Eksyttää valitutkin? Trump?

Kaikkihan tunnemme hihhulilahkojen ja vippaslössien rakentaman teorian antikristuksesta, joka onnistuu kuulemma luomaan Lähi-itään ns. "valerauhan" sumuttamalla kaikki osapuolet näkemään vain sen hyvät puolet.

Nyt meillä olisi vihdoin henkilö, joka sopisi erinomaisesti tähän heidän itsensä rakentamaan, ikiomaan malliin. Poliitikko, joka väittää omaavansa sen salatun viisasten kiven, avaimen, jolla avataan ovi Lähi-idän suureen rauhan diiliin.

No mitä nyt tekee sama lössi: aamentaa pää vinossa!

Mitä Raamattu sanoikaan siitä, että "eksyttää jopa valitutkin"...

Nokialainen kaartaa Trumpin kaukaa:

TOP 5 Donald Trumpin kaameaa 666-kytköstä:

1. Trump Tower (oikeammin Trumpin vävyn ostama toimistorakennus v. 2007) sijaitsee osoitteessa 666 Fifth Avenue, New York City

2. Pilvenpiirtäjä (The Tower) sattuu lisäksi olemaan mitoiltaan 666 jalkaa korkea

3. Trump peri isoäitinsä kiinteistöimperiumin kun hän kuoli 6. kesäkuuta 1966 = 6-6-6

4. Miljardööripohatta ilmoitti ehdokkuudestaan presidentiksi kesäkuun 16. päivänä 2015 = 6 (1x6) (1 5) = 6-6-6

5. Ja vuosi 2016, kun hän voitti USA:n vaalit = 666 666 666 6 6 6

”Raamatun mukaan, Antikristus tulee olemaan karismaattinen julkkis, 'suurisuu' ja 'lipevä puhuja'”, verkkosivulla todetaan. ”Hän vakuuttaa ihmisille, että yksin hänellä on ratkaisu jokaiseen ongelmaan. Hän väittää olevansa sovinnontekijä (deal-maker) ja mestarineuvottelija.”

”Hän väittää osaavansa puolustaa Israelia ja luoda kestävän rauhan Lähi-itään. Hän tulee olemaan tärkeilijä ja militantti vallan rakastaja.”

”Hän korottaa itsensä ja väittää olevansa 'ainoa Pelastaja'. Hän eksyttää massat, ja jopa valitutkin. Kuulostaako joltakin, jonka tunnet?”

Nokialaisen profeetallisia katsauksia Raamatun profetioiden valossa:

http://nokialainen.blogspot.fi/2016/12/donald-j-trump-on-antikristus-joka-tuo.html

14

356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhgjghjgh

Noissa lukumäärissä on useita ongelmia.

Ensiksin Trump Tower on 664 jalkaa eli 202 metriä korkea. Ja se sijaitsee osoitteessa 721 Fifth Avenue.

Trumpista tulee vuonna 2017 Yhdysvaltain presidentti, joka on heprealaisessa kalenterissa vuosi 5777. Ja Trumpin syntymän ja presidentiksi tulemisen välillä on tosiaan 70v, 7kk ja 7pv. Lukuarvo 777 kuvaa täydellistä Jumalan säätämystä, ei suinkaan saatanaa tai antikristusta.

Obama päätti taas Yhdysvaltoja tuhoavan kautensa taas vuonna 2016, jonka hän aloitti 2009 vuonna mitä kuvaava psalmi on 109, joka on antikristuksen psalmi. Voi olla todennäköistä, että Obama siirtyy esimerkiksi YKn johtoon, sillä antikristus hallitsee Euroopan ja Lähi-idän alueita.

Niin Trump tuli yritykseen vasta vuonna 1968 ja vuonna 1974 hänestä tuli johtaja Trump organisaatiossa isänsä jälkeen.

Tämä dokumentti kannattaa katsoa, jotka osoittavat että Trump voi olla Koores.
      https://www.youtube.com/watch?v=xzuxTEq-plE

• Laskuntulos

KTS on saanut tietonsa Hamasin tietotoimistolta.

• RauhanRuhtinastaOotellen

Raamatun mukaan antikristus TULEE; hänet otetaan vastaan ja -sitä ei voi ESTÄÄ edes KTS!
        Samoin, Raamatun mukaan JEESUSKIN TULEE, eikä sitäkään voi estää KTS eikä kukaan kavereistaan!!!

MARAN ATA!

• Anamneesi
        RauhanRuhtinastaOotellen kirjoitti:

Raamatun mukaan antikristus TULEE; hänet otetaan vastaan ja -sitä ei voi ESTÄÄ edes KTS!
        Samoin, Raamatun mukaan JEESUSKIN TULEE, eikä sitäkään voi estää KTS eikä kukaan kavereistaan!!!

MARAN ATA!

Voi herranpieksut.

Minä kutsuisin tuota jo patologiseksi KTS-syndroomaksi.

🐮 🐾 🐮

Doktor KTS! Onko stetoskooppi mukana? Koputteles ny sääki tuon edellisen potilaan selkälihaksia, paina kuulotorvi tiukasti kiinni ja kuuntele tuota sydänäänten ja suoliston kimppaplörötystä!

