Ei antanut vakuuttavaa kuvaa kun 4-5 kertaa kysyttiin asiaa niin joko ei vastannut tai ei vastannut siihen mitä kysyttiin vaan vastasi kysymykseen jota ei edes esitetty.
Miksi Huhtasaari takelteli ja epäröi?
4
<50
Vastaukset
- rerererere
Missä kohtaa, jopa vaimoni sanoi joka ei ymmärrä poitiikasta juuri mitään, sanoi, että sehän vastas jo justiin siihen mitä kysyttiin.?
Toimittaja ilkeili tahallaan sanoi vaimo.- PersujunttejaMolemmat
Entä itse? Kun kerran vaimosi ei ymmärrä politiikasta juuri mitään, niin miksi sitten kuitenkin selittelee ja miksi itse puhut vaimosi suulla? Olet siis vieläkin surkeampi! Eipä ihme, että puollustelet osaamattomuutta!
- hyyyyyyt
Ei tarvi tietää politiikasta juuri mitään kun huomasi, että kysyjä oli häiriintynyt ja Huhtasaari vastasi rauhallisesti.
Kannattaako sinun vastailla tässä itse itsellesi? - Johtopäätöstämä
Vähän ehkä väärissä vaaleissa ehdokkaana.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse43683SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933589Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283320Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713312Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202176Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251758- 311506
- 321461
- 871370
- 151313