran voi noutaa kahdessa tunnissa.

        Myyjien palkoista ei ole tullut keskusteltua ja tämä on vähän huono foorumi keskustella siitä.


    • einarinaa

      Voikahan olla niin jotta pitää joskus katsoa itseäänkin ... omaa nenää.
      Aika harvoin halpa ja hyvä kohtaavat, se vain on niin. En minäkään halua välttävää jos pienellä panoksella saisin paremman.
      Olen ja tulen olemaan edelleen asiakkaaana siellä.

    • näinon2

      Jos tuo on jatkuvaa, niin todisteita kehiin ja kuluttaja-asiamiehelle. Joutuvat jatkossa mainoslehteen painattamaan, että tajoukset ei koske Seinäjoen myymälää.

    • Hophei

      Siitä vaan Gigantin viikkotarjouslehti käteen ja vertaamaan Seinäjoen myymälän tarjoustuotteiden saldoja niin totuus selviää.

    • vihoviimeinenostopaikka

      NOT ei ymmärtänyt pointtia. Kyllä ne tuotteet varmaan tule parissa päivässä mutta myyjät yrittää väittää että menee monta viikkoa koska eivät halua niitä myydä koska alennukset otetaan heidän palkoistaan.

      • AEGG

        MIKSI ? pitää mennä myymälään, kun saman voi tilata tarjoushinnalla netistä ja noutaa sen sit myymälästä, mä en liion tajuu mikä pointti tässä on? ehkä henkilökohtaista JaskanPuhantaa,,,


      • Anonyymi

        No tuota en tiennyt, päinvastoin 😀🙄


    • Edelleenkin sanon, ettei tuo kuulosta uskottavalta. Melkoista uhkapeliä myyjältä.

    • samakokemus

      Ihan tuttu juttu omaltakin kohdalta monet kerrat ja saman kuullut monelta tutultakin.

      Tsekkaapa itse tarjoustuotteiden varastomäärät Seinäjoen myymälässä ja muissa Giganteissa. Vaikkapa tuota mainittua tarjouksessa olevaa digiboksia Sjoella 0 kpl koska ei ole tilattu ainuttakaan ja muissa nyymälöissä saattaa olla 100 kpl odottamassa asiakkaita kun laitetta kerran mainostetaankin.

      Ei tämä miään uutta ole. Seinäjoella on alusta alkaen kun Gigantti aloitti ollut ihan sama systeemi.

    • SeppoPetteri

      Seinäjoen Gigantilla on ollut aina sama juttu tarjousten kanssa,
      Joko myyjä sanoo ettei niitä ole tullut lainkaan ja käskee tulla vaikka ensi viikolla katsomaan tai sitten käskee maksaa ennakkoon ja tulla joskus myöhemmin kyselemään jos olisi jo tullut. Tai sitten käskevät ostaa suoraan netistä.

      Ja miettikääpä itse miten toimisitte jos palkkanne olisi provisoiden varassa ja jos myytte kalliin normaalihintaisen tuotteen saatte siitä hyvän provision. Jos sitten myytte halvan tarjoustuotteen vähennetään osa sen tuotteen alennuksesta suoraan palkastanne. Aika härski systeemi että osa yrittäjänvastuusta on myyjän harteilla.

    • oiskosattumaa

      Valitettavasti on kyllä törmätty samaan ilmiöön muissakin ko ketjufirman liikkeissä, tarjoustuotteita jotka kuvastossa kuvattu, ei löydykään paikan päällä.....

    • sjokityhjää

      Olen jo kymmenen vuotta ostanut tavaraa Sjoen gigantista.Tarjoutuotteita eikä halutuimpia tuotteita seinäjoen gigantissa ei yleensä ole.Lähes aina olen joutunut tilaamaan tuotteen gigantin nettikaupasta sjoen giganttiin josta sen sitten olen käynyt hakemassa.Toimitusaika on yleensä ollut noin 5 päivää.
      Olen ostanut televisioita,pölynimureita,stereolaitteita,kännykkätavaraa.
      Vaasan liikkeessä niitä on lähes aina mutta ei viitti ajaa tuntia suuntaansa.
      Joulun aikoihin ja välipäivinä sjoen myymälä oli aivan täynnä väkeä.
      Varmaan monelta paloi hermot kun joutui odottelemaan vaikka henkilökuntaa oli töissä kiitettävän paljon.

