Kamelinpaska on maapallon pahuus ja se pitää eliminoida tästä ihmiskunnasta. Aina kun kamelinpaskaa on levinnyt ihmisten asutuksilla EUROOPASSA SUOMESSA!!!! niin toisella puolella maapalloa on ilmeentynyt pahoinvointia ja kehitysvammaisuutta joka näkyy pienissä objekteissa joita meillä on myös... tämän sanon siksi koska eurooppaa hallitsevat simpanssin sukujuuret mitkä ovat suomalaisia sinisilmäisiä silmien värien vaihtajia ja kamelinpaska pettureita kuninkaallisia niin he ovat olleet mukana englannin kuninkaallisten kanssa tekemässä ihmisiä apinoista ja kameleista tämä on rutkasti vaarallisempi ihmiskunnalle tämä simpanssien kamelinperse kuin tecnologia josta me tiedämme jo. Älkää olkoo idiootteja simpansseja. Ruvetkaa ihmisiksi ja hyväksykää jo se että simpanssien kamelinperseestä syöminen on ihmiskunnalle arvaamattomampaa koska emme tiedä mitä silloin voi tapahtua. Simpanssit nauravat koska heillä on kultaa ja varastettu hopeinen objekti jonka heidän täytyy palauttaa. He eivät tee mitään ihmisten hyväksi. Millä vitun kamelinperseellä sinä virheitä tehnyt idiootti kamelinapinan lauman johtaja virheistä teet vahvemman ihmiskunnan?
Täällä päin lasketaan onnistumisista. En tiedä miten teidän kamelinpaskaa te laskette mutta USA:lla on hyvä ohjus loistavalla kärjellä.
Suomalainen sisu on kamelinpaskaa!
Softshempo
1
660
Vastaukset
- Emaiee
Vastauksia kiitos! Ei bullshittiä!
Muumimaailma on kiinni! Eikä ufoja ole olemassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21968Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist174872Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75752
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675