jumala suunnitteli minusta ateistin

olipahyvinsuunniteltu

Minä suunnittelin koneen, joka lyö tehtävää suorittaessaan minua polveen.

16

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jumalaontyhmä

Jumala suunnittelee sutta ja sekundaa.

• siellä.on.ja.pysyy

Kyllä se oman haudankaivajansa osasi suunnitella.

• vanhemmatloivat

Mielenkiintoista tästä tekee se, että jumalahan on kaikki luonut.

• 12____13

"jumala suunnitteli minusta ateistin"

Hauskan ristiriitainen väite. Jos olet ateisti, et usko Jumalaan, etkä sano Jumalan tehneen mitään. Jos et ole ateisti, ja Jumala suunnitteli sinut, ei Jumala suunnitellut sinusta ateistia. Mutta luultavasti et itse tajua edes väitteesi absurdiutta.

Mutta niin, Jumala ei minun tietääkseni ole suunnitellut kenestäkään ateistia.

• Vitsikretuontyhmä

Oi ironiaa, vajakkikretu trollaa ja toinen idioottikretu tulee pää märkänä selittämään tilannetta.

• Sinä et tajua absurdiutta.

Jos Jumala olisi olemassa ja kaikkivoipa sekä hyvä, ja jos minulle olisi hyväksi uskoa Jumalaan, niin miksei Jumala osaa vakuuttaa minua olemassaolostaan?

• LakiV

Koska et vielä ilmeisesti ymmärrä, ja et halua edes käsittää ensimmäistäkään Jumala-sanan määritelmää. Etkö usko, että Jumaluus on vain jossakin asiassa, missä tahansa, mille tahansa "Korkeimmalle" annettu arvonimi, ja vaikka tavalliset "jumalat" ovat vain enkeleitä ja ihmisissäkin "pieniä jumalia on ollut useita", niin kaikkein Korkeimmalle Jumaluudelle, jota on sekä helpoin että vaikein lähestyä, pitäisi antaa kaikki ylistys, eihän meidän tarvitse veljiämme juuri mistään ylistää, mutta Kaikkien Isiemme Isää pitää. Se on vaikeaa, koska maailma on paha, ja se pistää kauheat häpäisyvitutukset fiilikseemme heti kun KIITÄMME KORKEINTA. Helppoa se on silloin, kun olemme lapsenmielisiä, emmekä luule saavamme lahjoaan omasta ansioistamme, vaan lapsen Isää rakastava ja rohkeasti lähestyvä mieli antaa kaikkein täydellisimmät lahjat häneltä."Se jolta puutuu viisautta, tai ymmärrystä pyytäkööt sitä Jumalalta". Ymmärrys on se viimeinen lahja, sen jälkeen ei ole muuta henkistä ideaa. Nuorellekin, lasta vanhemmalle, Jumala antaa lahjoja, kun tämä haluaa voittaa jotakin, ja se on iloinenkin asia, mutta Jumala sen tietää, että juuri voittamistarpeestamme tulee myöhemmin monelle synti. Synti alkaa juuri nuorena, koska silloin olemme ymmärtävinämme paljonkin, vaikka tulemme myöhemmin ymmärtämään olleemme vain tietoisesti väärässä, jos Jumalaa emme rakasta silloinkin. Vastasyntyneet sielut ovat hyvin pelokkaita olentoja ja jotain siitä ajasta palaa vanhana sieluna jokaiselle, koska vastasyntynyt pelkää usein kuollakseen kuolevansa vähäisen ikänsä vuoksi, ja vanhus on vähän liiankin varma, ruumiinsa pikaisestakin kuolemasta, siinä iässä.

• Exevokki

Minä olin ateistina sitä mieltä Raamatun lukeminen kuuluu alueellamme yleis-sivistykseen ja luin sen.
      Mutta niin siinä kävi että puoleen väliin päästyäni olin täysin vakuuttunut siitä että se on Jumalan sanaa ja ev.lut.kirkko ei tiedä Raamatusta yhtään mitään.

• EnOoHorpotti

Jyri hyvä. Valheesi noudattavat liikaa samoja manereja.
        Ja eihän JT saa edes lukea Raamattua muutoin kuin hallintoelimen ohjestamana. Sama Raamatunkohta samana päivänä joka puolella maailmaa samoin selityksin. Niin pysyy katras kasassa.
        Jos joku ilman uskonnollista aivopesua kasvanut sekulaari ihminen lukee Raamatun edes puoliväliin, hänen sekulaarisuutensa saa lujasti vahvistusta.