    • JoriJJ

      Suurin kusetus on se että se boksi on aivan PSKA! Et menettänyt hirveesti. Ostin sen 69€ hintaan (oli hyllyssä Seinäjoen liikkeessä???) ja nyt pohdin että palautanko ja käyn hakeekin uuden töllön...Ainakin siellä palautukset toimii hyvin ja myyjä oli mukava

      • Tuo nyt oli arvattavissakin, että ei voi olla laadukas. Monessa talousessa näyttää vieläkin olevan 80-luvulla ostettu televisio boxin jatkeena. Kun kerran ostat laatua, niin ei tarvitse ostaa hetkeen uutta. Sinäkin päädyt luultavasti aika pian ostamaan kunnollisen digiboxin ja hävisin 69€.

        Ehkä Seinäjoen Gigantissa ollaan vähän fiksumpia, ettei tilata hirveää määrää kuraa asiakkaiden riesaksi?
        Joskus voisi uskoa myyjää joka sanoo, että tämä tuote ei ole hyvä ja kannattaa ostaa kerralla kunnollinen.
        Köyhän ei kannata ostaa halpaa! Ei kyllä rikkaankaan, koska halvan romun kanssa saattaa mennä hermot.


    • oonasiakas

      Niinpä.....tosi hyvää et saa halvalla ja sitten ollaan palauttamassa.....onko tuossakaan järkeä.
      Olisikohan pitänyt kuunnella ja kysellä MYYJÄLTÄ.

    • NoEiOleKusettanut

      Olen hyvin paljon ostanut tavaraa Seinäjoen Gigantista ja aina olen saanut haluamani, myös tarjoustuotteissa. Myyjät ovat aina olleet asiantuntevia ja kohteliaita. Käsittääkseni myös suurin osa myyjistä on ns. "vanhoja tekijöitä", jota itse ainakin arvostan paljon.

      Ainoastaan puhelinpuolen hidas palvelu ärsyttää. Täytyy varata noin puolituntia aikaa myymälässä odottamiseen, jos meinaa puhelimen saada.

      Ps. Olen luullut, että me täällä pohjanmaalla käyttäytyisimme fiksummin, kuin mitä ketjun aloittaja antaa ymmärtää. Onneksi Annilla Gigantin asiakaspalvelussa pysyi pää viileenä. Itse olisin jo makkara/lihapiirakka kommentin jälkeen lopettanut keskustelun siihen. Miksi keskustella ihmisen kanssa, joka ei pysty ilmaisemaan asiaansa asiallisesti?

    • JaTämäTarinaOnTosi

      Olin ostamassa kerran Gigantista puhelinta ja moitin hintaa joka oli paljon kalliimpi kuin muilla. Myyjä sitten kysyi että paljonko se muualla maksoi.

      Kerroin Haka-radion hinnan ja myyjä ei uskonut vaan sanoi että mennäänkö samantien soittamaan sinne Hakaradiolle ja tarkistetaan pitääkö paikkansa.

      Myyjä meni hölmöksi kun sanoin että mennään vain ja menimme tiskille molemmat. Myyjä alkoi kiemurrella kun odottelin että soittaako hän. Kysyinkin ett soitetaanko nyt sitten mutta myyjä ynisi vain jotain ja kun ei mitään enää tapahtunut eikä myyjä enää suostunut edes puhumaan lähdin pois.

      Tästä on jo todella pitkä aika ja se myyjä oli parikymppinen sälli jolla oli omien kovien puheidensa mukaan 25 vuoden kokemus puhelimista ja elektroniikan myynnistä.
      Oli aikalalla omituisin reissu puehlinkauppaan ;)

    • tähti1

      Kuulostaa kummalta, kävin viime viikolla hakemassa pesukoneen tarjouksesta ja olen erittäin tyytyväinen palveluun. Naisena ei ole ollut koskaan helppoa tehdä ostoksia alan liikkeissä. Nyt myyjä oli todella ammattitaitoinen ja tuntui aidosti välittävän minun ajatuksista.

      • työntekijämaksaa

        Varma merkki että tarjous oli todella huono ja kallis jos laite löytyi Seinäjoen myymälästä. Niitä aidosti halpoja siellä ei ole koskaan ja myyjiä estetään myymästä halpoja tarjouksia siten että myyjä joutuu itse maksamaan osan alennuksesta omasta pussistaan Gigantissa.


      • Anonyymi

        Ihan selvästi sinua huijattu! Myyjiin ei kannata koskaan luottaa! Kannattaa itse ottaa asiaa laitteesta ennen kuin ostaa :) itse ei anna kenenkää myyjän missään tulla kysymään että tarvitsenko apua sanon vaan myyjälle ei kiitos ja tiedän mitä tulin ostamaan.


