Anoreksiasta kärsivät

Jaaotus

Moi!
Ajattelin tehä tälläsen keskustelupalstan niille joilla on anoreksia. Mulla on ja tarvitsisin apua. Oon 13 vuotta, tyttö ja 165/ 43.2. Onko kellään vinkkejä miten sen saisi hoidettua kotoa käsin? Tunnen itseni aina läskiks vaik laihtuisin minkä verran vaan. Mulla on masennusta ajoittain ja ahdistusta paljon. Paha olla ja itkettää tosi usein. Ja kans jotain unihäiriöitä. Jos teillä muilla on kokemuksia, niin kertokaa täällä!

6

333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taikatyttö123

moi, ite kans 13 tyttö 165/40.3, löytyy vakava masennus, ahdistus ja paniikkihäirkö sekä uniongelmia, koita pärjäillä :')

• Jaaotus

Joo kiitti ja koita säki pärjäillä:) tsemppii❤

• sssaaaa

165, paino alle 40kg. Hävettää tämä ulkoinen olemus.
      30 vuotta ikää lähestyy , aikuisena sairastunut eikä olisi enää mitään halua sairastaa.
      Elimistö on vaan niin hajalla, että paino tipahtaa tahtomattakin. Luulen, että fyysiset sairaudet vaikuttavat myös tähän psyykkiseen oireiluun.
      En ole hoidon piirissä, kun hoitoa ei vain ole.
      Hakekaa apua ajoissa <3 Keskittykää elämään! Jota on niin paljon, kun vaan antaa itselleen luvan uskaltaa. <3

• Yksiläskivaan

Täytän ihan kohta 13 ja mulla on anoreksia ja keskivaikea masennus. Oon 160cm 40.6kg
      Ois kiva vaihtaa snäp?

Mun säppi on @real.jiminpark

Addaa jos kiinnostaa

• KillMySelf

14v, ahdistusta ja vakava masennus (jonka mukana on tullut viiltely ja ne itsemurha ajatukset).
      Oon 171cm ja 56kg, BMI on 19 mut silti kaikki on kauheen huolissaan mun painista, en ymmärrä miks.

• Helpme

Ite oon 164/42 ja 14v.Ei oo anoreksiaa mut vihaan itteni yli kaiken. Halusin laihtuu ja olla nätimpi. Mut no oon cheerleaderi joten lihaksiaki pitäs olla:((( elämä on vaikeeta ku vaakalaudalla on cheer ja laihuus.. Sanon vaan. Yritin 13 viotiaana laihduttaa mut no vituiks meni ei muutosta tullu. Jälkikäteen ihan hyvä kai. Mut no elämä on vitun vaikeeta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      143
      3129
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      8
      1727
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1384
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1201
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1181
    6. 37
      1051
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1032
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      964
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      918
    Aihe