Pum-plum-pum.. plörr! (Siinä meni viimeiset joulusuklaat) Pfiuu-pum-pum-pum-prrrt-lörrrr... pfiu-tröööt!

Mitä sanot? Huolestuttavaa. Etenkin tuo plörinä ja pulputus. Mikä auttaisi tautiin?

Määrätäänkö Palestiinan kansallishymni kymmenen kertaa?

Mitä enemmän pahalta se maistuu helluntaisiionistista, sitä tehokkaampi on myrkyn vaikutus ja takaa parantumisen.

• Anamneesi kirjoitti:

Voi herranpieksut.

Minä kutsuisin tuota jo patologiseksi KTS-syndroomaksi.

🐮 🐾 🐮

Doktor KTS! Onko stetoskooppi mukana? Koputteles ny sääki tuon edellisen potilaan selkälihaksia, paina kuulotorvi tiukasti kiinni ja kuuntele tuota sydänäänten ja suoliston kimppaplörötystä!

Pum-plum-pum.. plörr! (Siinä meni viimeiset joulusuklaat) Pfiuu-pum-pum-pum-prrrt-lörrrr... pfiu-tröööt!

Mitä sanot? Huolestuttavaa. Etenkin tuo plörinä ja pulputus. Mikä auttaisi tautiin?

Määrätäänkö Palestiinan kansallishymni kymmenen kertaa?

Mitä enemmän pahalta se maistuu helluntaisiionistista, sitä tehokkaampi on myrkyn vaikutus ja takaa parantumisen.

Ehkä tämä Doktor Toope lainaa stetoskooppiaan. Joka tapauksessa Soffiinalta hyvää siedätyshoitoa. 10 punnerrusta ja 10 palehymniä. Kyllä se siitä.

• MiksiTrumpistaPidetään

No noi 666-perustelut on kyllä täysiä hörhöperusteluita, jos katsotaan Raamatusta, mistä se "pedon luku" pitää laskea.

Monet uskovatkin ovat kohtalaisen tyytyväisiä Trumpiin kahdesta syystä:

- Obaman aikana uskovia kristittyjä pyrittiin ajamaan USAssa marginaaliin. Tämä ei tapahtunut suoraan Obaman halusta, mutta media ajatteli, että Obaman kaltaisen presidentin kaudella he voisivat käydä jonkinlaista avointa sotaa kristittyjä vastaan. Nyt Trump on (ehkä osittain äänestäjiä saadakseen) aktiivisesti kääntänyt tämän kehityskulun.

- Uskovilla oli varmasti vahva tunne siitä, että se mikä uskovia kohtaan Obaman kaudella tapahtui lähinnä median taholta, olisi Hillaryn kaudella saanut tuen Valkoisesta talosta. Hillarystä näkee ja tiedetään se, että hänellä on jonkinlainen viha todellista kristillisyyttä kohtaan. USAn kristityt kokevat Trumpin tässä mielessä rukousvastauksena. Loppupeleissä tuskin kukaan muu republikaanien ehdokkaista kuin Trump olisi voinut lyödä Hillaryä. Siksi USAn kristityt ovat niin tyytyväisiä Trumpin valintaan. Että vaikka se Trump törttöileekin välillä, niin uskovat voivat kuitenkin hengittää paljon vapaammin.

• lomalehmä

>>Siksi USAn kristityt ovat niin tyytyväisiä Trumpin valintaan.>>

Kaikki USA:n kristitytkö?

• MiksiTrumpistaPidetään
        lomalehmä kirjoitti:

>>Siksi USAn kristityt ovat niin tyytyväisiä Trumpin valintaan.>>

Kaikki USA:n kristitytkö?

Joo, eivät tosiaan kaikki Amerikan kristityt. Mutta muistelisin, että herätyskristillisistä noin 80 % äänesti Trumpia. Ja kai heistä enemmistö on edelleenkin tyytyväisiä Trumpiin jos VERTAAVAT ajatusta siihen, että Hillary olisi presidentti.

Eli kyseessä voi olla enemmän "suhteellinen" tyytyväisyys kuin vastaus kysymykseen "Oletko tyytyväinen Trumpiin presidenttinä: Kyllä / Ei / En osaa sanoa?"

• Tramp-on-oikeassa
    • SALERT
    • lue.tarkemmin

Lue Raamattua edes hieman tarkemmin.

Mitä siinä kohdassa siis oikeasti sanotaan ?

33/38
      Matt. 24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

Biblia 1776
      24 Sillä väärät Kristukset ja väärät prophetat nousevat, ja tekevät suuria ihmeitä ja merkkejä: niin että myös, jos taitais tapahtua, valitutkin eksytettäisiin.

King James
      24 For there shall arise false Christs, and false prophets, and shall shew great signs and wonders; insomuch that, if it were possible, they shall deceive the very elect.

Eli noissa toisissa käännöksissä asia on kerrottu hieman selvemmin !

JOS OLISI MAHDOLLISTA !

IF IT WERE POSSIBLE !

Mutta EI SIIS OLE MAHDOLLISTA, sillä Herra ja Totuus varjelee valitut !