    • Sähköpostia_

      Älkää antako s.postiosoitetta kun käytte Gigantissa.
      Mulle on nyt monta vuotta tuutannut sieltä s.postia lähes päivittäin.

      • Anonyymi

        Estä, eihän se muuta tarvitse. Sähköpostissa voi myös käyttää toimintoa estä tämä mainostaja. Se on siinä. Ai hyvänen aika.


    • Kuulto

      Kuulostaa niin pohojalaaselta. Sama kokemus Prismassa. Prisman nettisivuilta valitsin myymälän, ja Seinäjoen myymälästä löytyi eräs ps2 peli hintaan 29,95 euroa. Kuitenkin sitten Prismassa hintalappu olikin 39,95 euroa. Kysyin myyjältä, joka sanoi ettei voi pitää paikkaansa. Näytin puhelimelta Prisman sivuilta löytyvän hinnan 29,95. Myyjä intti vain sitten että hyllyhinta on hyllyhinta ja sillä sipuli. Vaadin että pitää se netissä luvatulla hinnalla saada, koska sen perusteella varta vasten tulin. Myyjä sanoi vain pohojalaaseen tyyliin että ota tai jätä. Että semmosta asiakaspalvelua. Ota tai jätä, ei hyvää päivää...

      • Kokenutsamanlaista

        Joo, samaa.. Oppitunti asiakaspalvelusta olisi paikallaan..


      • prmprm

        Tarkistettiinko tuotteen hinta viivakoodista? Kävin myös joskus verkkokaupan hinnan perusteella tuotetta katselemassa, ja hyllyhinta toinen, kalliimpi. Kuitenkin sitten kun viivakoodin luki, olikin verkkokaupan hinta.


    • Siitässaahuonot

      Joopajoo tässä räkäkylässä harvoin löytyy mitään tarjoistuotteita sama gigantissa sama powerissa sama claes ohlsonilla.

      Haet mitä tahansa sama laulu!!

      Voidaan tilata se kestää viikosta kahteen.

      Minä kun tarvitsen jotain ja sitä ei myymälästä löydy. Marssin heti ulos en ala mitään odottelemaan vaan kun o. TAMPEREELLE MUUTENKIN VIIKOTTAIN ASIAA SAAN NE SIELTÄ. SIINÄ JÄÄ PAIKALLINEN PISTE NUOLEMAAN NÄPPEJÄÄN!!

    • Anonyymi

      sama oli back to school ruletti arvonta pelin kanssa. Sain 3 kertaa peräkkäin kännykkä kuvan ruletista mutta ei tullu ilmoitusta että olet voittanut sen. Gigantin arvonnat vaikuttaa huijaukselta. Vaikka olisi kuinka virallisia.

      • Anonyymi

        ymmärrän tuskan kirjoittelussa...mutta...jos tilaa tarjouksesta saa sen sillä hintaa kesti toimitus tunnin tai vuoden...yleensä ruotsista tulee jos esim ennen 12 ma tilaa on ke iltapäivällä kotona.
        sitten en ymmärrä mitä yleensä on enää kymmeneen vuoteen tehnyt digiboxilla? asun toki kaupungin keskustassa tv kuituverkossa nauhoitus pilveen. kanavia yli 200.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ymmärrän tuskan kirjoittelussa...mutta...jos tilaa tarjouksesta saa sen sillä hintaa kesti toimitus tunnin tai vuoden...yleensä ruotsista tulee jos esim ennen 12 ma tilaa on ke iltapäivällä kotona.
        sitten en ymmärrä mitä yleensä on enää kymmeneen vuoteen tehnyt digiboxilla? asun toki kaupungin keskustassa tv kuituverkossa nauhoitus pilveen. kanavia yli 200.

        Ei ole ollut ongelmia ja palvelu pelaa GIGANTISSA. POWERiin en mene kun siellä on paljon kalliimmat hinnat ja palvelu kehnoa.


      • Anonyymi

        Se oli valitettavasti gigantin nimiin tehty huijaus ja muista paikoista löytyy pilvin pimein. On eri pankkeja, eurolla puhelimia jne. Gigantti ei ole ainoa jonka nimiin näitä tehdään. Nyt järki käyttöön,saa ajatella. Poista ja estä lähettäjä, älä avaa linkkejä.


    • Anonyymi

      Jyväskylän gigantissa palvelu pelaa ja siellä saa heti 20e alennuksen, jos tuote on aukaistussa laatikossa.
      Seinäjoen myymälässä on ainut joka hymyilee, nuorinainen kassalla ja tosi palvelualtis nainen.

