kertokaa miten suhtaudutte venäjään?
Mitä mieltä olette
7
1367
Vastaukset
- sitähän.sä.kysyit
Ärsyttävän kuuloinen ja vaikea kieli jota en aio opetella
- P_D
Edelliseen viitaten Venäjän kieli kuulostaa mun mielestä ihan kauniilta. Nytkin tuossa RuTv:n musiikki soi taustalla kun esseetä kirjoittelen, pieni paussi vaan välissä pakko pitää. Se on hyvä tuossa taustalla kun ei montaa sanaa ymmärrä, niin ei häiritse kirjoittamista tai ajatuksia.
Omassa työssä tavannut jonkin verran venäläisiä työkavereina ja täytyy sanoa että aika suorapuheisia ovat meihin Suomalaisiin verraten, ainakin hoitotyössä :) Joskus tämä suorapuheisuus sitten aiheuttaa pieniä konfliktejakin. Kaikenkaikkiaan ihan mukavaa väkeä keitä olen tavannut.
Venäjästä ei kauheasti muuten kokemuksia ole, mutta haaveissa on joskus matkustaa esim. Georgiaan. maisemat, elämäntapa ja kulttuuri siellä kiinnostavat, tietenkin myös naiskauneus kiinnittänyt huomiota joskus... ;) Jos eläkepäivillä lähtis vaikka tupakanviljelijäks sinne johonkin vuoren kupeeseen. Kunnioituksella suhtaudun, joskus se ärsyttää. Paljon on varmasti nähtävää siellä.
persläpi maa
vähä niiin ja näin. ottaa päähä kyl
- sivistynytLänsimaalainen
Vihamielisesti.
- gaffegusettaa
Heihin on helppo suhtautua, ovat kuin suomalaiset. Laiskoja, kateellisia, juppoja, varkaita, umpimielisiä, juntteja,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102793
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252659En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.771743Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2331305Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631288- 471098
- 991001
- 108841
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823