Useimmat maat ovat EU:ssa saadakseen sieltä rahaa, Suomi siksi että saa maksaa ... ja kaiken .... ja täysimääräisenä ... rinta rottingilla kun kehutaan EU:n mallimaaksi .... Suomalaisten sinisilmäisyys ja lammasmaisuus on vertaansa vailla tällä planeetalla ....
Olihan tuo jo tiedossa. Suomi puolestaan liittyi siihen "ryssänpelon" vuoksi. Kun saavutettu hyöty on käytetty, kaikki jättävät EU:n kuin rotat hukkuvan laivan. Tosin meille reissu taitaa tulla todella kalliiksi.
Nyt rahastavat kuin Ay liikkeen johtaja kapitalistit kassaa.
Eu on hajoamassa, Puola nyt esillä
4
220
Vastaukset
- pav.pm
Puola on Euroopan sydämessä ja se ei muuttuu koskaan.
Tarkista kartalta !
https://www.kansalainen.fi/eu-johtaja-puolan-ja-unkarin-hyvaksyttava-eu-arvot-tai-jatettava-eu/. Riippumaton, Itsenäinen, Suvereeni.
https://m.youtube.com/watch?v=I5yJGejSO7I - Koroljov
EU-maiden kansalliset intressit yksinkertaisesti poikkeavat toisistaan niin paljon, ettei EU pitemmän päälle voi pysyä koossa muuten kuin pakolla. Yhteistä intressiä ei löydy, paitsi Saksan (ja Ranskan) raaka intressi, jolle pienemmillä mailla ei ole mitään syytä alistua. Kapina kytee, Itä-Eurooppa ryhtyy huolehtimaan omista eduistaan. Juuri siksi EU-federalistit suunnittelevat nyt vastavetona EU:n liittovaltiota ja EU:n yhteistä armeijaa. On historiallisesti ymmärrettävää, että etenkin itäeurooppalaisille tulee EU-liittovaltiosta ja euroarmeijasta mieleen niin Hitlerin Saksan "Euroopan uusi järjestys" kuin Varsovan liiton panssaritkin!
EU:n militarisoimis- ja liittovaltiopyrkimysten ajaja Suomessa on de facto Sauli Niinistö, jota vastaan jokainen isänmaallinen suomalainen äänestää näissä presidentinvaaleissa -- antaen luonnollisesti kannatuksensa Paavo Väyryselle, vanhemmalle valtiomiehelle jonka kaikki Euroopan Unionia, eurovaluuttaa ja euroarmeijaa koskevat varoituksen sanat ja painavat kriittiset huomiot ovat tosiasioiden valossa osoittautuneet täysin paikkansa pitäviksi.EU-olisi toiminut, itsenäisten valtioiden yhteistyöelimenä - kuten se liittyessä meille myytiin, ja silloinhan oli ehdoton ei ei ja aivan mahdottomuus että EU;sta tulisi liittovaltio. Kuinkas sitten taas kävikään ? Kusetetuksi tuli taas kerran Suomen katajainen kansa, ja täysillä meitä ollaan viemässä EU;n liittovaltioksi. Nyt on viimeiset hetket pyristellä kauemmas tuosta itsenäisten valtioiden "kuolemanloukusta".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492043Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051747- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781203- 671160
- 251071
- 481017
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73966- 45947