Hieman syntinen olo

Sandra_Isabella

Itseäni on pitkään ahdistanut, että täytän kohta 24 ja oo neitsyt. Eilen mä sit pääsin siitä eroon. En tiedä saako uskova ajatella näin, mutta minkä mä voin sille, että koin neitsyyden niin kiusalliseksi. Tyyppi kenen kanssa rakastelin oli pitkäaikainen ihastuksenkohteeni, jota olen nyt tapaillut. Olo on kuitenkin ristiriitainen, ku eihän tämä tavallaan oikein ole, mutta olo on joltain osin parempi. Toisaalta en tiedä, onko mulla ja tällä mun kumppanilla millainen tulevaisuus suhteessamme. Ku tämä ei ole niin sanotusti vakavaa. Onko muita, joilla on ollut samanlaisia kokemuksia? Vertaistuki olisi hyväksi nyt.

9

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiolisipitänyt

      Ei ole kyllä missään kirjoitettu että ihmisen pitäisi menettää välttämättä seksuaalinen puhtaus. Lankesit kyllä syntiin ja vaikka teon saat anteeksi. Toivottavasti kumppanisi on tuleva puoliso ja siinä mielessä ei niin vakaa. Kyllä ihminen voin säilyttää neitsyyden vaikka hautaan saakka ja sen olisi Jumalan tahto. On kyllä maailma pielessä jos moisesta asiasta pitää kokea syyllisyyttä. Tulisi olla juuri päin vastoin.

      • Sandra_Isabella

        No mua nyt vaan vitutti se, että oon neitsyt. Luulen, että Jumala ymmärtää tän mun tuskan vähän paremmin, ku lakihänkiset uskovaiset. Et voi tietää, miltä musta tuntui. :( Ja kyl mäkin todellakin toivon, että hän on tuleva puolisoni. <3


    • "Onko muita, joilla on ollut samanlaisia kokemuksia? Vertaistuki olisi hyväksi nyt."

      Mulla on just samat fibat.
      Oltiiks me eilen "sillai"?

      • Sandra_Isabella

        Luoja tietää. :D Kauheeta, ku oisitkin hän.


    • Pane kuin kaniini, syntiä ei ole olemassakaan.

    • Eikiitosjeesus

      Miksi antaa ikivanhan opuksen määrittää aikuisen toimintaa ja moraalia. Syntiä ei ole olemassakaan. Se on vain tapa syyllistää ihmisiä että lahko voi myydä siihen omaa ratkaisuaan.
      Onnittelut siitä mitä teit. Opettele ja harrasta lisää.

      • "Opettele ja harrasta lisää. "

        Ei se oppi ojaan kaada, vaikka sänkyyn kaataisikin :-)


    • Ei.uppoa

      Ei uppoa alkuunkaan. 24-vuotta neitseenä ja sitten palstalle jakamaan kokemusta, jep, jep.
      "En tiedä saako uskova ajatella näin, mutta minkä mä voin sille, että koin neitsyyden niin kiusalliseksi. Tyyppi kenen kanssa rakastelin oli pitkäaikainen ihastuksenkohteeni, jota olen nyt tapaillut." Tämä kertoo sinusta kaiken, ja se ei täsmää alkuunkaan siihen mitä koetat selvittää. Keksi parempaa tarinaa, ajatteleva ihminen ei tuollaista usko.

      • Sandra_Isabella

        Siis tarkoitatko, ettei kirjoittamani olisi totta? :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2605
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1655
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1589
    8. 89
      1530
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      116
      1403
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe