kun kansa on siellä niin helvetin köyhää ja vain muutama huumepomo
elää kuin rooman keisari.
https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/sinun-suusi-on-siivottomin-perslapi-maailmassa-trumpin-puheet-suututtavat-ympari-maailmaa-jopa-norja-hermostui/6728860#gs.neErDyA
Onko Meksiko ihan täysi persläpi
5
53
Vastaukset
- khwekth
Kyllä. Mexiko on täydellinen persläpi jossa ihmishenki on halvempi kuin 1 gr kokapussukka. Ja muutama muu maa sen lisäksi.
- TässäMuutamaPersläpi
Maailman kamalimmat maat
Brutaaleimmat maat ja maanosat maailmassa.
Koko Lähi-itä
Koko Afrikka
Koko Venäjä.
Kiina (tietyiltä osiltaan)
Lisäksi:
Intia
Pakistan
Afganistan
Turkmenistan
Uzbekistan
Tadzikistan
Kirgisia
Kazakstan
Georgia
Armenia
Azerbaidzan
Koko Indonesia
Bangladesh
Myanmar
Thaimaa
Laos
Kambodza
Vietnam
Malesia
Näissä maissa ja maanosissa brutalismi ja kaikkinainen sivistymättömyys elää ja voi hyvin. Ihmisellä eikä eläimellä ole minkäänlaista arvoa. Niitä saa tappaa vapaan harkinnan mukaan ja mistä syystä kukin haluaa tappaa. Eläimiä saa polttaa elävältä ja niiden kauloja saa viillellä auki. Naisia saa kivittää ja hirttää milloin mistäkin syystä. Samoin miehiä. Lapsia saa pahoinpidellä ja silpoa vapaasti vaikka pullon palasilla.
Kuitenkin minä, pohjoismaalainen työssä käyvä hetero mies, vaikka en kävele edes punaisia liikennevaloja vasten, olen koko ajan suurennuslasin alla sen suhteen, mitä sanon, mitä teen, mitä ajattelen. Minä olen syyllinen kaikkeen mahdolliseen pahuuteen mitä maailmasta löytyy. Jos joutuisin vaikka tappeluun mustan miehen kanssa niin oikeus ja syyttäjä näkisi siinä rasistisen motiivin joka koventaisi tuomiotani. Tosin samoin ei olisi vastapuolen tapauksessa.
Sivistys elää vain Euroopassa, Kanadassa, USA,ssa ja Australiassa. Muualle se ei vielä ole ehtinyt tulla eikä varmaan tulekaan seuraavan 5000 vuoden aikana. Surullista elää samalla planeetalla valtavan puoliapinajoukkion kanssa ja hengittää samaa ilmaa niiden kanssa. Mieluummin asuisin jollain avaruusasemalla matkalla jonnekin mahdollisimman kauas.- PaluuKeskiaikaan
Eurooppa elää tällä hetkellä vaaran vuosia. Sen sivistys voi olla mennyttä lyhyelläkin aikataululla.
- NäinhänSeOn
Hyvä ja totuuspainoitteinen kirjoitus. Kiitos siitä.
- Trump.tekisi
Viisaasti kun ajasi meksikkolaiset vaikka mereen ja tyhjentäisi koko etelä-amerikan. ei se mantere tarvitse paskaporukkaa joten kanada ja usa riittöisivät tuolle mantereelle loput kansat voisi hävittää rulta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770