Itseäni on pitkään ahdistanut, että täytän kohta 24 ja oo neitsyt. Eilen mä sit pääsin siitä eroon. En tiedä saako uskova ajatella näin, mutta minkä mä voin sille, että koin neitsyyden niin kiusalliseksi. Tyyppi kenen kanssa rakastelin oli pitkäaikainen ihastuksenkohteeni, jota olen nyt tapaillut. Olo on kuitenkin ristiriitainen, ku eihän tämä tavallaan oikein ole, mutta olo on joltain osin parempi. Toisaalta en tiedä, onko mulla ja tällä mun kumppanilla millainen tulevaisuus suhteessamme. Ku tämä ei ole niin sanotusti vakavaa. Onko muita, joilla on ollut samanlaisia kokemuksia? Vertaistuki olisi hyväksi nyt.
Hieman syntinen olo
9
212
Vastaukset
- eiolisipitänyt
Ei ole kyllä missään kirjoitettu että ihmisen pitäisi menettää välttämättä seksuaalinen puhtaus. Lankesit kyllä syntiin ja vaikka teon saat anteeksi. Toivottavasti kumppanisi on tuleva puoliso ja siinä mielessä ei niin vakaa. Kyllä ihminen voin säilyttää neitsyyden vaikka hautaan saakka ja sen olisi Jumalan tahto. On kyllä maailma pielessä jos moisesta asiasta pitää kokea syyllisyyttä. Tulisi olla juuri päin vastoin.
- Sandra_Isabella
No mua nyt vaan vitutti se, että oon neitsyt. Luulen, että Jumala ymmärtää tän mun tuskan vähän paremmin, ku lakihänkiset uskovaiset. Et voi tietää, miltä musta tuntui. :( Ja kyl mäkin todellakin toivon, että hän on tuleva puolisoni. <3
"Onko muita, joilla on ollut samanlaisia kokemuksia? Vertaistuki olisi hyväksi nyt."
Mulla on just samat fibat.
Oltiiks me eilen "sillai"?- Sandra_Isabella
Luoja tietää. :D Kauheeta, ku oisitkin hän.
Pane kuin kaniini, syntiä ei ole olemassakaan.
- Eikiitosjeesus
Miksi antaa ikivanhan opuksen määrittää aikuisen toimintaa ja moraalia. Syntiä ei ole olemassakaan. Se on vain tapa syyllistää ihmisiä että lahko voi myydä siihen omaa ratkaisuaan.
Onnittelut siitä mitä teit. Opettele ja harrasta lisää."Opettele ja harrasta lisää. "
Ei se oppi ojaan kaada, vaikka sänkyyn kaataisikin :-)
- Ei.uppoa
Ei uppoa alkuunkaan. 24-vuotta neitseenä ja sitten palstalle jakamaan kokemusta, jep, jep.
"En tiedä saako uskova ajatella näin, mutta minkä mä voin sille, että koin neitsyyden niin kiusalliseksi. Tyyppi kenen kanssa rakastelin oli pitkäaikainen ihastuksenkohteeni, jota olen nyt tapaillut." Tämä kertoo sinusta kaiken, ja se ei täsmää alkuunkaan siihen mitä koetat selvittää. Keksi parempaa tarinaa, ajatteleva ihminen ei tuollaista usko.- Sandra_Isabella
Siis tarkoitatko, ettei kirjoittamani olisi totta? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992