Nyt nousi kohu H&M huppari mainoksesta josta suvakit vetivät johtopäätöksen että kun mainitaan sana apina niin heidän mielestään mustaihoinen on apina. Se on sitä samaa sairasta päättelyä mikä nousee siitä kun mustaihoisella on banaani kädessä, sukakit näkevät siinä apinan syömässä banaania, normaali ihminen näe kuin ihmisen joka syö banaania.
Suvakit ovat sairaita
4
67
Vastaukset
- värisokea
Aivan. Ketkä tässäkin tapauksessa kiinnittivät huomionsa mallin ihonväriin. Suvakit. Muille hän oli vain lapsi collegepaita päällä.
- HA-HA-HA-Ha
Ooiii kallis! Suomenmaa
kun herrojeni touhuja ja päässä huminaa
suo mun anella kunnes hetki lähtöni lyö.
Eeiii toista kalliimpaa
voi Euroopasta löytää
kuin tämä hölmö kotimaa
jonka hirveeks´ on ravistellut myyrämme työ.
Korpee´jo raivo on,
kyynel on poskel jo
raatain palkatta nyt meidän vuoro on.
Sulle tahdomme
suoda rahamme
puolestas´ pääl seistä taikka kaivohon….
Oi Suomi syntinen maa
suo helmassas´ ”poika” musta voi onnellisesti nukahtaa
kun hän passinsa halvan sulle antanut on.
Ei puutu kunniaa
kuin kuulla kummallista
mun herrojeni supinaa
kun sä kätkenyt olet rahat viime lepohon,
Korpee´ jo raivo... jne - hujvgfbnhhujbgvhbgv
Vittu tätä palstaa, jatkuvaa viestien sensurointia. Koskaan ei voi tietää, milloin viesti lähtee jonkun oikun kautta liitämään. Todella toimiva "keskustelu"palsta, kun joka ikisen viestin lähettäessä pitäisi ottaa tekstistä kopio, jotta voisi sitten sensuurin iskiessä postata sen aina uudelleen korrektimpaan muotoon muutettuna, jos vaikka saisi jäädäkin palstalle.
- jokurajasentäs
Käsittämätöntä, kyllähän kaikkien pitäisi tietää, että apinat ovat suht älykkäitä eläimiä eikä h&m varmastikaan tahdo niitä aliarvioida.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m834439Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513180
- 412671
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222352- 232046
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715