Hei, olen 21v urheilullinen lähihoitajaopiskelija. Olen pienikokoinen, mutta sitäkin temperamenttisempi ;)
Haluan luksuselämää ja rakastan laittautumista ja kaikkea seksikästä. Siispä, sä tarjoot mulle sponssia ja mä... mitä? ;) mulla on vuosien kokemus alistamisesta, nöyryyttämisestä, rahaorjuudesta ja mitä erikoisimmista fetissien toteutuksiata. Mulle voit avautua ja olla oma itsesi, kaikki tapahtuu 100% luottamuksella. Otathan yhteyttä ;) [email protected]
T Sara
Nuori nainen vailla sponssia...
Saraaaaba
3
389
Vastaukset
Joo, oot 21v. "tyttö" jolla VUOSIEN kokemus seksityöstä. Jos joku tohon miinaan astuu, niin ansaitseekin tulla huijatuksi.
- väärä.pallsta
Montako vuotta sinun mielestäsi on vuosien kokemus? Jos on prostituutioon ryhtynyt heti 18 vuotta täytettyään niin 21 - vuotiaana on jo yli kolmen vuoden kokemus seksityöstä. Ikävuodet 18, 19, 20 ja kuluva 21 siis.
Ilmoitukselle olisi parempi paikka sihteeriopiston sivuilla.
- pöyhkeätyttölapsi
Sinunlaisellesi itseääntäynnä olevalle ritsapimpille en jeniäkään maksaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2641790Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141682- 1361258
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1261145- 83807
- 162741
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168721Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala412652- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52535