MIKÄ ON MAAILMAN TÄRKEIN KYSYMYS?

MaailmanTärkein

Ateistien tärkein kysymys on maailman tyhmin kysymys.

Mikä on siis tärkein ja tyhmin kysymys!

Annetaan oikeaan vastaukseen vihje:
Kysymykset ovat vastakkaisia toisilleen.

40

555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toteanvain

      Trumpin kysymys: Miksi meille tulee ihmisiä vain persläpimaista on tietysti joittenkin mielestä tyhmä kysymys. Mutta tuo miksi -sana panee kyllä ajattelemaan sanan tärkeyttä kaikkialla.

      • sauli.syvämiete

        Perskärpäset sen tietävät: lehmänpaska on hyvää. Miksi ne sen tietävät? Se on toinen juttu. Esimerkiksi itse en välitä lehmänpaskasta yhtään.


      • jhgfdsertyu8i9
        sauli.syvämiete kirjoitti:

        Perskärpäset sen tietävät: lehmänpaska on hyvää. Miksi ne sen tietävät? Se on toinen juttu. Esimerkiksi itse en välitä lehmänpaskasta yhtään.

        Lehmän paskaa on leivässäkin, siis syöt.

        Mutta, mikä vastauksesi itse aloitukseen?


      • MaailmanTärkein

        Minä, MaailmanTärkein en ymmärrä mitä sinä palliesi nuuskija-Serty melotat avaukseeni?

        Miksi tivaar vastusta MINULTA kun itse puhut äidistäsi. Lesta.lehmästä


      • sauli.syvämiete
        jhgfdsertyu8i9 kirjoitti:

        Lehmän paskaa on leivässäkin, siis syöt.

        Mutta, mikä vastauksesi itse aloitukseen?

        Jaaha, että semmosta leivitettä sää käytät. Emmää vaa.


    • kysymykset

      Maailman tärkein kysymys on; mistä saa ruokaa.

      Maailman tyhmin kysymys on; mitä mielikuvitusolento (Teris, Batman, Thor, Brahma, Jumala) ajattelee meistä.

      • Miten-Olisi

        Tärkeysjärjestyksessä varsin korkealle sijoittuu myös kysymys "Miten olisi, pannaanko?"


      • j987654bb

        Ruokaahan on joka puolella, se ei voi olla tärkein kysymys.


      • jhgfd23456
        Miten-Olisi kirjoitti:

        Tärkeysjärjestyksessä varsin korkealle sijoittuu myös kysymys "Miten olisi, pannaanko?"

        Eihän paneminen voi olla tärkein kysymys, kun sitä tekee kaikki.


      • jhgfd23456

        Eteenkin Lestat, sitten HELL arit


      • laihduta.dorka
        j987654bb kirjoitti:

        Ruokaahan on joka puolella, se ei voi olla tärkein kysymys.

        Kerro se ylimielisyyksissäsi myös nälkään kuoleville.
        Tärkein kysymys: Miksi olet tollo?


      • fransukki
        Miten-Olisi kirjoitti:

        Tärkeysjärjestyksessä varsin korkealle sijoittuu myös kysymys "Miten olisi, pannaanko?"

        Paaviko sitä kyselee bullan kanssa?


    • Darwin.pettää.aina

      "Kysymykset ovat vastakkaisia toisilleen."
      -----------------
      Ennen ateistin syntymää "ei mittään."
      Sitten ateisti elää n. 70 - 80 vuotta,
      Ja sitten ateistin kuoleman jälkeen "ei mittään."

      Kysymys: Miksi tuollainen äkillinen, joitakin vuosikymmeniä kestävä "keskeytys"?

      Tähän kysymykseen ateismi suorastaan huutaa vastausta.

      • bhgqw345678

        Hyvä kysymys, mutta se ei ole maailman tärkein kysymys.
        Huom.
        Se mitä ateisti kysyy ei ole koskaan tärkeää!


    • Kymysys

      Tärkein, mutta ei suinkaan tyhmin kysymys:

      Mistä minä olen tullut - kuka minä olen - minne minä olen menossa?

      • MaailmanTärkein

        Mikään noista ei ole maailman tärkein kysymys.


      • bhgqw345678

        Omaps, älä korjaa minua .........imurinDussija avaaja.

        Millainen PELLEn egottaa itselleen tuollainen nimimerkin????????


