Olen tässä pistänyt merkille erään suvun tapauksen jossa poika on omalla tekosillaan päätynyt moni miljonääriksi!Elää luxus elämää perheensä kanssa mutta esim hänen äitinsä elää köyhyys riman alapuolella!!Poika ei auta sairasta äitiä oikeastaan milläänlailla!Hyvin pieniä apuja tulee kerran pari vuodessa!
Minusta tässä tapauksessa on jotain pahasti väärin!Äiti on kuitenkin hoitanut perheensä yksinhuoltajana köyhyydessä kaikki lapset maailmalle hyvin eväin,on pitänyt huolen että ruokaa riittää,opinnot ja terveys olisi kunnossa!!Sitten tämä tapaus mieluummin auttaa kavereitaan mutta ei äitiään jonka johdosta hän ylipäätään on nykyisessä elämän tilanteessa!!
Olen usein miettinyt kuinka tämän asian saisi hienovaraisesti kerrottua että HERÄÄ PAAVO NYT PERKELE JA HELPOTA SAIRAAN ÄITISI LOPPU ELMÄÄ KOSKA OIKEASTI KYKYNET SIIHEN!!??Onko Tämä vaan niin idiootti vai tullut Roope Ankaksi eli tyhmäksi joka ei tajua asiaa kuin vasta kun on myöhäistä ja se ei sitä enään siinä vaiheessa kun arkkua lasketaan hautaan että VB Oi voi kun en sitä js tåtä tehnyt äidille!!
Miksi miljonääri poika ei halua auttaa lähiomaisia
Huhuhuhu
0
469
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655290Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti722569- 2702443
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362369Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191764Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2271533Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai531122- 901056
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131053- 841041