kertokaa miten suhtaudutte venäjään?
Mitä mieltä olette
7
1342
Vastaukset
- sitähän.sä.kysyit
Ärsyttävän kuuloinen ja vaikea kieli jota en aio opetella
- P_D
Edelliseen viitaten Venäjän kieli kuulostaa mun mielestä ihan kauniilta. Nytkin tuossa RuTv:n musiikki soi taustalla kun esseetä kirjoittelen, pieni paussi vaan välissä pakko pitää. Se on hyvä tuossa taustalla kun ei montaa sanaa ymmärrä, niin ei häiritse kirjoittamista tai ajatuksia.
Omassa työssä tavannut jonkin verran venäläisiä työkavereina ja täytyy sanoa että aika suorapuheisia ovat meihin Suomalaisiin verraten, ainakin hoitotyössä :) Joskus tämä suorapuheisuus sitten aiheuttaa pieniä konfliktejakin. Kaikenkaikkiaan ihan mukavaa väkeä keitä olen tavannut.
Venäjästä ei kauheasti muuten kokemuksia ole, mutta haaveissa on joskus matkustaa esim. Georgiaan. maisemat, elämäntapa ja kulttuuri siellä kiinnostavat, tietenkin myös naiskauneus kiinnittänyt huomiota joskus... ;) Jos eläkepäivillä lähtis vaikka tupakanviljelijäks sinne johonkin vuoren kupeeseen. Kunnioituksella suhtaudun, joskus se ärsyttää. Paljon on varmasti nähtävää siellä.
persläpi maa
vähä niiin ja näin. ottaa päähä kyl
- sivistynytLänsimaalainen
Vihamielisesti.
- gaffegusettaa
Heihin on helppo suhtautua, ovat kuin suomalaiset. Laiskoja, kateellisia, juppoja, varkaita, umpimielisiä, juntteja,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi403061Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle41861- 1261676
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3101665Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621204- 731155
Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341143"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1351117- 701050
- 41917