      • lentäväkalakukko

        Kysykää konnarilta. Minne mää oon menossa?


    • MaailmanTärkein

      Tiedot Jeesuksesta kiinnostavat minua tasan yhtä paljon kuin tiedot Muhammedista,
      koska kyseiset tiedot todistavat täsmälleen yhtä paljon jumalan olemassaolosta.

      Mutta ymmärrän kyllä että tätä on uskovan aivoilla mahdotonta koskaan tajuta,
      sillä sehän edellyttäisi edes alkeelista kykyä tajuta jotakin.

      Siinä mietteitäni, älkää enää Jeesustelko tänne enää vain lauseen vomalla. halu an par em pa vahtauksia. hihulliöljyllä ei selvitä!

      Tähän sivallukseeni palstan "Qweer I am 432" nokiettu hihhuli oikein haistelee kaksin käsin PH:ta alalaaristaan!

    • VääräProfeettaDarwin

      Se on tämä alkuräjähdys, joka askarruttaa ateisteja, eli:

      Miten tyhjyys voi räjähtää?

      Valehtelijaprofeetta Darwin vie ateistiuskovaisia kuin pässiä narusta.

      • OletIhanAitoSekopää

        Miksi puhut sekaisin alkuräjähdyksestä ja Darwinista? Eihän niillä ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Uskonto on tainnut sekoittaa nuppisi todella pahasti.

        Alkuräjähdys ei ollut räjähdys. Tyhjiössä tapahtuu jatkuvasti kvanttifluktaatiota Heisenbergin epätarkkuuden määrittämissä rajoissa.
        Darwin ei ollut valehtelija. Darwin ei ollut profeetta. Luullakseni suurin osa ateisteista ei ole lukenut ainuttakaan Darwinin teosta.


      • VääräProfeettaDarwin

        Miksi kutsut minun nimimerkkini? Oletko ilman isää sikisseen Jeesuksen äitin mummo? Kuka loi jumalan taivaisiin ja parannuksen vaivaisiin? Nämä sadut saavat uskovaisten päät viheltämään kuin kristitty staalinin urut urarilla


    • gf23456789

      Täällä se ateisti kehuu viisauttaan kristittyihin verrattuna????

      Kumminkaan ei tiedetä maailman tärkeintä kysymystä.

      • hhhhhhhhhhh1

        Totta!


      • tärkeinkysymys

        Miten saada maailman väkiluku vähenemään kolmella miljardilla.


      • gh112567
        tärkeinkysymys kirjoitti:

        Miten saada maailman väkiluku vähenemään kolmella miljardilla.

        Ei maailman väkiluvun tarvitse vähentyä, se voi vaikka nykyisestä 500 kertaa kertaistua, eikä olisi mitään hätää, jos jako olisi tasapuolinen.


      • hgjgjhhj
        gh112567 kirjoitti:

        Ei maailman väkiluvun tarvitse vähentyä, se voi vaikka nykyisestä 500 kertaa kertaistua, eikä olisi mitään hätää, jos jako olisi tasapuolinen.

        Nykyinen elintarviketuotanto ei riittäisi edes kolminkertaiselle väestölle, vaikka viimeisetkin riisinjyvär raavittaisiin. Väite 500 kertaisesta on lapsellinen.


      • gh112567
        hgjgjhhj kirjoitti:

        Nykyinen elintarviketuotanto ei riittäisi edes kolminkertaiselle väestölle, vaikka viimeisetkin riisinjyvär raavittaisiin. Väite 500 kertaisesta on lapsellinen.

        Sanoin noin arvion, siis 500 kertainen.
        Todellisuudessa se voisi olla vaikka 5000 kertainen nykyisestä ihmismäärästä, JOS JAKO JA VILJELYS TAPAHTUISI MAAILMANLAAJUISESTI TASAPUOLISESTI.
        Maailman väkiluku voisi olla siis 9 milj. x 5000


      • TotaalisenPielessä
        gh112567 kirjoitti:

        Sanoin noin arvion, siis 500 kertainen.
        Todellisuudessa se voisi olla vaikka 5000 kertainen nykyisestä ihmismäärästä, JOS JAKO JA VILJELYS TAPAHTUISI MAAILMANLAAJUISESTI TASAPUOLISESTI.
        Maailman väkiluku voisi olla siis 9 milj. x 5000

        Kertolaskusi falskaa pahasti.