    • Anonyymi

      Kai te kaikki olette jo huomannut että tämä " Nuorissa on tulevaisuus" on joku seinäjoen yrittäjien palkkaama trolli, seuratkaapa vähän hänen juttujaan, saattaapa olla takana sjoen kaupunki, kuka tietää.

    • Anonyymi

      Ymmärrät kai että nämä chatit on robotteja. Siis tekoälyjä. Et keskustellut minkään todellisen virkailijan kanssa, vaan botin.

      Nämä antavat automaattisen vastauksen avainsanojen perusteella.

      • Anonyymi

        mä oon robotti,seuraan teidän keskusteluja. kun ovikello soi....älä avaa. i,m back


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä oon robotti,seuraan teidän keskusteluja. kun ovikello soi....älä avaa. i,m back

        verottaja kusettaa aina ja polliisi pamputtaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        verottaja kusettaa aina ja polliisi pamputtaa

        Oon tilannut Gigantin netistä ja hakenut Seinäjoen liikkeestä.Näin pääsee helpommalla eikä tarvitse kuunnella lisäextreamyyntipuheita.Muutenkin tiedän mitä ostan enkä jää liikkeeseen norkoilemaan.
        Nämä nuoret myyjät kyl päteviä Sjoenliikkees


    • Anonyymi

      Oikeastaan, eihän sinne tarvittaisi kuin ns, myyjien vaihdos.

      Siellä on ne tietyt naamat joille oviauki ja monoa ahteriin .

      Oikeita myyjiä löytyy aina jos vain on halua sellaisia saada.

      • Anonyymi

        Gigantti on hyvä ja edullinen ketju. Seinäjoen liike vaan on muita heikompi kuten todettu. Minäkin monesti ollut ostamassa sieltä tarjoustuotetta, mitä ei ole ollut...

        Parhaimmillaan olin ostamassa tuotetta, jonka olin etukäteen viisastuneena katsonut löytyvän Seinäjoen myymälästä. Väsyneen oloinen myyjä väitti, että ei löydy heiltä.. ei meinannut uskoa kun näytin, että kyllä teillä varastosaldon mukaan on tuotetta. Lopulta jaksoi raahautua tarkistamaan ja yllättyneenä kertoi tuotetta löytyvän. Kyseessä oli useamman sadan euron kauppa joka sitten saatiin hoidettua, mutta jos olisi myyjästä ollut kiinni niin muualta olisin ostanut!

        Monessa muussa Gigantissa olen käynyt ja saanut todella hyvää palvelua. Seinäjoki on ihan oman laatuinen paikka. Hyvin kuvaa sekin, että muualla on runsaasti outlet tuotteita hyvällä tarjouksella, mutta Seinäjoelta et niitä löydä.


      • Anonyymi

        Riipputissi, menitkö jo liian pitkälle? Aika vakavia juttuja jo


    • Anonyymi

      Seinäjoen Gigantti on yrittäjävetoinen eikä ketjun oma. Lisäksi myyjät joutuvat maksamaan alennukset omasta pussistaan eli eivät halua myydä tarjouksia vaan vain kallliita normaalihintaisia. Itse olen asioinut monet kerrat Vaasan Gigantissa sielläpäin liikkuessani ja palvelu todella hyvää Seinäjokeen verrattuna.

      • Anonyymi

        Ei kokemuksia Vaasan myymälästä mutta Seinäjoelta on ja vain hyviä. Neuvoni...ole ajoissa matkassa jos vain tarjoustuotteita haalit, se nyt on selvääkin ettei niitä voi ylen määrin hankkia kauppiaskaan varastoon. Näin se on joka liikkeessä, myös Vaasassa ja kyllä toi välimatkan taittaminenkin maksaa jos ei apostolin kyydillä mene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kokemuksia Vaasan myymälästä mutta Seinäjoelta on ja vain hyviä. Neuvoni...ole ajoissa matkassa jos vain tarjoustuotteita haalit, se nyt on selvääkin ettei niitä voi ylen määrin hankkia kauppiaskaan varastoon. Näin se on joka liikkeessä, myös Vaasassa ja kyllä toi välimatkan taittaminenkin maksaa jos ei apostolin kyydillä mene.

        Tilaan Gigantin nettikaupasta ja haen Sjoen liikkeestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kokemuksia Vaasan myymälästä mutta Seinäjoelta on ja vain hyviä. Neuvoni...ole ajoissa matkassa jos vain tarjoustuotteita haalit, se nyt on selvääkin ettei niitä voi ylen määrin hankkia kauppiaskaan varastoon. Näin se on joka liikkeessä, myös Vaasassa ja kyllä toi välimatkan taittaminenkin maksaa jos ei apostolin kyydillä mene.