• Juuri näin. Paras tapa vierottautua kristinusko on lukea Raamattu kannesta kanteen ilman ennakko-oletuksia. Niin minäkin tein.

• LakiV
        EnOoHorpotti kirjoitti:

Jyri hyvä. Valheesi noudattavat liikaa samoja manereja.
        Ja eihän JT saa edes lukea Raamattua muutoin kuin hallintoelimen ohjestamana. Sama Raamatunkohta samana päivänä joka puolella maailmaa samoin selityksin. Niin pysyy katras kasassa.
        Jos joku ilman uskonnollista aivopesua kasvanut sekulaari ihminen lukee Raamatun edes puoliväliin, hänen sekulaarisuutensa saa lujasti vahvistusta.

Niin Sekulaari Henki on samaa kuin Saastainen Henki. Yksikään sekulaarin hengen omaava ei kelpaa Jumalan tehtäviin, koska se kyllä hyväksyy kaiken hyvältä tuntuvan ja näyttävän, ja yrittää sille jonkun "kaavankin tehdä, kuin ruokaohjeen", mutta kieltää sen lähteen ja Luojan, Jumalan - Hänelle ylistys ja kirkkaus ja valta voima, ja pilkka niille jumalille, jotka lankeavat ihmisten takia. Se sekulaarius tai agnostisuus ei ole niin pimeää järjelle silti kuin ateismi, mutta sekulaarin ihmisen silmät ja korvat ja järki hämärtyvät, silloin, kun Jumala kysyy, että kuka kiitti Minua siitä, että sait elää sen melko helpon Ihmiselämäsi....Ei pahakaan maailmassa, kuin helpottaa kaikkien elämää hiukan, jos joku tulee murhatuksi, on vähemmän suita syömässä sen jälkeen maailmaakin, ellei tapettu, jotakin liian tärkeää ihmistä, jota ilman joku yritys tai ammattitaito katoaisi kokonaankin ja jota ruvettiin suremaan katkerasti?! Ei sitäkään voi silti tapahtua, Jumalan sitä sallimatta.

• juupaseipäs-

Ristiriita paljastaa jumalan valheeksi.

• LakiV

ÖÖh, sinulla on erikoinen henki, pidät Totuuden Luojaa Valheena?! No totta sekin on, "Minä olen Ensimmäinen(Valhe) ja viimeinen(Totuus)". Ristiriita on sinussa itsessäsi, ja sinunkin takia SE Seemiläinen mies meni ristilleen, ja Hän on lähes epätoivoisesti etsinyt sinuakin, ellei paljastu että olit alusta asti vain paholaisen joukoissa... Silloin Hän nauraa sinulle kuin pöpille vuohelleen nauraa paimenetkin... Ei Ihmiselle ole tosin ongelma olla paha, eikä ihmiselle ole vaikeaa olla Pyhäkään, mutta hyvyys ja vahurskaus(oikeamielisyys) on vaikeaa, koska ihmiset ymmärtää usein aivan päinvastoin sen, mikä on hyvää ja pahaa. JOS JOKU TEKEE Hyökkäyksen, jotakin pahaa instanssia tai vain asiaa vastaan, niin tekinkö luulette sitä pahaksi?
        Jumala teot ovat aina hyökkääviä, jos Jumala antaa jonkun kuolla, niin oliko se muka pahempi asia, kuin se, että ihmiset alkoivat tuntea epävarmuutta omankaan elämänsä jatkumisesta, ja peläten ihmettelivät sitä senkin vuoksi, ettei tuo "tapettu ihminen"; ollut pahempi kuitenkaan kuin he itse. Tällöin heille paljastui totuus":Olette itsekin tuhon omia, jos ette käänny"(Jeesus)
        Te ateistit pysyttelette kiitettavästi kaiken alussa, vaikka se on silti valhe koska sellaista olotilaa ei enää ole. Paitsi sen suhteen, mitä ei ole vielä sanottu, tai tapahtunut ja luotu maailmaan.
        Etsikää Jumalaa, mutta älkää etsikö koko ajan vain PAHAA Jumalaa, etsikää välillä hyvääkin, vaikka ei ole helppoa tietää mikä oikeasti on hvyää ja pahaa, koska vääryys tekee ne asiat mieleemme helposti täsmällisen väärinpäin...
        Kertoisitte ateistit, välillä jo siitäkin, mikä on hyvin elämässänne, en sano, että maailmassamme, koska sehän on vielä paholaisen hallittavana, monestakin kohti. Jos sanotte, että se jokin hyvä on teidän omaa ansioitanne, niin ymmärtäkää että se itseriittoisuuden henki on juurikin Jehova-Jeesus, Herra. "Olkoon Hän itseriittävä, ylistetty"(Muhammed).

