Mistä voin ostaa taksi kravatteja

Moi kaikille.

MInulla on uudehko diesel Avensis tällä hetkellä yksityiskäytössä, jota ajattelin autoksi. Autoni on hieno ja jotta olisin itsekkin edustava ajattelin hankkia taksi kravatin. Lisätietona vielä, että Kuopiossa asun, jossa kuskit eivät käytä kraavaattia.

Olisi ihan huikea juttu, jos listaisitte minulle mistä saan ostetuksi taksi kravaatin tähän, sekä vinkkejä kravaattisolmun tekemiseen ja tietenkin kravaatin pesuohjeet.

Ja nille, jotka sanovat, että olet kädetön, jos et osaa itse selvittää, niin pysy pois kuvioista, niin en ole. Molemmat kädet löytyy, mutta tämä on varmasti kiintoisa ketju muutenkin porukoille.

Oon kiitollinen viesteistä.
Ilmianna
Jaa

11 Vastausta

Kalakukon teossa ylijääneestä taikinasta saat hyvän kraavaatin Kuopion oloihin. Lisäksi muikunruodoista voit sommitella toyota-logon soolmioosi. Ihan huikeeta, eikö?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Hyvä idea. Kiitos tästä. Onko muilla muita ideota?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kaupasta?
Ilmianna
Jaa
Olet oikeilla jäljillä. Sinuna menisin torille pummaan joltain pummilta ja lutkutat sen tajuttomaksi. Sitten krava kaulassa puijoon, sidonta ja vapaahyppy.
Ilmianna
Jaa
Menet torille uhoamaan kännissä, niin eiköhän joku ota kravattiotteen.
Ilmianna
Jaa
Kas tässä, ole hyvä.

https://www.zazzle.com/taxi+ties

Tee umpisolmu krakaan, kai sen osaat?
Ilmianna
Jaa
Tuolta saat kravatin helposti:
https://taksitarvike.fi/tuotteet/taksisolmiot
Ilmianna
Jaa
Ihan huikee tyyppi tää aloittaja. Hän innostui niin paljon tuosta mun "kuinka toimin 1.7 ...." avauksesta että tehtailee esimerkkini innoittamina näitä kuopio avensis juttuja.

Hän saa sillä minut varmasti tosi huonoon valoon .....

:D :D :D :D : D :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Olet nolo.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Hanna Partasen kalakukko myymälästä. Sieltä löytyy.
Ilmianna
Jaa
Ei avensiksesta tule autoa vaikka kuinka ajattelisi
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Mistä voin ostaa taksi kravatteja

Moi kaikille.

MInulla on uudehko diesel Avensis tällä hetkellä yksityiskäytössä, jota ajattelin autoksi. Autoni on hieno ja jotta olisin itsekkin edustava ajattelin hankkia taksi kravatin. Lisätietona vielä, että Kuopiossa asun, jossa kuskit eivät käytä kraavaattia.

Olisi ihan huikea juttu, jos listaisitte minulle mistä saan ostetuksi taksi kravaatin tähän, sekä vinkkejä kravaattisolmun tekemiseen ja tietenkin kravaatin pesuohjeet.

Ja nille, jotka sanovat, että olet kädetön, jos et osaa itse selvittää, niin pysy pois kuvioista, niin en ole. Molemmat kädet löytyy, mutta tämä on varmasti kiintoisa ketju muutenkin porukoille.

Oon kiitollinen viesteistä.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta