ALIVOIMAINEN PRESSAEHDOKAS

kehnoa-ei-valita

Tietävätkö persut; Miksi Huhtasaarta äänestää vain muutama luojajumalaan uskova eikä niistäkään kaikki?
Jos tiedätte, niin kertokaa ###

14

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eijehovaa

      Koska monikaan ei halua äänestää lahkolaista.

    • uskovainenakka

      Huhtasaari on helluntailainen, heillä tuo kreationismi on vallitsevana, hänellä on myös risti ja Daavidin tähti molemmat samassa ketjussa kaulassa roikkumassa. Helluntailaiset kun ovat myös kristillisiä sionisteja.
      Tosiaan kuka tuollaista haluaisi presidentiksi, paitsi osa persuista ja helluntailaisuutta tunnustavat lahkolaiset.

    • pehve

      Murhanhimoiset suojeluskuntalaiset keksivät koti-isänmaa-uskonto teesin.
      Kokoomuspuolue käytti tunnusta sotien jälkeen.
      Onkohan Huhtasaari siinä Helluntailaisporukassa, joka hyväksyy lasten hyväksikäytön!

      • Mielipiteeni

        Niinhän kokoomus käytti ennen koti uskonto isänmaa termiä.Sitten tuli työväen puolue.Nyt on homman nimi Eu liittovaltioon meno.Mitähän tulee seuraavaksi.


    • ametrump

      Huhtasaari aikoo lakkauttaa biologian ja tuoda tilalle raamatullisen kasvi- ja eläinopin.

    • äännestän Lauraa mul on noi jumala jutut ihan sama ATEISTI

      • xxjuuxx

        Kirjoitustaidosta päätellen ihan aito persu.
        Demokratian heikkous on, että täysin idiooteillakin on äänioikeus. USA on pahin esimerkki, toisaalta siellä on riistetty joukolta mustia äänioikeus ja valtaosa kansasta kuuluu valkoiseen roskaväkeen.


      • Vasurisaasta
        xxjuuxx kirjoitti:

        Kirjoitustaidosta päätellen ihan aito persu.
        Demokratian heikkous on, että täysin idiooteillakin on äänioikeus. USA on pahin esimerkki, toisaalta siellä on riistetty joukolta mustia äänioikeus ja valtaosa kansasta kuuluu valkoiseen roskaväkeen.

        Onneksi Suomessa on vasemmistolaista roskaväkeä alle 10%


      • xxjuuxx
        Vasurisaasta kirjoitti:

        Onneksi Suomessa on vasemmistolaista roskaväkeä alle 10%

        Valkoinen roskaväki on nimitys USAn etelävaltioiden maaseudun kouluttamattomasta valkoisesta köyhälistöstä jotka älyn puutteesta johtuen äänestää laita konservatiivejä kuten esim. trumppia.
        Suomessa vastaava toopelauma äänestää persuja.
        Vasemmistossa roskaväkeä ei ole, vaan vasemmiston kannattajat ovat huomattavasti keskimääräistä älykkäämpää.


    • Vastakysymys

      Miksi sinua näin tämä Huhtasaari riepoo? Käytkö omia "vaalejasi" kuvittelemalla että sinun herjaamisesi vie häneltä ääniä? Näiden perusteella sataa Huhtasaaren laariin yhä enemmän ääniä.

    • olen_suuri-persu

      Voiko Huhtasaarta herjata.
      Häntähän ei ole olemassakaan.
      Joku Huhtasaaren inkarnaatio opettaa lapsille kuinka jeesus kauhoi maata lapiolla vetten päälle.

      • ateisti_nro2

        Ateistina nro 2 sanoisin ettei kiinnosta hittojakaan nuo aloittajan ismit
        Äänestän Lauraa perussuomalaisena


      • xxjuuxx
        ateisti_nro2 kirjoitti:

        Ateistina nro 2 sanoisin ettei kiinnosta hittojakaan nuo aloittajan ismit
        Äänestän Lauraa perussuomalaisena

        Perussuomalaisena ja idioottina. Täysin ulkopoliittisesti kokematon uskonnonopettaja presidentiksi. Hah.


    • Kaunavasuri

      Vasurilla on 3 perusominaisuutta. Kateus, kaunaisuus ja katkeruus. Ja kaikki näkyvät täällä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      178
      1731
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      864
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      445
    Aihe