        Seinäjoen gigantissa ei ole ikinä tilattuna ainuttakaan alennustuotetta . Vaikka roikkuisit ovenkahvassa ekana niin kerrotaan ettei ole hyllyssä vaan tilata pitää , lopetin asioinnin siellä tämän vuoksi ja nykyisin tavarat tulee nettikaupoista suoraan kotiovelle . Sinäkö ostat vaan ns täysihintaista tavaraa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seinäjoen gigantissa ei ole ikinä tilattuna ainuttakaan alennustuotetta . Vaikka roikkuisit ovenkahvassa ekana niin kerrotaan ettei ole hyllyssä vaan tilata pitää , lopetin asioinnin siellä tämän vuoksi ja nykyisin tavarat tulee nettikaupoista suoraan kotiovelle . Sinäkö ostat vaan ns täysihintaista tavaraa ?

        Sama homma. Lopetin käymisen tuolla, kun niitä tarjoustuotetta ei ole ja takuulla olen ollut ajoissa. Miksi Gigantti jakaa joka viikko tarjouskuvastoa täällä, kun niitä ei sitten kuitenkaan ole mahdollista ostaa myymälästä. Turhaa touhua täällä.

        Asiakas on ilmeisesti aina väärässä. Onneksi on vaihtoehtoja. Vaasan ja Tampereen kivijalka myymälät ja nettikauppa jos nyt Giganttia haluaa käyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seinäjoen gigantissa ei ole ikinä tilattuna ainuttakaan alennustuotetta . Vaikka roikkuisit ovenkahvassa ekana niin kerrotaan ettei ole hyllyssä vaan tilata pitää , lopetin asioinnin siellä tämän vuoksi ja nykyisin tavarat tulee nettikaupoista suoraan kotiovelle . Sinäkö ostat vaan ns täysihintaista tavaraa ?

        Nyt kyllä puhut PASKAA, minä ainakin olen saanut ostettua useinkin noita viikkotarj.tuotteita. Sä vain olet niin hidas....tai powerin myyjä. Siellä en ole käynytkään kun saa saman tuotteen muualta edullisemmin ja sillä on niin huono kauppapaikka Seinäjoella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kyllä puhut PASKAA, minä ainakin olen saanut ostettua useinkin noita viikkotarj.tuotteita. Sä vain olet niin hidas....tai powerin myyjä. Siellä en ole käynytkään kun saa saman tuotteen muualta edullisemmin ja sillä on niin huono kauppapaikka Seinäjoella.

        Just joo ja sitten heräsit dikki kädessä ilman tarjoustuotteita joita unessa ostelit kikantista. Ainuttakaan tarjoustutetta en ole seinäjoen gigantista saanut tilaamatta ostettua koskaan ja usko pois olen montaa yrittänyt ostaa ja aamulla aikaisin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kyllä puhut PASKAA, minä ainakin olen saanut ostettua useinkin noita viikkotarj.tuotteita. Sä vain olet niin hidas....tai powerin myyjä. Siellä en ole käynytkään kun saa saman tuotteen muualta edullisemmin ja sillä on niin huono kauppapaikka Seinäjoella.

        Kyllä ne tarjoustuotteet on virtuaali tuotteita . Fyysistä tarjoustuotetta et seinäjoen gigantissa näe, korkeintaan jonkun hammasharjan ehkä mutta nämä vetävimmät sisäänvetotuotteet loistavat poissaolollaan , kalju vaihtoon ja uutta nuorta verta tilalle joka ymmärtää bisneksen päälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne tarjoustuotteet on virtuaali tuotteita . Fyysistä tarjoustuotetta et seinäjoen gigantissa näe, korkeintaan jonkun hammasharjan ehkä mutta nämä vetävimmät sisäänvetotuotteet loistavat poissaolollaan , kalju vaihtoon ja uutta nuorta verta tilalle joka ymmärtää bisneksen päälle

        Huono homma koko Gigantille, kun Seinäjoelta ei saa ostettua tavaraa. Muualla kyllä toimii niin kuin moni muukin sanonut.

        Miksi konserni ei puutu tuohon vai eivätkö tiedä?


    • Anonyymi

      Seinäjoen Gigantti ei ole aito Gigantin myymälä vaan sitä pyörittää paikallinen yrittäjä ja myyjätkin on provisiopalkalla. Jos myyjä myy kalliin normaalihintaisen tuotteen niin saa siitä palkkaa mutta jos myy tarjoustuotteen vähennetään hänen palkkaansa siitä eli myyjä joutuu maksamaan alennuksen omistaan mikä vtuttaa eikä halua myydä tarjouksia.

