Tässäooou554

27

242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sameaahiukan

      Siansaksaa kuuluu olevan. Jotkut kohdat olivat kuin saamea ja loput jotakin täällä tuntematonta afrikan kieltä. Voodoo rituaaleissa kuuluu olevan samanlaista kieltä lukuunottamatta tuota saamen osuutta.
      Helpottaisi tunnistamista jos näyttäisit vääntelehtivää ja elehtivää hengen vallassa olevaa,
      Tuliko sylkeä ja vaahtoa suusta kuin vesikauhuisella koiralla?

      • tokkanen

        Ei siinnä ole saamea sanaakaan joten älä höpsi kun et tiedä.


      • hottentotti-huu
        tokkanen kirjoitti:

        Ei siinnä ole saamea sanaakaan joten älä höpsi kun et tiedä.

        Mistä tiedät ettei ollut saamea? minusta kuullosti osaksi samalta kuin saamelaiset uutisissa.
        Sitä paitsi saamen kieli saattaisi ollakin hengen käyttämä kieli Suomessa, jossa saamelaiset harrastivat näitä henkimenoja samaanin avustuksella. Olisi erikoista jos kieli olisi jotakin afrikan murretta.
        Tunnistamista tosiaankin helpottaisi nähdä koko seremonia ja siinä höpsähtäneet ihmiset.
        Jos höpsähtänyt oli afrikkalainen niin kieli on hottentottien kieltä,muuten ei.


      • tokkanen
        hottentotti-huu kirjoitti:

        Mistä tiedät ettei ollut saamea? minusta kuullosti osaksi samalta kuin saamelaiset uutisissa.
        Sitä paitsi saamen kieli saattaisi ollakin hengen käyttämä kieli Suomessa, jossa saamelaiset harrastivat näitä henkimenoja samaanin avustuksella. Olisi erikoista jos kieli olisi jotakin afrikan murretta.
        Tunnistamista tosiaankin helpottaisi nähdä koko seremonia ja siinä höpsähtäneet ihmiset.
        Jos höpsähtänyt oli afrikkalainen niin kieli on hottentottien kieltä,muuten ei.

        Saamelainen tietää mikä on saamea, riittääkö vastaukseksi.


    • en.tunnista.kieltä

      Ei ole hepreaa.

    • ihanmitensaamelaisille

      Mikähän Jumala puhuu tuossa linkissä? Onko se se Jumalan sana vai heijastus, vai mikä?
      "Minä olen "Jumalakin voi olla tai sinä olet.

      • Ihmisetovat

        Hyvä kommentti miksei voisi olla #Minä Olen "Jumalan lisäksi sinä olet Jumalaa tai me olemme Jumalia...Te olette? he ovat?


    • sammaani

      Pentti mika ooou554 on?

    • Dotinesanoma

      Hänbäsnbäsklsofassklsidaahyydebnklaidenpertomennee pskopitkishabalalalaallaatijetakruotiketsketiketakee!

    • kallellellll

      Se on mustalaiskieltä koska he ovat pyhää kansaa ja eframilaisia. Pyhiä snaoja ei vaan saa paljastaa haaleille vaan kaaleille.

    • Niin se taitaa olla. Kun ottaa muutaman sanan tuosta pouheesta ja laittaa sen google käätäjään niin romanian kieltä se ehdottaa. Tuo ouu oli vain lipsahdus.

      • rfffffffdedededefr

        Arvasin mutta miksi romaniaa? Romanien kieli on eri kuin Romania. Ovatko romanialaisetkin eframilaisia? Se selittäisi paljon jos näytettäisiin riivattu itse. oliko romanialainen?


      • bxnjhddfg
        rfffffffdedededefr kirjoitti:

        Arvasin mutta miksi romaniaa? Romanien kieli on eri kuin Romania. Ovatko romanialaisetkin eframilaisia? Se selittäisi paljon jos näytettäisiin riivattu itse. oliko romanialainen?

        Romanian kieli kuuluu romanisiin ( latinalaisiin) kieliin ja on itse asiassa hyvin lähellä italian kieltä.


      • tumma.mies

        Aaheha deevelesko teille. Tuossa ei ole yhtään romanikielen sanaa.


      • reinooooo
        tumma.mies kirjoitti:

        Aaheha deevelesko teille. Tuossa ei ole yhtään romanikielen sanaa.

        No tilataan seuraavaksi romanikielinen vuodatus. Sitä saa mitä tilaa.


    • Ykisttäisiä sanoja kuin peptidisekvenssistä voi löytää"- kallaa-zot-am-aanii "

    • benuel

      Onko tuo äänitys alkuperäisestä, vai muistiin kirjoitettu, jonka joku muu sitten lukee?

    • Se on kielillä puhunista.

      • benuel

        Kyllä sen ymmärsin, mutta sinä et ymmärtänyt mitä tarkoitin. Onko tuo aito äänitys siitä tilanteesta, vai ensin kirjoitettu muistiin, ja sitten joku muu lukee sen?


    • MahdAfrikkalainenKieli

      Kuulostaa joltain afrikkalaiselta kieleltä. Kuulostaa myös osin mahd. japanilta. Amerikan alkuperäiskansojen (intiaanien, eskimojen) kieltä?

      Ei todellakaan ole saamea eikä hepreaa. Kielilläpuhumista tuo on, vaikkakin varsin monotonista, mutta kuitenkin. Rukoilija todellakin puhuu jotain tiettyä kieltä, mitä se sitten onkin.

      Kielilläpuhumista ei muuten "käännetä", se on vastoin oikeaa oppia. Ainoastaan, jos kyseessä on kielillä tuleva profetia, silloin profetoija antaa vastaavan suomenkielisen viestin, joka ei kuitenkaan välttämättä ole käännös sitä edeltäneestä kielilläpuheesta. Edeltävä kielilläpuhe saattaa olla Jumalan ylistystä vieraalla kielellä, sitä seuraava suomenkielinen viesti on itse profetia.

      • Niin se on. Mutta tässä on puhetta, tai opetusta joillekin ihmisille. Kokouksissa pitää puhe tulkata, tai olla sen puhutun kielen taitaja, jolle se puhe on.


      • Neuvoa
        penttiz kirjoitti:

        Niin se on. Mutta tässä on puhetta, tai opetusta joillekin ihmisille. Kokouksissa pitää puhe tulkata, tai olla sen puhutun kielen taitaja, jolle se puhe on.

        Kielilläpuhe on yleensä sen puhujan eli hänen henkensä puhetta ja rukousta Jumalalle. Tai Pyhän Hengen esirukousta puolestasi. Tai mahd. Jumalan puhetta tälle rukoilijalle eli sinulle.

        Sen tarkoitus on olla sielunhoitoa, salaisuuksia hengessä. Ehkä tuo on Jumalan puhetta sinulle, neuvoa tai opetusta joka kätkeytyy sisälle sinun henkeesi eikä ole tarkoitus että sinä järjellä ymmärtäisit sen. Äläkä enempää levittele näitä netissä. Tuo rukous on Jumalan ja sinun välinen yksityisasia.

        Luota siihen, että Jumala sen kautta opettaa sinua sisäisesti.


    • lugal-e-e-mu-na-n- du. kuningas rakensi temppelin

      gae-e-mu-na-b-du-en. minä rakensin temppelin.

      lugal-e-a i-ku d-r. kuningas astui temppeliin.



      Rytmillisesti Sumeria.

      • mikä.on.kieli

        Keksitkö vai??????????


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      77
      2325
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1801
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      170
      1689
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1412
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1408
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1281
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1158
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1094
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe