Asennolla merkitystä?

jjjori

Tänä viikonloppuna on todennäköisesti mahdollisuus harrastaa seksiä tytön kanssa joka on neitsyt. En ole aiemmin ollut neitsyen kanssa ja kysyisin että onko asennolla merkitystä? Tykkään eniten takaapäin joko siten että tyttö vatsallaan tai kontallaan mutta onko neitsyen kanssa helpompi ns. "perinteisesti" lähetyssaarnaaja asennossa?

6

2723

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajomieseikiirehdi

      kannattaa melkein aloitella normilähetys saarnaaja asennossa, siitä kiepsauttaa tyttö päälle ratsasteleen ja makuasia missä asennossa rojauttaa rojut ränniin, pää asia että lähtee. vartin päästä voit ottaa uusiksi vaikka ensin kaukopuhelua ugandaan ja siitä sitten eteenpäin, muista hoitaa orkut ensin tytölle tai pari

    • ekakerta

      Kun oma tyttöystäväni oli neitsyt, niin hänen eka kerta hoitui kyllä takaapäin. Tosin ei ollut mitenkään suunniteltua. Olimme ihan vain nukkuneet yhdessä alasti kun ei ollut kondomeja. Aamulla minulla oli stondis ja kiusoittelin häntä kun hän makasi vatsallaan. Aluksi pitelin kalua hänen pakaroiden välissä, pikkuhiljaa eteni siihen että koskettelin kalun päällä hänen haarojaan ja kuiskailin että ajattele mitä voitaisiin tehdä jos olisi kondomeja. Painelin kalun päällä kunnes himot vei voiton ja työnnyin kokonaan sisälle. Ehdin jyystää korkeintaan 5-10 sekuntia, sitten vedin äkkiä kalun ulos ja laukesin hänen selälle ja pakaroille. Eipä siinä sitten muuta kuin naureskeltiin että pitäisi varmaan niitä kondomeja hankkia.

    • ikimuistoinen

      On merkitystä. Joko lähetyssaarnaaja tai sellainen, missä istut jalkojesi päällä, tyttö selällään ja jalat ovat molemmin puolin kylkiäsi vasten. Vatsallaan on mielestäni siinä mielessä huono, että et näe tytön ilmeitä ja kun tytön jalat mahdollisesti ovat melko lähekkäin, niin sinun on vaikeampaa päästä sisään.
      Harvoin tyttö orkkua saa ensimmäisessä yhdynnässä, mutta ei mahdotonta kuitenkaan. Muistakaa käyttää kondomia!

    • T22

      Mun oma eka kerta 15-vuotiaana oli sellainen että olin aluksi selälläni ja siitä vaihdettiin ratsastusasentoon mutta siitä ei oikein tullut mitään ja lopuksi olin kontallani. Kundi oli 20-v ja kai aika kokenut, ainakin vaikutti siltä kun ohjaili mua :)

    • Zxcvbn

      Itse panin tyttöystävää ekan kerran takaapäin kun hän oli neitsyt, tosin tämä tapahtui ikään kuin "vahingossa". Oltiin ihan vain nukuttu yhdessä alasti eikä ollut suunnitelmissa harrastaa seksiä. Aamulla silittelin ja koskettelin hänen pakaroita ja nousin hänen päälleen ja pikkuhiljaa homma eteni siihen että ikään kuin kiusoittelin koskettelemalla kalun päällä hänen alapäätään. Painelin yhä enemmän ja enemmän kunnes kiihotus otti yliotteen ja työnnyin sisälle. Ehdin panna korkeintaan 20 sekuntia kunnes vedin äkkiä kalun pois ja laukesin tyttöystäväni selälle ja pakaroille. Eipä mitään, naureskeltiin että oli sitten sellainen eka kerta.

    • Tyttömm

      Itsellä paras asento oli ekalla kerralla itse alla ja jätkä vinosti päällä. Itsellä jalat ylhäällä. Näyttää oudolta mutta oi että kun tuntu hyvältä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      134
      3599
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1409
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1239
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1134
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1028
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1016
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      938
    Aihe