No niin tulihan se saulikin kaapista ulos..hyväksyy työttömille..siis hyvä tuloisille nuo kiristykset!? Hyvä sauli että kerrankin..oliko se nyt 6..vai..useammassa presidentti vuodessa olosi aikana kerrankin puhkesit kukkaan..nyt en äänestäkkään sinua..menetit minut hyvä tuloisen työttömän.
tuli kaapista..
3
<50
Vastaukset
- kusevatsilmään
Ajatelkaa työttömiä ja tulevia työttömiä,entäs kun ikääntyy esim:50v puhumattakaan 60v ikäisistä ja aletaan pakottamaan aktiivijuttuihin ja eläkkeelle olisi vaikka aikaa 5 vuotta ,ja alkaa jumalaton simputus työttömälle.
Minusta tuntuu ettei köyhempi sakki jotka tienaavat alle alle 4000 e kk tajua tätä.
Monet menevät ummikkona nyt äänestämään sauli niinistöä edelleen, kokoomuksen ja sipilän hallituksen siunaamaa lakia,entäs ne joiden tulot on vain 2000 e kahtapuolen kk,onhan tämä täysin järetön äänestää kokoomuksen edustajaa pienituloisen kaivaen hautansa itseleen tulevaisuudessa.
Suomen köyhällistö ei valitettavasti ole välkyimpiä,he äänestävät tulevaan ongelman kokoomuksen jälleen määrääämään köyhät kyykkyyn.
Mikäli tilanne pahenee tästään suomessa ja syttyy kansalais sota niin minä häivyn ja jätän suomen,samoten jos kookomus päättää mennä eu:n kanssa naimisiin eli liittovaltioon niin minä jätän tämän suomen,siinähän maksatte sitten,mutta muistakaa minä minä sanoin.
ELI
NYT EI PITÄISI ÄÄNESTÄÄ KOKOOMUSLAISTA,KESKUSTAA,EIKÄ PERUSSUOMALAISIA. - hyväsauli
Äänet Saulille, järkimies on.
- åkelius
Demarit ja ammattiyhdistysliike ovat hoitaneet asiat huonosti, koska ovat olleet kokoomuksen talutusnuorassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p646175Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813796Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242811- 232340
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol422231Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621863Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61699Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85131281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201256- 331248