        Sinun laskusi mukaan 9 000 000 x 5 000 = 45 miljardia. Mistä tuollaiset luvut? Väestömäärä on nyt n. 7,6 miljardia, eikä 9 miljoonaa.
        Viisisataakertainen määrä nykyiseen verrattuna merkitsisi yli 3800 miljardia ihmistä, eli yli 700 kertaa sinun laskemasi määrää. (500 x 7, 6 miljardia). Luvuissasi ei ole mitään järkeä. Eikä väitteessäsi muutenkaan.

        Mikään maapallolle mahdollinen viljelyala ei riittäisi ruokkimaan edes kolminkertaista väestöä, eli 22 miljardia ihmistä. Sinun lukusi ovat täysin metsässä, vaikka kuinka isoilla kirjaimilla huutelet.

        Kehitysyhteistyön kattojärjestö:
        "FAO arvioi vuonna 2006, että maailma tuottaa yhä riittävästi ruokaa, 2700 kilokaloria päivässä henkeä kohden, kun ihmisten tarve on keskimäärin 2100 kilokaloria päivässä. Tilanne ei ole radikaalisti muuttunut vuodesta 2006."

        Tällöin väkiluku oli vielä alle 7 miljardia ja silti mentiin pienillä toleransseilla. Onneksi maapallon väkimäärän kasvun odotetaan pysähtyvän reiluun 10 miljardiin. Senkin ruokkiminen tulee olemaan vaikeaa, vaikka kuinka jaettaisiin tasan.


      • MaailmanTärkein

        Älä puhu matematiikan kiroa avaukseeni. Aapiskukot eivät puhu. Se on eksytyskesen tulosta


    • Tärkein kysymys minkä sinä eläissäsi kysyt, on, että "otatko ton ateriana?".

      • MaailmanTärkein

        Metsään meni!!!!


      • MaailmanTärkein

        Kuusikossani suhisee ilkeästi ja viidakostani tuijoittaa täit. Ne nuuskivat itseään ja kantavat Raamattuja, ovat .... LUDErilaisia täitä.


      • RiippuuTilanteesta

        Raumalaiselle tärkein kysymys surutalossa heti surunvalittelujen jälkeen oli: "Kummone paat silt jäi?"


    • MaailmanTärkein

      Kukaan ateisteista ei siis tiennyt maailman tärkeintä kysymystä, ihmettelen miksei?????

      Kristitylle se on itsestään selvyys.

      Mutta, palataan kysymykseen v. 2019 uudestaan.

      • fgfdshdtregra

        Voitaisiinko ystävällisesti olla palaamatta?


    • Tietoa.Haluava

      Ateistien tärkein kysymys on: Miten elämä on saanut syntynsä? Miten kaikki on alkanut?

      Ateistit tutkivat evoluutioteoriaa ja jos se ei täsmää, niin tehdään uusdarwistinen parannettu painos.

      Mutta mitä merkitystä evoluutioteorioitten väsäämisellä on jos ei tiedetä miten itse elämä on saanut alkunsa. Ateistinen tiedeyhteisö ei pysty tähän kysymykseen vastaamaan.
      Olisiko joillakin muilla ateisteilla, profeetta Darwinin opetuslapsilla, kenties salattua tietoa tästä asiasta, elämän synnystä.

      Jos on, niin kakaiskaapa ulos, jotta me taviksetkin saamme sen tietää.

      • Hei, juuri sinua varten on keksitty satu Tomukasasta ja Kylkiluusta. Uskot siihen, niin sinun ei tarvitse painia sinulle ylivoimaisten kysymysten parissa.


      • gf23456789

        Avaajaa kiusaavat täit, matikka saa mahan kuralle ja muut Jeesuslahkolaiset oksettaa.

        Tuollahan syylällä saisi lälläteillä kunnon SAIKUT työpaikalta ja elää kuin Evankelista
        - saduilla voittoon, helppoa elämää, Kelaa(n) siitä!

        Ei avaaja olekkaan mielestäni edes viisas, edes näsäviisas


    • huijareitahan.ne

      Maailman tärkein kysymys: Miksi Jumalaa ei ole, vaikka niin väitetään?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4260
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4172
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      3946
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2787
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2495
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2088
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2084
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      193
      1986
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1639
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1432
    Aihe