Hyvä Laura, hymysi on isämaallinen ja rehellinen. Moniko lukijoista osaa hymyillä silmillään, kuten presidenttiehdokaista ainoastaan yksi. Eräskin irvistelee kuten koiransa.
Moniko ehdokkaista ei ole ryvettänyt itseään paskassa tai jäänyt valehtelustaan kiinni.
Ketä kohdellaan huonosti ja puolueelisesti presidettitentissä. Ei ainakaan valtamedioiden suosikkeja.
Gallubit ovat ja tulevat olemaan yhden tason käsissä ja antavat väärää kuvaa kannatuksista ja sehän on tarkoituskin, että kansaa voidaan manipuloida.
Hymyä huuleen Laura
16
125
Vastaukset
- jäätynytsydän
Lauran hymy sulattaa ainakin minun paatuneen sydämen ja toivon vilpittömästi hänestä seuraavaa presidenttiämme.
- hyvälaura
Hänellä puhdas omatunto, ei jalasmökkejä, ei lautakasoja, ei perustuslain ylikävelyjä, ei salaisia sopimuksia. Voiko suomalaisempaa ehdokasta olla. Hän ajattellee sinua ja Suomalaisuutta.
- Funlandiankansalainen
Olen seurannut Huhtasaaren esiintymistä ja hänen hymynsä on aito, rehellisen ihmisen ilme. Voin kertoa samalla, että erään kokoomuspoliitikon hymy ei ole aito, vaikka hän tuntuu aina hymyilevän vastatessaan tai olessaan tvssä. Näsän hymy on peilin edessä opeteltu. Tietääkseni kukaan muu näsän hymyä ei ole arvostellut kuin minä vuosia sitten. Ko näsä on kyllä terävämpi kuin hänen teennäinen ilme kertoo.
- Finlandiankansalainen
Minä olen seurannut sinun esiintymistäsi ja sinä olet pelkkä Venäjä -trolli.
Ei suomalaiset pyydä Venäjä-trollin mielipidettä siihen, kuka ehdokas on isänmaallinen ja kuka ei.
Eikö ole hieno, kun olemme palauttaneet perussuomalaiset tavalliseksi
Aurinkomatka poijiksi ja Nahka pää läski poijiksi !
Sitten voimme siirtyä Tuntemattoman sotilaan jatko-osaan. Heimo sotilas alikersantti
Aleksi nousee sammalien alta ja patikoi vaivoin kenttäsairaalaan. Siitä seuraamme
Marttisten miesten pakomatkaa Aleksin mukana USA:han.
Loppu teksti: Kunnioittaen yli sataatuhatta heimo sotilasta jotka saivat sodan jälkeen
karkoituksen tapettaviksi Neuvostoliittoon ja joutuivat kestämään köyhässä punaisessa
suomessa vihjepalkkioin maksettua vainoa.
Ihan niin kuin sotien muistoille sotienveteraanit ry.- myrkytystila
No nyt on perjantaipullo jäänyt päälle.
- KatsoittekoTentin
Hymy ei auta presidentin virassa jos on tyhmän sutjakka.
- myrkytystila
Sinäkin olet tietenkin viisaampi ja tietäväisempi. Sinua voi verrata lautakasa Mattiin.
Jos hymyilee ja ajattelee suomalaisten parasta niin on jo tyhmä. Todella hieno ajatuksen rakennelma. Onneksi olkoon johtopäätöksestäsi.
Aivan upea logiikka sinulla on meneillään. Koeta joskus viisastua ja ajatella itse omilla aivoillasi, ellei niitä ole valemedia tai alkoholi täysin tylsistyttäneet ja käyttöprosenntti yltää juuri minimiin. - KatsoittekoTentin
Tuo ei nyt ollut minun logiikka, mutta tosiaan sanonnan mukaan pikkasen heikkolahjaisena on kuulema mukavampaa. Ei paina maailman murheet niin paljon. Ei kokematonta ja heikkolahjaista voi kuitenkaan presidentiksi päästää.
- Moposkodari
Jos meikä ohittaa moposkodest rundirajoittimen, niin sakottaaks kytät jos jään kiin?
- VoiHassut
Katsoitteko Ylen vaalitentin, jossa Laura ei osannut vastata juuri mihinkään kysymykseen. Ei ainakaan ulkopolitiikasta tiedä hevon kettua! Ja tällaista tollikkaa joku aikoo äänestää?!
- rakassuomenmaa
Laura on uutta sukupolvea ja kaukaa viisas. Toista ovat fossiilipedofiiliä äänestävät oman edun tavoittelijat. Teitä ei käy kateeksi todellakaan. omat ajatukset ovat vieraita, että niikseen.
- SuomenEtua
Lauran ajatukset ovat osin kivikautisia...ei niillä pärjää nykymaailmassa. Jotenkin ristiriitainen nainen hymyilevä kaunis nainen, mutta pää lyö tyhjää.
- niintyhjää
SuomenEtua kirjoitti:
Lauran ajatukset ovat osin kivikautisia...ei niillä pärjää nykymaailmassa. Jotenkin ristiriitainen nainen hymyilevä kaunis nainen, mutta pää lyö tyhjää.
Itse olet varmaan viisaampi ja vaikutusvaltaisempi. Onnea vaan uralle, joka ei johda mihinkään. Vain heikkolahjauset haukkuvat tyhjää.
- AivotjaAivot
Ei se välttämättä ole Lauran vika. Syntyessämme saamme tietyn kapasiteetin eikä sille oikein mitään voi. Jossain muussa tehtävässä kuin poliitikkona än voi olla oikein hyvä!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun429425T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli332141Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo271830- 1351631
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1951194Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast81149- 711107
- 92952
- 49865
- 78860