      • Anonyymi

        Suomeksi.
        Äkkiä myyjät kahvi huoneeseen, ettei tarvitse palvella.


      • Anonyymi

        Voi hyvänen aika, pelastit päiväni 😃 jos ei tiedä ei kannata kommentoida


    • Anonyymi

      Yleistä monessa ketjussa. Niitä parhaita tarjoustuotteita on vaan pari, ja ne menee hetkessä. Tarjousten tarkoitus on vetää kauppaan lisää asiakkaita.

      Joskin joissain ketjuissa ne me parhaimmatkin tarjoukset on niin huonoja että harva tuota huomioi.

      • Anonyymi

        Väärin, kunnollisessa gigantti myymälässä tarjoustuotteita on reilusti. Esim Vaasassa hyviä tarjouksia löytyy monesti vielä puolen päivän jälkeenkin hyllystä. Turha näissä käydä, verkossa parhaat tarjoukset kivijalka kuolee hitaasti ja varsinkin nämä pölvästit kauppiaat edesauttaa vielä lisää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin, kunnollisessa gigantti myymälässä tarjoustuotteita on reilusti. Esim Vaasassa hyviä tarjouksia löytyy monesti vielä puolen päivän jälkeenkin hyllystä. Turha näissä käydä, verkossa parhaat tarjoukset kivijalka kuolee hitaasti ja varsinkin nämä pölvästit kauppiaat edesauttaa vielä lisää

        tosi raskas silti käydä näissä gigantti,power ym...kun sinne pääsee kuka tahansa liinatukka töihin proviisiopalkalla. tottakai sen ymmärtää ne on innokkaita,oisin ittekin,alan miehiä olen. mutta,mutta,mutta....pientä rajaa kun hiljaa löntystää on jo pari käyny kylkeen kii...sitten kun parkkaa teevee hyllylle tulee..semmonenkin puhetulva... tämä vaasan powerissa ja gigantissa. palvelua siis saa,liikaakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin, kunnollisessa gigantti myymälässä tarjoustuotteita on reilusti. Esim Vaasassa hyviä tarjouksia löytyy monesti vielä puolen päivän jälkeenkin hyllystä. Turha näissä käydä, verkossa parhaat tarjoukset kivijalka kuolee hitaasti ja varsinkin nämä pölvästit kauppiaat edesauttaa vielä lisää

        Sieltä ostetaan mistä edullisemmin saa, siis huom.saman tuotteen, mene GIGANTTIIN.
        Miksi lähteä edemmäs kalaa kun saalista saa, siis lähempääkin, mene siis SEINÄJOEN GIGANTTIIN.


    • Anonyymi

      Niin, Suomen Gigantti on Ihan Perseestä

      • Anonyymi

        Sieltä tulee ja saa pyytämättäkin.


    • Anonyymi

      Gigantissa myyjät joutuu maksamaan yrittäjän puolesta tarjoukset.

      Jos asiakas ostaa halvan tarjouksen joutuu myyjä maksamaan alennuksen omasta pussistaan. Eli kun myyjä myy kalliin normaalihintaisen tuotteen saa hän siitä provisiota mutta kun myy tarjoustuotteen joutuu maksamaan alennuksen omistaan.

      Myyjät toimivat yrittäjän riskilla mutta jos firma tuottaa kovan tuloksen ei myyjä silti saa siitä mitään.

      • Anonyymi

        Kyllä oli taas hyvä kauppareissu Seinäjoen giganttiin, tuli vanhalle pakastimelle käyttötunnit täyteen ja syksyn marjat pakastimessa. Apua sain heti ja hyvällä palvelulla Rengastieltä...kiitos siitä teille. Vielä saadaan syödä viime vuotiaita marjoja enne uuden sadon valmistumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä oli taas hyvä kauppareissu Seinäjoen giganttiin, tuli vanhalle pakastimelle käyttötunnit täyteen ja syksyn marjat pakastimessa. Apua sain heti ja hyvällä palvelulla Rengastieltä...kiitos siitä teille. Vielä saadaan syödä viime vuotiaita marjoja enne uuden sadon valmistumista.

