Hei, olen 21v urheilullinen lähihoitajaopiskelija. Olen pienikokoinen, mutta sitäkin temperamenttisempi ;)
Haluan luksuselämää ja rakastan laittautumista ja kaikkea seksikästä. Siispä, sä tarjoot mulle sponssia ja mä... mitä? ;) mulla on vuosien kokemus alistamisesta, nöyryyttämisestä, rahaorjuudesta ja mitä erikoisimmista fetissien toteutuksiata. Mulle voit avautua ja olla oma itsesi, kaikki tapahtuu 100% luottamuksella. Otathan yhteyttä ;) [email protected]
T Sara
Nuori nainen vailla sponssia...
Saraaaaba
3
255
Vastaukset
Joo, oot 21v. "tyttö" jolla VUOSIEN kokemus seksityöstä. Jos joku tohon miinaan astuu, niin ansaitseekin tulla huijatuksi.
- väärä.pallsta
Montako vuotta sinun mielestäsi on vuosien kokemus? Jos on prostituutioon ryhtynyt heti 18 vuotta täytettyään niin 21 - vuotiaana on jo yli kolmen vuoden kokemus seksityöstä. Ikävuodet 18, 19, 20 ja kuluva 21 siis.
Ilmoitukselle olisi parempi paikka sihteeriopiston sivuilla.
- pöyhkeätyttölapsi
Sinunlaisellesi itseääntäynnä olevalle ritsapimpille en jeniäkään maksaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2124692- 1882616
- 671542
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961220- 1261154
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91142Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071140- 711091
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1391072- 109999