• LakiV

Se on mahdollista, että kun Jumala loi petokerubin, niin tuskin peto ketään ylistää samalla tavalla kuin ne kolme muuta kerubia. Ihminen tosin ei ole petokerubi, vaikka ihminen silti voi samaistua noista kolmesta alkuenkelistä muihinkin. Eli jos kiroat ja pilkkaat Jumalaa, niin kyllä silloin saat olla peto, ihmis-"kerubien" joukossa, joiden, ihmisten, tosin pitäisi etsiä enemmän nöyryyttä ja kunniaa... Minun statukseni on samaistua petojen sijaan ehkä "lintukerubiin"; joka on ainoa laskukykyinen noista. Ei ihminen osaa laskea. Se ei ole ihmisen ominaisuus alunperinkään... Vaan meihin menee henkisesti suuriakin enkeleitä, jotka aikansa meitä viihdyttävät ja kiihdyttävät, ja lopulta jättävät meidät, mutta siihen mennessä meidän on tullut oppia ne asiat, mitä nuo enkelit meille tekivät. "Älä äly heitä, järki älä jätä"; on samaa, kuin että rukoilee suojelusenkelinsä pysyvän itsellään ikuisesti, se ei käsittääkseni ole kuitenkaan mahdollista...

• PSYKOPE

On vaikeaa olla helpoissa asioissa PARAS. Koska ne asiat on helppoja, niin niiden harrastajia on maailmassa liikaa. Jos on vaikeaa silti keksiä UUSIA asioita, niin juuri niissä on silti helppoa olla paras, jos kukaan muu ei sitä asiaa osaa ja harrasta. Etsikää yksinäinen tienne, se kuuluisa "kaita tie", ja jos saatte tiellenne jopa kumppanin, älkää tappako toisianne riidellessänne ja kilpaillessanne, että kumpi senkin asian todellisuudessa keksi, koska emme me ihmiset mitään "keksi", meidän henkemme vain onnistui joskus tietämään jotakin muutakin, mitä maailma tiesi ja tulee tietämään. Mitä vitun väliä sillä on, kuka meistä ihmisistä mitäkin keksi, muutakuin se, että saisimme yksilöinä ikuisen elämän sillä, että teimme sellaista, mitä KUKAAN MUU EI osaisi tai tulisi osaamaankaan, koska muita ei edes kiinostanut se sun erikoinen "luomisvoimasi"...

• Öteisti

Jos te ateistit olette kykenemättömiä antamaan "Kunniaa Jumalalle", vaikka lopulta ymmärtäisittekin, mitä Jumala -sana tarkoittaa, niin syy on siinä, että olitte tehneet Pyhän Hengen pilkan, jotakin hihhulia kohtaan. ja hän kirosi teidät pikäksi aikaa ymmärtämätömmiksi, ETTE TEHNEET; jos pyydätte Häneltä vaikka vain lopussanne anteeksi, mutta jos ETTE pyydä, jäätte paatuneen sydämenne ja ymmärtämättömän järkenne valtaan, ja kaikkihan sen tietää, mihin ja miten se "tie" päättyy. Suunnitelkaa jo sitä hetkeä jolloin pelastutte, ja pyydätte syntinne anteeksi, rikomaltanne henkilöltä, ja korvaatte jotakin aiheuttamistanne vahingoista heille ja hänelle. Se on "Elämän Puun" hedelmistä ensimmäisiä. Jos ette pyydä keneltäkään anteeksi, osa teistä tulee tekemään jopa itsemurhan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      281
      3307
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      2367
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      251
      2130
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      68
      2019
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1694
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      341
      1311
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1088
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      1040
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      23
      1026
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      973
    Aihe