        Naamakirjassa jokin yksi henkilö avautuu huonosta palvelusta liikkeessä. Vaikka en ole liikkeen palveluksessa vaan muualla asiakaspalvelu puolella ikäni ollut töissäniin hiukan on yksipuolista valittamista häneltä...." vähävaraisena".
        Herää heti mieleen olisiko ehdotettu hiukan laadukkaampaa / kestävempää laitetta. SANONTA, "KÖYHÄN ON TURHA OSTAA HALVINTA".
        Joten aina on se toinenkin osa puoli kaupassa jonka silmiin, ajatuksiin, käyttäytymiseen ja toimintaan on hyvä vilkaista ja miettiä.
        Tämä vain tiedoksi jos toimit as.palvelussa.
        Sanonta, " asiakas on aina oikeassa " ei enää pidä paikkansa kun kaikkea kuraa ja paskaa myydään tai kaupataan....vilpilläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naamakirjassa jokin yksi henkilö avautuu huonosta palvelusta liikkeessä. Vaikka en ole liikkeen palveluksessa vaan muualla asiakaspalvelu puolella ikäni ollut töissäniin hiukan on yksipuolista valittamista häneltä...." vähävaraisena".
        Herää heti mieleen olisiko ehdotettu hiukan laadukkaampaa / kestävempää laitetta. SANONTA, "KÖYHÄN ON TURHA OSTAA HALVINTA".
        Joten aina on se toinenkin osa puoli kaupassa jonka silmiin, ajatuksiin, käyttäytymiseen ja toimintaan on hyvä vilkaista ja miettiä.
        Tämä vain tiedoksi jos toimit as.palvelussa.
        Sanonta, " asiakas on aina oikeassa " ei enää pidä paikkansa kun kaikkea kuraa ja paskaa myydään tai kaupataan....vilpilläkin.

        Hinnoista ne suurimmat erimielisyydet syntyvät joka tuntuu ja otetaan / laitetaan sitte asiakaspalvelun piikkiin.
        Vain ALKOISSA, APTEEKEISSA JA JOISSAIN ERIKOISLIIKKEISSÄ ON KIVEEN VEISTETYT HINNAT JOSTA EI SAA AIKAAN ERIPURAA VAIKKA LAATU ON SITTEN MITÄ ON.


    • Anonyymi

      Empä vieraile seinäjoen gigantissa

      • Anonyymi

        Powerissa en ole käynytkään ja tuskin tarvitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Powerissa en ole käynytkään ja tuskin tarvitaan.

        No Powerissa nyt on ollut aina tapana kerätä kaikki parhaat tarjoustuotteet hyllystä pois ja yrittää myydä kalliita tuotteita niiden sijaan. Se kusetus kuuluu niiden koko liikeideaan.
        Jos jossain muualla on jokin hyvää sisäänheitto tarjous niin ne laittaa saman tarjouksen sivuilleen ja siirtää vaan liikkeistä ko. tuotteen piiloon ettei sitä tarvisi myydä halvalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No Powerissa nyt on ollut aina tapana kerätä kaikki parhaat tarjoustuotteet hyllystä pois ja yrittää myydä kalliita tuotteita niiden sijaan. Se kusetus kuuluu niiden koko liikeideaan.
        Jos jossain muualla on jokin hyvää sisäänheitto tarjous niin ne laittaa saman tarjouksen sivuilleen ja siirtää vaan liikkeistä ko. tuotteen piiloon ettei sitä tarvisi myydä halvalla.

        Ha ha ha ha ha. Täyttä sontaa. Ketuttaako olla siellä gigantis töis, jossain rengastiellä röttelöjen ja pellihallien takana, minne ei asiakkaat enää löydä tai jaksa kurvailla. Kaikki hakee tavaransa powerista, komiaa on siellä, eikä lopu heti kesken. Buahahahahaha. Ruahahahaha... Haaahhahaha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ha ha ha ha ha. Täyttä sontaa. Ketuttaako olla siellä gigantis töis, jossain rengastiellä röttelöjen ja pellihallien takana, minne ei asiakkaat enää löydä tai jaksa kurvailla. Kaikki hakee tavaransa powerista, komiaa on siellä, eikä lopu heti kesken. Buahahahahaha. Ruahahahaha... Haaahhahaha.

        Mutta silti GIGANTIN asiakas ja ihan kanta-asiakas. Sieltä haetaan mistä tottunut saamaan sen minkä haluaa.


    • Anonyymi

      Onkos gigantis vielä sitä miesmyyjää, joka ottaa asiakkaiden kysymykset ja kritiikit henkilökohtaisena haastona, ja yrittää nokittaa asiakkaan omilla nokkelilla v*ttuiluillaan. Ja lopputuloksena usein tympääntynyt asiakas joka vie rahansa sitten muualle.

      • Anonyymi

        On se siellä vielä.


