Moi kaikille.
MInulla on uudehko diesel Avensis tällä hetkellä yksityiskäytössä, jota ajattelin autoksi. Autoni on hieno ja jotta olisin itsekkin edustava ajattelin hankkia taksi kravatin. Lisätietona vielä, että Kuopiossa asun, jossa kuskit eivät käytä kraavaattia.
Olisi ihan huikea juttu, jos listaisitte minulle mistä saan ostetuksi taksi kravaatin tähän, sekä vinkkejä kravaattisolmun tekemiseen ja tietenkin kravaatin pesuohjeet.
Ja nille, jotka sanovat, että olet kädetön, jos et osaa itse selvittää, niin pysy pois kuvioista, niin en ole. Molemmat kädet löytyy, mutta tämä on varmasti kiintoisa ketju muutenkin porukoille.
Oon kiitollinen viesteistä.
Mistä voin ostaa taksi kravatteja
11
175
Vastaukset
- Gfkojh6guf
Kalakukon teossa ylijääneestä taikinasta saat hyvän kraavaatin Kuopion oloihin. Lisäksi muikunruodoista voit sommitella toyota-logon soolmioosi. Ihan huikeeta, eikö?
- Tuleva-yrittäjä
Hyvä idea. Kiitos tästä. Onko muilla muita ideota?
- ÅkeKara1
Kaupasta?
- asiaton_teve
Olet oikeilla jäljillä. Sinuna menisin torille pummaan joltain pummilta ja lutkutat sen tajuttomaksi. Sitten krava kaulassa puijoon, sidonta ja vapaahyppy.
- 7538590
Menet torille uhoamaan kännissä, niin eiköhän joku ota kravattiotteen.
- pyjypyppy
Kas tässä, ole hyvä.
https://www.zazzle.com/taxi ties
Tee umpisolmu krakaan, kai sen osaat? - dippadaadappadii
Tuolta saat kravatin helposti:
https://taksitarvike.fi/tuotteet/taksisolmiot - Dieseljuoppo
Ihan huikee tyyppi tää aloittaja. Hän innostui niin paljon tuosta mun "kuinka toimin 1.7 ...." avauksesta että tehtailee esimerkkini innoittamina näitä kuopio avensis juttuja.
Hän saa sillä minut varmasti tosi huonoon valoon .....
:D :D :D :D : D :D- OletNolo
Olet nolo.
- GoThere
Hanna Partasen kalakukko myymälästä. Sieltä löytyy.
- Thily6
Ei avensiksesta tule autoa vaikka kuinka ajattelisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922137Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n422105Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311070Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561013- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.284906