Suvakit ovat sairaita

AadolfGotler

Nyt nousi kohu H&M huppari mainoksesta josta suvakit vetivät johtopäätöksen että kun mainitaan sana apina niin heidän mielestään mustaihoinen on apina. Se on sitä samaa sairasta päättelyä mikä nousee siitä kun mustaihoisella on banaani kädessä, sukakit näkevät siinä apinan syömässä banaania, normaali ihminen näe kuin ihmisen joka syö banaania.

4

67

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • värisokea

Aivan. Ketkä tässäkin tapauksessa kiinnittivät huomionsa mallin ihonväriin. Suvakit. Muille hän oli vain lapsi collegepaita päällä.

• HA-HA-HA-Ha

Ooiii kallis! Suomenmaa
      kun herrojeni touhuja ja päässä huminaa
      suo mun anella kunnes hetki lähtöni lyö.
      Eeiii toista kalliimpaa
      voi Euroopasta löytää
      kuin tämä hölmö kotimaa
      jonka hirveeks´ on ravistellut myyrämme työ.
      Korpee´jo raivo on,
      kyynel on poskel jo
      raatain palkatta nyt meidän vuoro on.
      Sulle tahdomme
      suoda rahamme
      puolestas´ pääl seistä taikka kaivohon….

Oi Suomi syntinen maa
      suo helmassas´ ”poika” musta voi onnellisesti nukahtaa
      kun hän passinsa halvan sulle antanut on.
      Ei puutu kunniaa
      kuin kuulla kummallista
      mun herrojeni supinaa
      kun sä kätkenyt olet rahat viime lepohon,
      Korpee´ jo raivo... jne

• hujvgfbnhhujbgvhbgv

Vittu tätä palstaa, jatkuvaa viestien sensurointia. Koskaan ei voi tietää, milloin viesti lähtee jonkun oikun kautta liitämään. Todella toimiva "keskustelu"palsta, kun joka ikisen viestin lähettäessä pitäisi ottaa tekstistä kopio, jotta voisi sitten sensuurin iskiessä postata sen aina uudelleen korrektimpaan muotoon muutettuna, jos vaikka saisi jäädäkin palstalle.

• jokurajasentäs

Käsittämätöntä, kyllähän kaikkien pitäisi tietää, että apinat ovat suht älykkäitä eläimiä eikä h&m varmastikaan tahdo niitä aliarvioida.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      83
      4439
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3850
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3519
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3180
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      41
      2671
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2529
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2352
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2046
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      15
      1762
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1715
    Aihe