    • Anonyymi

      Gigantti on hyvä kauppa. Seinäjoen Gigantti ei ole.

      Esimerkiksi Tampereella saa huippupalvelua ja tavaraa on hyllyssä. Seinäjoella on ihan erilaista. Siksi itse teen ostokseni samalla kertaa, kun on muutenkin asiaa Tampereelle. Ei tarvitse minun takia vaivautua asiakasta palvelemaan täällä, kun se niin vastenmielistä tuntuu olevan. Miten voi tuollaisella tyylillä enää kauppa toimia vuonna 2021?

    • Anonyymi

      Seinäjoen Gigantissa todellakin on ongelmia. Viimeksi törmäsin siihen, että uusia, viallisia puhelimia ei vaihdeta ja huoltoon luuri oli lähtenyt vasta vko siitä, kun sen jätin liikkeeseen. Asiakaspalvelu ei ole missään nimessä ystävällistä vaan agressiivista ja hyökkäävää eikä se ole sitä myöskään jos käyt liikkeessä toisen yrityksen työtehtävissä.

    • Anonyymi

      Kuningaskuluttajassa oli tuo Gigantin pomo juurikin tämän asian takia. Sanoi ettei se pidä paikkaansa.
      Silti näyttää siltä, että yhä näin vuosienkin jälkeen Gigantti huijaa ihmisiä. Tarjoukset netissä ja myymälässä eivät ole samoja. Myymäläs hinnat ovat tosi kalliita.

      • Anonyymi

        Voisit viedä fattan rahas muualle


      • Anonyymi

        Ainakin minä olen saanut kaikki samaan hintaan myymälästä, varmaankin vika voi olla siinä että ostaja ollut MATTI MYÖHÄINEN.


    • Anonyymi

      Eihän Suomen onnettomimissa kaupungissa ole mitään järkevää

      • Anonyymi

        Ei nyt muualla kannata käydä kuin gigantissa jos tarvii elektroniikkaa tai keittiön.


    • Anonyymi

      Mitä ihmiset valittaa 2000 luvulla nettikaupoista jeesus? Millä te luulette, että niitä tarjouksia rahotetaan? Oisko vaikka säästämälle itse ensin ja kivijalka myymälät viime vuosituhannen asiakkaille on aikas kalliiita ja TURHIA ylläpitää. Tehkää kaikille palvelus ja tilatkaa suoraan se perkeleen tuote, kun suomen laki takaa teille kuitenkin suojaukset täyttä kusetusta vastaan.

    • Anonyymi

      Outlet tuotteista puuttuu osia mitkä kuuluisi olla koneen mukana. Näiden saaminen on sitten hankalaa. Myyjien tieto/taito kodinkoneista on aika heikko.

    • Anonyymi

      Olin tänään Salon Gigantissa,sanoin myyjälle että dvd- laitetta oon vailla. " dvd"? Myyjä on huuli pyöreenä, meinasin kysyä että eikös tämä oo elektroniikkaliike. No ei ollu liikkeessä ,mutta pisti tilaukseen. Ja sitten alkoi ryöpytys, alkoi tyrkyttämään että liittymä täytyy päivittää,sanoin että se on päivitetty n 2vkoa sitten. No hänen mielestä se on kuulemma se tarjous poistumassa että otat nyt uuden . Sanoin en ota ,että miten se muka on poistumassa kun mä sen just otin . No sitten nettiturvaa tyrkyttämällä,että mulla ei muka ole,sanoin sekin asia on kunnossa . No sit myyjä tiuskas No kone on viikon päästä haettavissa ja lähti pois. Siis tosi törkee palvelu . Haen koneen ja siihen puljuun en enää sen jälkeen mene!!!

    • Anonyymi

      Älkää hemmetti ostako Gigantista yhtään mitään, nykyään todella epämääräinen firma.

      Tilasin kotiinkuljetuksena Gigantista tavaraa. Kuljettaja tempoi ja riuhui kuin mikäkin, minkä seurauksena kamaa vaurioitui.

      Kun Gigantista alkoi vaatia vaurioiden korjaamista, lykkäsi putiikki kaiken vastuun kuljetusyritykselle. Kuljetusyritys taas ei halua ottaa mitään vastuuta.

      Kaikkiaan yhteensä 10 yhteydenottoa Giganttiin ja heidän surkeaan kuljetusliikkeeseen, eikä asia etene yhtään mihinkään.

    • Anonyymi

      Tekijä on vastuussa tekemistään....ääliö älä jätä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2052
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      46
      1591
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      5
      1227
    Aihe