Hei, olen 21v urheilullinen lähihoitajaopiskelija. Olen pienikokoinen, mutta sitäkin temperamenttisempi ;)
Haluan luksuselämää ja rakastan laittautumista ja kaikkea seksikästä. Siispä, sä tarjoot mulle sponssia ja mä... mitä? ;) mulla on vuosien kokemus alistamisesta, nöyryyttämisestä, rahaorjuudesta ja mitä erikoisimmista fetissien toteutuksiata. Mulle voit avautua ja olla oma itsesi, kaikki tapahtuu 100% luottamuksella. Otathan yhteyttä ;) [email protected]
T Sara
Nuori nainen vailla sponssia...
Saraaaaba
3
379
Vastaukset
Joo, oot 21v. "tyttö" jolla VUOSIEN kokemus seksityöstä. Jos joku tohon miinaan astuu, niin ansaitseekin tulla huijatuksi.
- väärä.pallsta
Montako vuotta sinun mielestäsi on vuosien kokemus? Jos on prostituutioon ryhtynyt heti 18 vuotta täytettyään niin 21 - vuotiaana on jo yli kolmen vuoden kokemus seksityöstä. Ikävuodet 18, 19, 20 ja kuluva 21 siis.
Ilmoitukselle olisi parempi paikka sihteeriopiston sivuilla.
- pöyhkeätyttölapsi
Sinunlaisellesi itseääntäynnä olevalle ritsapimpille en jeniäkään maksaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273545Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A142790Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1202708Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1162388Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt182102Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.771752Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501668Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261656Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.411348- 1441334