• ON MAHDOLLISTA!
        LUE RAAMATTU TARKEMMIN!!!!

Ilm 2:20 Mutta se minulla on sinua vastaan, että sinä suvaitset tuota naista, Iisebeliä, joka sanoo itseään profeetaksi ja opettaa ja EKSYTTÄÄ MINUN PALVELIJOITANI harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua

• lue.tarkemmin
        KTS kirjoitti:

ON MAHDOLLISTA!
        LUE RAAMATTU TARKEMMIN!!!!

Ilm 2:20 Mutta se minulla on sinua vastaan, että sinä suvaitset tuota naista, Iisebeliä, joka sanoo itseään profeetaksi ja opettaa ja EKSYTTÄÄ MINUN PALVELIJOITANI harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua

Lue kunnolla ja laajemmin, niin asia selviää.

Matt. 22:14 Sillä monet ovat kutsutut, mutta harvat valitut."

Siis kaikki ovat kutsuttuja, mutta vain harvat kutsutuista ovat valittuja.

2 Ei Jumala ole hyljännyt kansaansa, jonka hän on edeltätuntenut. Vai ettekö tiedä, mitä Raamattu sanoo kertomuksessa Eliaasta, kuinka hän Jumalan edessä syyttää Israelia:
        3 "Herra, he ovat tappaneet sinun profeettasi ja hajottaneet sinun alttarisi, ja minä yksin olen jäänyt jäljelle, ja he väijyvät minun henkeäni"?
        4 Mutta mitä sanoo hänelle Jumalan vastaus? "Minä olen jättänyt itselleni seitsemäntuhatta miestä, jotka eivät ole notkistaneet polvea Baalille."
        5 Samoin on nyt tänäkin aikana olemassa jäännös armon valinnan mukaan.
        6 Mutta jos valinta on armosta, niin se ei ole enää teoista, sillä silloin armo ei enää olisikaan armo.
        7 Miten siis on? Mitä Israel tavoittelee, sitä se ei ole saavuttanut, mutta valitut ovat sen saavuttaneet; muut ovat paatuneet,

Jokaisessa aikakaudessa on siis Jumalan valittuja, jotka eivät tule kumartamaan sielunvihollista.

Siis Jumala huolehtii Totuuden säilymisestä siten, että Hän on ennalta tehnyt valituista sellaisia, jotka eivät luovu uskostaan.

15 Sillä Moosekselle hän sanoo: "Minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, ja armahdan, ketä armahdan".
        16 Niin se ei siis ole sen vallassa, joka tahtoo, eikä sen, joka juoksee, vaan Jumalan, joka on armollinen.
        17 Sillä Raamattu sanoo faraolle: "Juuri sitä varten minä nostin sinut esiin, että näyttäisin sinussa voimani ja että minun nimeni julistettaisiin kaiken maan päällä".
        18 Niin hän siis on armollinen, kenelle tahtoo, ja paaduttaa, kenen tahtoo.
        19 Sinä kaiketi sanot minulle: "Miksi hän sitten vielä soimaa? Sillä kuka voi vastustaa hänen tahtoansa?"
        20 Niinpä niin, oi ihminen, mutta mikä sinä olet riitelemään Jumalaa vastaan? Ei kaiketi tehty sano tekijälleen: "Miksi minusta tällaisen teit?"
        21 Vai eikö savenvalajalla ole valta tehdä samasta savensa seoksesta toinen astia jaloa, toinen halpaa käyttöä varten?
        22 Entä jos Jumala, vaikka hän tahtoo näyttää vihansa ja tehdä voimansa tiettäväksi, on suurella pitkämielisyydellä kärsinyt vihan astioita, jotka olivat valmiit häviöön,
        23 ja on tehnyt sen saattaakseen kirkkautensa runsauden ilmi laupeuden astioissa, jotka hän on edeltävalmistanut kirkkauteen?

Siis Jumala on suvereeni, eikä tee vääryyttä kenellekkään, joten Hän voi tehdä toisesta siis sen "valintun", jota ei voi eksyttää, mutta mitään ihmisen omaa ansiota se valinta siis ei ole, vaan Jumalan Armon valinnan kautta tapahtunut ja tapahtuva asia.

4 Mutta mitä sanoo hänelle Jumalan vastaus? "Minä olen jättänyt itselleni seitsemäntuhatta miestä, jotka eivät ole notkistaneet polvea Baalille."
        5 Samoin on nyt tänäkin aikana olemassa jäännös armon valinnan mukaan.
        6 Mutta jos valinta on armosta, niin se ei ole enää teoista, sillä silloin armo ei enää olisikaan armo.

Näin siis Jumala huolehtii ihmisistä laajemmin näiden ns. "valittujen" kautta ja avulla, eli jokaisessa aikakaudessa on tuo "jäännös", joka ei eksy siis eikä luovu uskostaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      54
      1718
    2. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      17
      1623
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      82
      1403
    4. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      174
      1386
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      306
      1332
    6. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      20
      1268
    7. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      985
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      61
      958
    9. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      33
      933
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      349
      854
    Aihe