Eläkeläiset vaikeuksissa Venäjällä

Venäjän sotavarustelu on niellyt niin paljon rahaa, että eläkeläisillä ei riitä enää raha ruokaankaan. Ostoskeskusten ympäristössä on joka päivä kovat taistelut, kun nälkiintyneet eläkeläiset kaivelevat roskiksista vanhentuneita elintarvikkeita.

Jos tämä meno jatkuu pitkään, niin saamme silloin Karjalan tyhjänä takaisin. Täytyykin heti ottaa ryypyt Karjalan palautumisen kunniaksi.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201801122200665042_ul.shtml

8

1389

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bror-Erik1974odin-1Ac

Ikävää jos noin on. Venäjänkarjalassa asukkaat taas vaikuttavat tyytyväisiltä eloonsa niin suuren Laatokan meren jyhkeillä rantamailla kuin Kannaksen leppeän ilmaston suloisilla
      huvilatonteillaan ja Kannaksen Riviera on pietarilaisten lomaparatiisi kesäisin pitkine hiekka-
      rantoineen. :) Vot!

• SuomalaistenMaat

Suomalaisten maat on varastettu, missä korvaukset niiden oikeille suomalaisille omistajille?

• ToinenTotuus

Terijoki on täynnä ökyrikkaiden ökypalatseja! Votkaa!

• BupiLoistaaPimeässä

Tosin ”Kannaksen Rivieran vesi Terijoella” on uimakelvotonta! Bupi itse voisi siinä uida. Sinähän et vikaa Venäjällä huomaa!?

• Juupasjuus

Venäjä on maailman kapitalistisin valtio ja valtio sanoo köyhille vain että menkää töihin. Siksi siellä on mitätön 13% tasavero olemassa.

• SeAravakasteinen

Suomessa on onneksi eläkeläisten asema ja toimeentulo hoidettu esimerkillisesti. Meillä ei ole hädän päivää! Täällä Peterissä kaikki on toisin, ihan mullin mallin. Otetaas taas!

• pruurerik

Meillä suomessahan eläkeläiset ovatkin yhteiskunnan erityissuojeluksessa,...tai sitten ei...Ihan mahtavaa huomata joutuvansa maksamaan eläkkeestään veroa 30 %, eli isommalla pros- osuudella kuin koskaan työssäoloaikoina. Vai mitä mieltä on pruurerik?

• Bror-Erik1974odin-1Ac

Venäjänkarjala tarjoaa tulevanakin kesäkautena parastaan eli kaunista luontoaan.Kannattaa käydä ihailemassa ilman katkeria palautuspuheita. :) Da!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3023
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2675
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2285
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      35
      1785
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1517
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1350
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe