Itseäni on pitkään ahdistanut, että täytän kohta 24 ja oo neitsyt. Eilen mä sit pääsin siitä eroon. En tiedä saako uskova ajatella näin, mutta minkä mä voin sille, että koin neitsyyden niin kiusalliseksi. Tyyppi kenen kanssa rakastelin oli pitkäaikainen ihastuksenkohteeni, jota olen nyt tapaillut. Olo on kuitenkin ristiriitainen, ku eihän tämä tavallaan oikein ole, mutta olo on joltain osin parempi. Toisaalta en tiedä, onko mulla ja tällä mun kumppanilla millainen tulevaisuus suhteessamme. Ku tämä ei ole niin sanotusti vakavaa. Onko muita, joilla on ollut samanlaisia kokemuksia? Vertaistuki olisi hyväksi nyt.
Hieman syntinen olo
9
283
Vastaukset
- eiolisipitänyt
Ei ole kyllä missään kirjoitettu että ihmisen pitäisi menettää välttämättä seksuaalinen puhtaus. Lankesit kyllä syntiin ja vaikka teon saat anteeksi. Toivottavasti kumppanisi on tuleva puoliso ja siinä mielessä ei niin vakaa. Kyllä ihminen voin säilyttää neitsyyden vaikka hautaan saakka ja sen olisi Jumalan tahto. On kyllä maailma pielessä jos moisesta asiasta pitää kokea syyllisyyttä. Tulisi olla juuri päin vastoin.
- Sandra_Isabella
No mua nyt vaan vitutti se, että oon neitsyt. Luulen, että Jumala ymmärtää tän mun tuskan vähän paremmin, ku lakihänkiset uskovaiset. Et voi tietää, miltä musta tuntui. :( Ja kyl mäkin todellakin toivon, että hän on tuleva puolisoni. <3
"Onko muita, joilla on ollut samanlaisia kokemuksia? Vertaistuki olisi hyväksi nyt."
Mulla on just samat fibat.
Oltiiks me eilen "sillai"?- Sandra_Isabella
Luoja tietää. :D Kauheeta, ku oisitkin hän.
Pane kuin kaniini, syntiä ei ole olemassakaan.
- Eikiitosjeesus
Miksi antaa ikivanhan opuksen määrittää aikuisen toimintaa ja moraalia. Syntiä ei ole olemassakaan. Se on vain tapa syyllistää ihmisiä että lahko voi myydä siihen omaa ratkaisuaan.
Onnittelut siitä mitä teit. Opettele ja harrasta lisää."Opettele ja harrasta lisää. "
Ei se oppi ojaan kaada, vaikka sänkyyn kaataisikin :-)
- Ei.uppoa
Ei uppoa alkuunkaan. 24-vuotta neitseenä ja sitten palstalle jakamaan kokemusta, jep, jep.
"En tiedä saako uskova ajatella näin, mutta minkä mä voin sille, että koin neitsyyden niin kiusalliseksi. Tyyppi kenen kanssa rakastelin oli pitkäaikainen ihastuksenkohteeni, jota olen nyt tapaillut." Tämä kertoo sinusta kaiken, ja se ei täsmää alkuunkaan siihen mitä koetat selvittää. Keksi parempaa tarinaa, ajatteleva ihminen ei tuollaista usko.- Sandra_Isabella
Siis tarkoitatko, ettei kirjoittamani olisi totta? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522216
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3511485Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971473- 2091428
- 681121
- 35988
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59960Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31959Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta29891Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46859