Onko Taso Presidenteillä ja Äänestäjillä tämä ?

Kun katsoo näitä vaali Teemoja ja äänestäjien kommentteja varsinkin
Suomi24 palstalla. Missä on niin kuin se tasokkaampi väki mikä kertoo ja paneutuu
syvemmin näihin talouden ongelmiin vai onko sen puhuminen mahdotonta,
koska äänestäjien älykkyystaso on niin alhainen vai onko ehdokkaiden ja heitä
tukevien puoluetoimistojen taso näin heikko ?

Minkä vuoksi Euroopan unionista ei puhuta sen taloudellisista vaikutuksista, kun
kuitenkin tiedetään ne ammattilaisten piireissä. Eikä puhuta väestörakenteesta ja
sen kokonaisuudesta ja tulevaisuuden kuvista. Työllisyys ja työpaikat ovat olleet
myös usein keskustelun aiheena mutta ei ole keskusteltu mitä työtä ihmiset yleensä
voisivat tehdä ja mihin ja minkä ikäisinä ihmisiä pitäisi vielä kouluttaa.

Tiedetään ja se näkyy hyvin, että työtä ei tule olemaan kaikille enään tulevaisuudessa.
Eikö presidenttiehdokkailta pitäisi tulla ehdotuksia ja ratkaisuja minkälaisilla toimilla
ja millä tavalla tulevaisuuteen lähdetään ja rakennetaan ja hehän ovat menossa
johtamaan juuri tätä.

Sen voin taata ja alle viivat, että se ei ole ero Euroopan unionista. Ja sellaisia jotka sitä
sanoo pitäisi vedellä päin näköä ja niiden ei pitäisi olla edes ehdokkaana, ne ei ole
todellisia ja tuollaista puhetta ei pitäisi edes presidenttiehdokkaan suusta lähteä jos
hän on osaava ja haluaa löytää ratkaisuja. Koko suomen talous on sidottu euro
järjestelmään ja yritykset ja liiketoiminnot on sidottu eurooppalaisiin yrityksiin.

Suomi ei ole mikään Saksa millä on teollisuuslaitokset ja osaaminen ja kapasiteetit
ja resurssit olla itsenäinen. Suomella ei ole sellaista varallisuutta, että se kykenisi
rakentamaan oman riippumattoman järjestelmän, kuin 1960 - 70 luvulla.
Minkä vuoksi näistä asioista ei puhuta rehellisesti ja kerrota ja heitetä saman tien
Väyryset ja Huhtasaaret omaan läjäänsä samoin perussuomalaiset. Täytyyhän
Yliopistoilla ja monilla koulu laitoksillakin olla tämä tieto ja miksi ne eivät ota kantaa ?

Luuletteko oikeasti, että Huhtasaaren ja Väyrysen takan seisoo Yliopistot ja eri
koululaitokset ? ?

Ei Euroopan unioni ole mikään huviliitto ! Ei sitä ole perustettu minkään huvin ja
miellyttävyyden vuoksi. Euroopan unioniin kuuluu 28 jäsenmaata ja siihen on
pyrkimässä kaikki ulkopuolisetkin maat ja pakolaiset miksi? Eikö siihen pitäisi antaa
vastaus juuri näiltä Presidenttiehdokkailta. Kysymys on juuri taloudesta ja talouksien
sidonnaisuuksista.

Ihmettelen sangen suuresti, minkä vuoksi yliopistot ja kauppaoppilaitokset eivät
käsittele näyttävämmin euroopan unionia ja edesauta muovaamaan ja uutta elämän
tapaa ja avaamaan käsityksiä tulevaisuudesta. Täytyyhän Teidän kaikkien ajatella
lapsianne ja tulevaisuutta ja mihin ammatteihin lapsenne koulutatte ja minkälaista
koulutusjärjestelmää tulevaisuudessa tarvitaan ja voin taata, että perustyöpaikat
vähenevät kasvavan kehityksen ja ihmismäärän mukana.

3

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laitan tämän myös tähän, jotta voitte ihmetellä:

Niin kuin minä katsoin, että ei kulttuuri ja rotu ja suomalainen ja suomi voi
      nousta edelle hyvinvoinnin ja hyvän elämänlaadun. Silloin ei ymmärretä mistä
      se hyvinvointi ja hyvä elämänlaatu tulee.

Siinä ylen tentissä katsojat aina olivat kuin hurmiossa, kun kuulivat sanan suomi
      ja suomalainen. He olivat kuin jossain hurmoksessa. Samaa tapahtuu monesti
      näissä jääkiekko ja jalkapallo matseissa.

Voisin väittää, että silloin on jokin asia tässä tarvehierarkiassa mennyt
      vialle. Silloin ihminen ei elä enään omaa elämää vain jokin yhteenkuuluvuus ja
      yhteisöllisyys on noussut oman " minä itse edelle " ! Tämä voi myös olla hyvin
      vaarallista, koska silloin oma lapsi tai puoliso tai isä ja äiti on saanut toissijaisen
      aseman. Tästä syyn kyllä saa kantaa media.

Terveen ihmisen mieli pitäisi kuitenkin palautua siihen minä itse ensimmäiseksi.
      Tarvehierarkia on se pyramidi, jossa on ylimmällä sijalla minä itse. Jos näin ei
      tapahdu, niin silloin ollaan tekemisissä tyhmyyden ja yksinkertaisuuden tai
      mielen muokkaajien kanssa. Kysynkin nyt: Kuinka moni Teistä laittaa perheensä
      ja lapsensa ja vanhempansa ja taloutensa sijalle numero 1 ennen suomalaista ja
      suomea ?

• Huhtasaari sanoi, että TRUMP arvostaa paremmin itsenäistä suomea !

Lainaus: " Suomi ja ”persläpimaat” mainittu! Amerikkalaislehti uutisoi, miten Donald Trumpin käyttämä ilmaisu kääntyy muille kielille "

• Lisäksi Trump sanoi ampuvansa suomen helvettiin maailman kartalta.
        Tää oli aikaisemmin. Joo arvostaa enemmän ilman EU:ta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe